Kaikki kotona?
-
Kaikki kotona?
Tällanen räpsy tällä kertaa
Kommentoidakin saa ;)
Kommentoidakin saa ;)
-
Re: Kaikki kotona?
Repesin. Sen ansiosta kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
-
Nyt kyllä menee päin mäntyä. Jos lasket koko koiran häntää myöden ja jäljelle jäävän tyhjän osuuden niin lähestytään kultaista leikkausta eli on silmälle miellyttävä. Olenaisia osia poistamalla (häntä) huononnat vielä kuvan ilmettä ja liikettä.Sakke_K kirjoitti:Täyttää tehtävänsä :-D
Jos haluat valokuvana vielä parantaa, korjaa tuo täysin keskeinen sommittelu... rajaa uudestaan, uhraa häntä tms. paremman sommittelun puolesta.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-
-
- Viesti:
Älä kuuntele näiden höpinää keskeissommittelusta. Keskeissommitelma ei ole mikään synti. Tässä tapauksessa se toimii jopa tehokeinona, kun se jämäyttää tuon katseen aivan keskelle kuvaa, ja toimii vähän kuin pyörivän liikkeen keskipisteenä.
Jani Sourander
http://www.sourander.com/
http://www.sourander.com/
-
Edeleenkään - tuo ei ole keskisommitelma. Tuossa on samat suhteet kuin Suomen ja monen muun maan lipuissa ja ne ovat tuhdisti kultaisessa leikkauksessa.
Paljonko arvon asiantuntijat saavat mitoillansa virhettä siihen että tuo ei olisi kultaisessa leikkauksessa? Tuonko mikrometrimitan? hyvin lievä klipsasu vasemalta niin kuva olisi liki täsmäleen leikkauksessa.
Kuva on sitten kirjautunut minulle väärin automaattisine vesileimausysteemeineen ja Tuulas on alkuperäisen kuvan omistaja.
Paljonko arvon asiantuntijat saavat mitoillansa virhettä siihen että tuo ei olisi kultaisessa leikkauksessa? Tuonko mikrometrimitan? hyvin lievä klipsasu vasemalta niin kuva olisi liki täsmäleen leikkauksessa.
Kuva on sitten kirjautunut minulle väärin automaattisine vesileimausysteemeineen ja Tuulas on alkuperäisen kuvan omistaja.
-
Bobotti hyvä, millä perusteella otat ristikon tuohon kohtaan :-D Kokeile vaikkapa onko tuo vasen silmä keskellä vai ei ;-)bobotti kirjoitti:Edeleenkään - tuo ei ole keskisommitelma. Tuossa on samat suhteet kuin Suomen ja monen muun maan lipuissa ja ne ovat tuhdisti kultaisessa leikkauksessa.
Varsinkaan silmää EI kannata laittaa AIVAN KESKELLE, näyttää hassulta. Toisaalta, voihan se olla tehokeino, tässä ei kuitenkaan mielestäni toimi ollenkaan, sillä en voi sentään kuvitella että tuo pää pyörii, Sourander, silmän ympärillä? Sehän tosi hurja hauva olisi.
Jos tämä ei ole keskeissommitelma, niin sitten ei varmasti mikään. Kyllä tästä dynaamisemman saa.
--------
Aves!
Aves!
-
Eikö sinulle ole opetettu mikä on kultainen leikkaus. Tuo ristikko on se kultainen leikkaus. Paljonko on pielessä?Sakke_K kirjoitti:
Bobotti hyvä, millä perusteella otat ristikon tuohon kohtaan :-D Kokeile vaikkapa onko tuo vasen silmä keskellä vai ei ;-)
Selittelyä oman fasadin ylläpitämiseksi. Kuvan terävä alue on selvästi kultaisen leikkauksen ympärillä. Muutama hassu pikseli vasempaan ja se on täsmäleen.Varsinkaan silmää EI kannata laittaa AIVAN KESKELLE, näyttää hassulta.
....vai kuulemmeko pitkät jorinat miten epäteräväkin alue kuuluu mukaan......
-
-
Aivan, jokaisen kuvan päälle voi laittaa kultaisen leikkauksen ristikon, ja se todistaa että sommittelu on hyvä kunhan vain jotain terävää osuu juuri siihen? Ahaa!bobotti kirjoitti: Eikö sinulle ole opetettu mikä on kultainen leikkaus. Tuo ristikko on se kultainen leikkaus. Paljonko on pielessä?
Käsitit aivan väärin, eli jos et ymmärrä, tarkoitin että mitä se todistaa että koiran kuonon kohdalla on juuri tuo leikkaus?
Siinä ei todellakaan ole mitään pahaa. Pahaa kuvalle tekee se, että tuo silmä on täysin keskellä, ja kuvassa on vahva keskisommittelun fiilis muutenkin.
Harrasta vähän ja kokeile miten kuva muuttuu, jos tuo vasen silmä olisikin kultaisessa leikkauksessa ;-) Ristikko on sulla jo valmiina.
--------
Aves!
Aves!
-
Eiks hännäntyvi olisi paljon merkityksellisempi sinun tapauksesasi?Sakke_K kirjoitti:
Harrasta vähän ja kokeile miten kuva muuttuu, jos tuo vasen silmä olisikin kultaisessa leikkauksessa ;-) Ristikko on sulla jo valmiina.
-
-
Miten niin en ole valmis? Koskahan mahdat tajuta sen että en pyri koskaan olemaan valmis.Sakke_K kirjoitti:
Harrasta nyt vain niin opit pikkuhiljaa, et voi olla valokuvaajana ihan vielä valmis!
Valmis = lopuunkaluttu vailla nautintoa oleva rutiini.