Kerro kun ostit kuvaukseen liittyvää tavaraa
-
- Viesti:
-
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=34124
Monkeypod Flex SLR Zoom... halvalla
-
Mikä ihme on Monkeypod? :) Ilmeisesti joku piraattiversio Gorillapodista, vaikka Verkkokaupan valmistajan linkki osoittaakin Jobyn sivuille. Näytti olevan täsmälleen samat speksit kuin Gorillapod SLR Zoomissa, joten laitoin itekin tällaisen 10 eurolla tilaukseen.Raimo350D kirjoitti:http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=34124
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
tukeva vehje ja ottaakin ihan kohtuullista jälkeä kunhan ei päästä värkkiä itse arpomaan herkkyyttä, vaan pyrkii pitään sen minimissä itse.Tipe kirjoitti:Tuli ostettua jurri/metsäreissukamera.
Olympus 1030SW.
Voi sukeltaa 10m ja kuvata jne. joten ei pitäis pienistä vesisateista ottaa maastossa nokkiinsa.
"Tuntematon huutaa nimeään, Ei kukaan ole kuulemassa." - Parisiin Kevät
Lasse "Nappe1" Kärkkäinen
- Kotka
- Kotka
-
- Viesti:
Juu, tukevuutta siinä pitäisi riittää... sekä säänkestävyyttä.Nappe1 kirjoitti:tukeva vehje ja ottaakin ihan kohtuullista jälkeä kunhan ei päästä värkkiä itse arpomaan herkkyyttä, vaan pyrkii pitään sen minimissä itse.Tipe kirjoitti:Tuli ostettua jurri/metsäreissukamera.
Olympus 1030SW.
Voi sukeltaa 10m ja kuvata jne. joten ei pitäis pienistä vesisateista ottaa maastossa nokkiinsa.
Katsotaan nyt mitä sillä saa aikaiseksi, sillä ainakin tuo valikkohelvetti on mielenkiintoinen. Ohjekirja pitää ihan oikeasti lukea osatakseen käyttää/muuttaa kameran säätöjä ;o)
Noille kuvasohjelmille naureskeli jo, on ne aivan jokapaikkaan keksineet oikeat asetukset.. esim. huutokauppa jne. on listalla...ei tästä voi enää kuvaaminen helpottua ;o)
-
-
En ole hetkeen Olyn pokkareita käyttänyt joten lienee ne menut laitettu jälleen kerran uusiksi. itse ehdin nähdä aivan hirveän lineaarimenun (C990Zoom vuodelta 2000), sitä seuranneen todella toimivan ympyrämenun (C765UZ) ja viimeisenä SP360 kameran sekavan oloisen sekoituksen molemmista. viimeisempään en tutustunut tarpeeksi tarkkaan osatakseni sanoa kuinka susi se oli käyttää. Onneksi (ainakin aikaisemmin) koko mallisto uusittiin UI:n osalta kerralla, että kun yhden opetteli niin kaikki loputkin saman merkin kamerat toimivat samalla tavalla.Tipe kirjoitti:Nappe1 kirjoitti:tukeva vehje ja ottaakin ihan kohtuullista jälkeä kunhan ei päästä värkkiä itse arpomaan herkkyyttä, vaan pyrkii pitään sen minimissä itse.Tipe kirjoitti:Tuli ostettua jurri/metsäreissukamera.
Olympus 1030SW.
Juu, tukevuutta siinä pitäisi riittää... sekä säänkestävyyttä.
Katsotaan nyt mitä sillä saa aikaiseksi, sillä ainakin tuo valikkohelvetti on mielenkiintoinen. Ohjekirja pitää ihan oikeasti lukea osatakseen käyttää/muuttaa kameran säätöjä ;o)
joo niissä on ajat sitten karannut mopo käsistä lähes kaikissa pokkareissa. P moodi se varmaan paras noista on käytössä. Pokkarin kontrollien kanssa ei oikein jaksa A:ta ja S:ää M:stä puhumattakaan. lopuilla ohjelmilla en muista kuvanneeni sen enempää pokkarilla kun järjestelmälläkään.Tipe kirjoitti: Noille kuvasohjelmille naureskeli jo, on ne aivan jokapaikkaan keksineet oikeat asetukset.. esim. huutokauppa jne. on listalla...ei tästä voi enää kuvaaminen helpottua ;o)
"Tuntematon huutaa nimeään, Ei kukaan ole kuulemassa." - Parisiin Kevät
- Kotka
- Kotka
-
-
Tilasin 50x70 cm canvas-taulun omasta valokuvastani heinäkuun lopulla. Ei vaan ole toimitusta kuulunut, eikä ole enää www-sivut (www.sipoart.com) eikä puhelinkaan toiminnassa....