Mehumaija kirjoitti:MacBook Pro 2,2Ghz Core 2 Duo, 4gt Muistia, 120Gt kovalevy jne.
LaCie 320Gt ulkoinen kovo
VX Revolution
Kuvapankki ja photari-käyttöön.
Mitenkäs hyvin toi VX optimoituu vaikkapa Bridge-Photoshop-Finder -akselille, lähinnä se softan vaihtonamiska ja Photarissa kuvassa liikkuminen (zoom in/out, navigointi ja scrollaus)?
Minulla on MX hankintalistalla, pitäisi vaan vakuuttua että hiiri on todella eurojensa arvoinen. Ergonomiasta kyllä pidän, olen käynyt hiplailemassa.
Mehumaija kirjoitti:MacBook Pro 2,2Ghz Core 2 Duo, 4gt Muistia, 120Gt kovalevy jne.
LaCie 320Gt ulkoinen kovo
VX Revolution
Kuvapankki ja photari-käyttöön.
Mitenkäs hyvin toi VX optimoituu vaikkapa Bridge-Photoshop-Finder -akselille, lähinnä se softan vaihtonamiska ja Photarissa kuvassa liikkuminen (zoom in/out, navigointi ja scrollaus)?
Minulla on MX hankintalistalla, pitäisi vaan vakuuttua että hiiri on todella eurojensa arvoinen. Ergonomiasta kyllä pidän, olen käynyt hiplailemassa.
Mulla on kannettavassa tuo VX käytössä ja kaippa se ois hankittava tähän pöytäkoneeseenkin. On niin mukavasti optimoitavissa omanlaisekseen ja kyllä tuo softanvaihto käy näppärästi sen kautta.
-Hoya Pro Digital CPL 77mm
-CIF ikkuna ja lasi pyyhkeitä (kosteita) lähi-Prismasta tietsikan näytön pyyhkimiseen. Kuvien laatu nousi selvästi kun sai jälkikasvun sormenjäljet pois ruudulta.
Varmaan noilla uskaltaa puhdistaa myös objektiivien protektorit ?
--> Kamera kuitenkin ollut objektiivin saannista saakka ollut tähän päivään asti p*****a (about 3 viikkoa), joten vasta tänään saatuani kameran huollosta pääsin testailemaan. Ihan hyvinhän se pyyhkii... :D