kkoskela kirjoitti:
Minulla taitaa olla TÄMMÖINEN.
Uskallan suositella.
Todennäköisesti aivan sama reppu, saman näköiset ovat.
Mulla meni Lowepron SlingShot 100:sta toisesta soljesta se "leuka" tjs. rikki, muttei se ole vaihdon syy. Ei vaan toi Slingi istu tai sitten on evo/liian pieni reppu.
Kohtuu kova hinta vaikka on "halpis"merkki, ko. repulla hintaa 90€... Itse tilasin sen alle 50€ posteineen. :)
Your everyday tourist
--------------------------------------------------- All rights reversed? Muuta
Hel_NiS kirjoitti:Tuli sitten käännettyä takki oikein urakalla.
Ostin Canonin 1Dmk2s:n ja siihen 400mm 5,6:n. Hämärähommiin Canonin 24mm f/1.4:n. Nikonin kamoista jäi vaihdossa vielä D80+17-70mm sigma, joka roikkuu mukana ns räpsysettinä.
Että näin. Toisaalta vi*uttaa, toisaalta innostunut olo. Canonin käyttölogiikka tuntuu hiukan vieraalta, mutta kyllä tähänkin tottuu.
ei kyllä mikään oo enää pyhää - tänne canonin leiriin pitäisi määritellä edes karanteeniaika - ainakin nikottelijoilta
Noh kyllähän nikon kamoista kannattaa meteliä pitääkin - varsinkin jos on mennyt useamman tonnin verran rahaa niihin upottamaan.
Jekku86 kirjoitti:
Todennäköisesti aivan sama reppu, saman näköiset ovat.
Mulla meni Lowepron SlingShot 100:sta toisesta soljesta se "leuka" tjs. rikki, muttei se ole vaihdon syy. Ei vaan toi Slingi istu tai sitten on evo/liian pieni reppu.
Kohtuu kova hinta vaikka on "halpis"merkki, ko. repulla hintaa 90€... Itse tilasin sen alle 50€ posteineen. :)
Niinpä on näköjään samannäköinen. Ei se kyllä maksanu 90€, tuo linkin hinta on australian dollareita kai?, omastani maksoin muistaakseni vähän yli 50€, pitäis tarkistaa Paupalilta, vaan en nyt jaksa. Tuo sinun linkin reppu on kyllä halpa
Hel_NiS kirjoitti:Tuli sitten käännettyä takki oikein urakalla.
Ostin Canonin 1Dmk2s:n ja siihen 400mm 5,6:n. Hämärähommiin Canonin 24mm f/1.4:n. Nikonin kamoista jäi vaihdossa vielä D80+17-70mm sigma, joka roikkuu mukana ns räpsysettinä.
Että näin. Toisaalta vi*uttaa, toisaalta innostunut olo. Canonin käyttölogiikka tuntuu hiukan vieraalta, mutta kyllä tähänkin tottuu.
ei kyllä mikään oo enää pyhää - tänne canonin leiriin pitäisi määritellä edes karanteeniaika - ainakin nikottelijoilta
Noh kyllähän nikon kamoista kannattaa meteliä pitääkin - varsinkin jos on mennyt useamman tonnin verran rahaa niihin upottamaan.
Muutama viesti ylempää:
Hel_NiS kirjoitti:
Kiitos vaan. Ostopaikkaa täytyy vielä kehua, eli Liedon Sillilän Ab Rilli Oy. Onnistuneet kaupat ja hyvä palvelu.
Kuvamessuilta tarttui viimein matkaan akku-/pystykuvauskahva. Suhteellisen korkea hinta ihmetyttää, kun kyseessä on varsin simppeli kapine ilman akkuja.
Alkaa noita Olympuksen 35 RC -mittaetsinkameroita valumaan hiljalleen meille. Kolmas saapui tänään ja viimeinen tullee viikon sisään.
Tähän saakka joka ikinen on toiminut moitteettomasti suljinaikojen, himmentimen kuin periaatteessa muidenkin toimintojen suhteen. Yhden mittaetsimen joudun säätämään pystysuuntaisen kollimaation osalta ja toisesta pitää fiksata ruutulaskuri (EDIT: nyt fiksattu, jee!), mutta näiden pitäisi olla suht. simppeleitä operaatioita. Petri 7S:n vertikaalikollimaation sain tänään säädettyä ja samaisen mallin ruutulaskuri ja filminsiirtomekaniikankin olen onnistuneesti korjannut, joten toivoa sopii, että Olyn tekniikka on myös vastaavantyylisesti hoidettavissa. Olyjen huoltamiseen pitää vielä valmistaa yksi kustom-työkalu, että saa pari kinkkisempää ruuvia auki rikkomatta ja raapimatta paikkoja ruvelle.
Tulis ny se Konica Auto S2, jossa on himmennin/suljin jumissa..pääsis ropasemaan senkin jopa kenties kondikseen ja testailemaan, sitä kun on niiiiin kehuttu maasta taivaaseen monella suunnalla.
Vielä pittäes löytää ehjä Petri 7S f/1.8 lasilla. Se, joka mulle paskana tuli ja josta sain rahat vaivanpalkkoineen pois, on tosin jo korjattu ja testirullan perusteella piirto on jopa parempi kuin Olyn Zuikossa. Petri tuntuu kädessä ehkä muutenkin paremmalta, vaikka Olyä onkin kehuttu enemmän (ja sitä myydäänkin kovempaan hintaan).
Kohta joutunee ylimääräiset poistamaan sähkölahden kautta, kunhan saa jokaisen nättiin kuntoon..
-Sale
Viimeksi muokannut Sauli Särkkä, Huhti 07, 2009 0 : 02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
Tänään tarttui kirpparilta mukaan AGFAmini sekä Agfamatic Sector, filmin ja kuutiosalamoiden metsästys alkoi sen myötä, kaikki tänne jos jollakin löytyy.
Ahvenainen kirjoitti:Tänään tarttui kirpparilta mukaan AGFAmini sekä Agfamatic Sector, filmin ja kuutiosalamoiden metsästys alkoi sen myötä, kaikki tänne jos jollakin löytyy.