Kerro kun ostit kuvaukseen liittyvää tavaraa
-
Tuli ostettua tuon Nikkorin ns. suttu-zuumi 55-200 vr:llä ja hintaa oli uutena 170erkkiä uv-suotimen kanssa. Itse olen ainakin toistaiseksi ollut tyytyväinen aloittelijana tuohon putkeen. Niin joo ja ostopaikkana toimi liike jonka nimeä en muista Tianjinissä. Muutenkin voin suositella ko. kaupunkia kaikille kameratarvikkeita hamuaville siellä maailman kolkalla liikkuville.
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
Juu, täytyy tehdä deepinside stoori joskus, kun saa tuon oikein tosikäyttöön. Noista siis on kaupat hierottu, toinen tulossa postissa ja toinen saapunee ensi viikolla.Konditiona kirjoitti:Kertoiles sitten vähän kokemuksia kun olet päässyt tuon kanssa sinuiksi.Tipe kirjoitti:85/1.2L II, Canon
Vkl pitäis testata sitä stagekuvauksissa ja varmana 22. tai 23. sitten mallikuvauksissa studio-olosuhteissa. Päivämäärä ei vielä ole 100% lukkoon lyöty.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Voin sanoa, että oli turha ostos. Itse olen ostanut saman vuosi takaperin ja olen tasan kerran käyttänyt. Totesin, että pirun hidas siirtämään kuvia. Kameran mukana tulleen usb-piuha hoitaa homman paljon nopeammin ja vielä niin, että kamerasta saa valittua suoraan valikosta tuon kuvien siirron. Ei tarvi kikkailla hakemistoissa. Pitäisi varmaan myydä tuo pois. Vai onkohan sinulla kenties joku erityinen käyttötarkoitus sille?akeeh kirjoitti:Computrekker AW täältä foorumin kautta ja CF->PCMCIA -adapteri läppäriin.
-
- Viesti:
Kuvat menee melkein poikkeuksetta pöytäkoneelle, niin tuo on läppäriin hätävarana matkalla ollessa, jos ei piuhoja tai nopeampaa lukijaa ole käsillä. Parempi hitaasti kuin ei ollenkaan.Alpha A kirjoitti:Voin sanoa, että oli turha ostos. Itse olen ostanut saman vuosi takaperin ja olen tasan kerran käyttänyt. Totesin, että pirun hidas siirtämään kuvia. Kameran mukana tulleen usb-piuha hoitaa homman paljon nopeammin ja vielä niin, että kamerasta saa valittua suoraan valikosta tuon kuvien siirron. Ei tarvi kikkailla hakemistoissa. Pitäisi varmaan myydä tuo pois. Vai onkohan sinulla kenties joku erityinen käyttötarkoitus sille?akeeh kirjoitti:Computrekker AW täältä foorumin kautta ja CF->PCMCIA -adapteri läppäriin.
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
Pistin tuonne kuvathreadiin ensikosketuksen kokemukset ko. kakkulasta:Konditiona kirjoitti:Kertoiles sitten vähän kokemuksia kun olet päässyt tuon kanssa sinuiksi.Tipe kirjoitti:85/1.2L II, Canon
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 563#478563
-