Kerro kun ostit kuvaukseen liittyvää tavaraa
-
- Viesti:
Toinen setti kiinaradioita studiovälkylle. Tuo onkin minun neljäs kiinaradio jo ja kaikki ovat toimineet / toimivat edelleen ongelmitta. Yhdessäkään vermeessä ei ole ollut ongelmaa itsekseen välähtelystä tai välähtämättä jättämisestä. Paristokäyttöinen radio tosin vaatii puolisen sekuntia latautuakseen. Verkkovirtakäyttöiset (3/4) toimivat kuin unelma ja noilla onnistuu (jos vaan salamat pysyvät perässä) hyvin nopeakin kuvaus.
Vaikka olen ostanut kaikki radiot eri kerroilla, toimivat ne samalla taajuudella. Eli voin laukaista yhdellä lähettimellä kaikki neljä vastaanotinta (ja laatikossa on kolme lähetintä varalla...).
Vaikka olen ostanut kaikki radiot eri kerroilla, toimivat ne samalla taajuudella. Eli voin laukaista yhdellä lähettimellä kaikki neljä vastaanotinta (ja laatikossa on kolme lähetintä varalla...).
-Markus
Fotoni.org
Fotoni.org
-
- Viesti:
-
Mulle kans sellaset!Trnquill kirjoitti:Toinen setti kiinaradioita studiovälkylle. Tuo onkin minun neljäs kiinaradio jo ja kaikki ovat toimineet / toimivat edelleen ongelmitta. Yhdessäkään vermeessä ei ole ollut ongelmaa itsekseen välähtelystä tai välähtämättä jättämisestä. Paristokäyttöinen radio tosin vaatii puolisen sekuntia latautuakseen. Verkkovirtakäyttöiset (3/4) toimivat kuin unelma ja noilla onnistuu (jos vaan salamat pysyvät perässä) hyvin nopeakin kuvaus.
Saanko udella mistä oot hankkinut ne? Hakenut itse Kiinasta vai tilannut jostain?
Oliko kalliit? Tärkee kysymys köyhälle ihmiselle.
-
Radiolaukaisin
Radiolaukaisimen Minoltaan 26$ (17,92€) postikuluineen.
Täältä
Täältä
-
-
Ostin halvimman mitä kaupasta passiivijäähdytteisiä löytyi. 3D -ominaisuudet ovat käytössäni turhia joten lähtökohtana oli pelkkä DVI -lähtö ja nytkin tuli kaupanpäälle kosolti kaikenlaista turhaa sälää. Näköjään paketin päällä lukee jotain 7100 GS ja sitten on jotain geforcesta ja nvidiasta. Aivan sama kun entisen viheltäjän ajurit lähti pois ja uuden ajurit menivät sisälle ja kuvakin näkyy monitorissa kokolailla ihan oikein ilman liikoja mekkaloita niin eikös silloin ole tavoite saavutettu.OskuK kirjoitti:Toivottavasti ei kuitenkaan Radeon HD 2600Pro.fotom kirjoitti:Passiivijäähdytteisen näytönohjaimen entisen viheltäjän tilalle. Elämänlaatu nousi kohisten.
Ei vihellä, mutta ei myöskään ohjaa ;-)
-
Kotiin tuli Tamronin 11-18mm 4.5-5.6 pitkän harkinnan jälkeen. Näin se jotenkin meni: kaikki kohtuuhintaiset laajikset on epäteräviä, mutta minulle kolme tärkeintä asiaa ovatkin paino, paino ja paino.
Kivaa taas päästä leikkimään taiteilijaa!
Kivaa taas päästä leikkimään taiteilijaa!
"The early bird gets the worm, but the second mouse gets the cheese"
-
- Viesti:
Vuorelliset kumisaappaat tuli hankittua, ei tuonne mehtään ja pelloile oo ilman mitään asiaa.
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan tuurilla!
http://jaskan.kuvat.fi/
http://jaskan.kuvat.fi/
-
- Viesti:
SANDISK COMPACT FLASH EXTREME III 4GB -kortti Multitronic.fi:stä.
Ja nyt ei muuta kun ootteleepi.
http://wertonen.carbonmade.com
Canon EOS 30D, Canon BG-E2, Canon EF 17-40mm f/4 L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon EF 70-200mm f/4 L USM.
Canon EOS 30D, Canon BG-E2, Canon EF 17-40mm f/4 L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon EF 70-200mm f/4 L USM.
-
- Viesti:
Toivottavasti, ettei nyt sitten tullut tilattua mitään hölmöä O_ofotom kirjoitti:Vieläkö jossain noin pieniä kortteja on myynnissä?Wertonen89 kirjoitti:SANDISK COMPACT FLASH EXTREME III 4GB -kortti Multitronic.fi:stä.
:P
http://wertonen.carbonmade.com