Kerro kun ostit kuvaukseen liittyvää tavaraa
-
- Viesti:
-
-
-
On hutera(=Manfrotto) ja makso liki sen mitä liisankadun telefoton sivuilla sanottiin ja kulkee nirppa narppa mukavasti isommassa taskussa. Jos se olis ollu vähääkään vähemmän hutera niin se olisi jo vuosi sitten heilahtanut plakkariin. Kattelin aika kauan Slikkejä. fifti-fifti että rupeeko olemaan vakivaruste ja aina mukana.radicalis kirjoitti:Paljonko kustansi ja onko se hutera kuten mainostit joskus?
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-
Aikoinaan 300d:stä tarjouksessa tonnin maksaneena, ja sen nyt hajottua, reilu 300 euroa tuosta kamerasta tuntuu kyllä kun ryöstäisi joltain. Kerrankin voi iloita nopeasta uusien mallien julkaisutahdista! Varmasti laitteen löytäisi halvemmalla jostain, mutta kai sillä omalla ajallakin on joku hinta?bobotti kirjoitti:Todenäköisesti aika halpa sika eli parin hyvän suodattimen verran.salomo kirjoitti:Canon 30d käytettynä Rajalasta "sika säkissä" periaatteella postimyynnillä.
-
Muistinkohan nimen väärin koska mä kanssa ostin tossa loppukesästä tuollaisen samanlaisen ilman jänonkorvia ja tarkennuksen lukitusruuvia, vain reiät oli jäljellä. Ja tämäkin oli kuin uusi, käyttämätön. Myi tuolla kamaralaukun puolella...rolsen kirjoitti:Se on tää heppu (ei Pekka) jolla on nytkin myynnissä yksi tällä foorumilla. -Outoa saada täysin priima MF-lasi käyttöön; outoa mutta mukavaa :DJuan kirjoitti:Onnittelen toi on hyvä, vieläkö noita oli Taskisen Pekalla monta vai ostitko jostakin muualta?rolsen kirjoitti:Nikkor 105/1.8 AI-S
-
Tarkennuksen lukituusruuvi??Juan kirjoitti:Muistinkohan nimen väärin koska mä kanssa ostin tossa loppukesästä tuollaisen samanlaisen ilman jänonkorvia ja tarkennuksen lukitusruuvia, vain reiät oli jäljellä. Ja tämäkin oli kuin uusi, käyttämätön. Myi tuolla kamaralaukun puolella...rolsen kirjoitti:Se on tää heppu (ei Pekka) jolla on nytkin myynnissä yksi tällä foorumilla. -Outoa saada täysin priima MF-lasi käyttöön; outoa mutta mukavaa :DJuan kirjoitti: Onnittelen toi on hyvä, vieläkö noita oli Taskisen Pekalla monta vai ostitko jostakin muualta?
Tuo ei taida olla yhtä tarkka kuin 1,8/85mm, tai 2,5/105mm, mutta varmasti ihan kiva epeli.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Juu, siinä on paikka ruuville jolla saa tarkennuksen lukittua paikalleen, tiedä sitten mitä mieltä...OskuK kirjoitti:Tarkennuksen lukituusruuvi??Juan kirjoitti:Muistinkohan nimen väärin koska mä kanssa ostin tossa loppukesästä tuollaisen samanlaisen ilman jänonkorvia ja tarkennuksen lukitusruuvia, vain reiät oli jäljellä. Ja tämäkin oli kuin uusi, käyttämätön. Myi tuolla kamaralaukun puolella...rolsen kirjoitti: Se on tää heppu (ei Pekka) jolla on nytkin myynnissä yksi tällä foorumilla. -Outoa saada täysin priima MF-lasi käyttöön; outoa mutta mukavaa :D
Tuo ei taida olla yhtä tarkka kuin 1,8/85mm, tai 2,5/105mm, mutta varmasti ihan kiva epeli.
Mulla on ollut myös nuo edellä mainitsemasi, mutta en ole vielä ehtinyt vertailla kuvia tähän optiikkaan verrattuna, saatat olla oikeassa, mutta on se silti aika kiva laite. Aika halvallakin vielä sain ;)
-
- Viesti:
-
- Viesti: