Nokitan edellisen ja ostin kaksi D700:sta. Kiitos kristittyjen pikku hömppäpyhän, paketit eivät ole liiemmin liikahdelleet ja kullanmurusia odotellaan vieläkin.
Taitaa joulu koittaa Tampereella vasta ensi vuonna.
Eiköhän säästellä maailmankatsomukselliset provokaatiot muille sivuille. Joulu ei ole hömppäpyhiä minulle, eikä varmaan monelle muullekaan foorumin lukijalle. Jos joku haluaa elämästään arkea 24 tuntia vuorokaudessa seitsemänä päivänä viikossa, ihan vapaasti vaan. Minä nautin ihan mieluusti pyhistä ja käyn vaikka kuvausretkillä silloin.
Toisessa ketjussakin käsitellyn Englannin punnan heikkouden (verrattuna euroon) vuoksi kävin ostoksilla eilen warehouseexpressillä. Ostoskoriin tarttui EOS 1D Mark III jonka hinta oli ihan älyttömän alhaalla verrattuna esim. Rahalan vastaavan tarjoukseen.
Taas tarttui tavaraa mukaan kun halvalla sai: 8Gt CF-kortti, 2Gt CF-kortti, Marumin pyöröpola, John Hedgecoe: Suuri valokuvauskirja,
Sweet Killarney-piipputupakkaa (piippu on olennainen osa ulkona kameran kanssa käyskennellessä)
Katrin Eisman : Valokuvien korjailu & viimeistely.
Vuoden verran olen luntannut kirjakaupoissa tuosta opuksesta sitä ja tätä ja tulin siihen tulokseen , että ompi loppujenlopuksi pakko-ostos "ei niin hyvälle kuvaajalle" jonka on piirustettava loput koneessa. ;D
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
ERITTÄIN halppis jalusta pokkarille. 10e paikallisesta Löytötexistä.
Hyvä pussi siinä tuli mukana, sinne voi sitten jatkossa säilöä sen kalliimman ja paremman jalustan.
Pukki toi canonin 70-200 f/4 L USM... tosin joutu sitä pukkia vähän auttamaan kuitenkin :) Nyt voikin keskittyä alle 50euron ostoksiin kroonisen rahanpuutteen myötä...