Espoo näyttää parasta puoltaan Suomenojan venesatamassa. Kyllä tätä kelpaa ihastella.

Ja toiseen suuntaan. Rahaa on niin ettei p*skalle taivu...

Ja sit Pentalassa.

Joo, onhan tuo toki aina vähän sellainen mitä pitää miettiä. Tosin kuvassa olijoita ei ole esitetty ”huonossa valossa” tai muutenkaan ilkeästi, joten siinä mielessä tuossa ei ole ongelmaa. Ja vasemmanpuoleiset olivat lisäksi töissä.JL Anttola kirjoitti: ↑Syys 01, 2024 17 : 37
Tuon vihreetakkisten kuvan tapasta kuvaa en laittaisi koskaan mihinkään julkiseksi. Siinä minulla on selvä raja; jos ihminen on pääosassa kuvassa, voin laittaa sen esille vain, jos laittaisin vastaavan kuvan itsestäni esille. Tai vielä vahvemmin, jos edes epäilen perustellusti, että kuvan kohde pahastuisi kuvastaan julkisuudessa, en laita esille.
Kurssit on taas tälläerää käyty ja katsotaan milloin tulee lisää kuvia. Tänään tuli opittua monta hyvää kuvauspaikkaa Helsingin keskustassa. Pitää joskus lähteä sinne oikein ajan kanssa. Ja arkena, kun ihmisiä on enemmän liikkeellä.Vahva kiitos mremoselle; jos jaksat jatkaa kurssin annin jakamista, niin sinun kurssimaksusi ei ole mennyt hukkaan! (Minä opin jotakin koko ajan...)
Jaakko
Minulla on ollut aika kaksijakoinen suhtautuminen ihmisten kuvaamiseen julkisilla paikoilla. Aikaisemmin en oikein tykännyt ottaa ihmisiä mukaan esim. katukuviin...Mutta voisinpa sanoa, että suhtautumiseni on vuosien kuluessa muuttunut.mremonen kirjoitti: ↑Syys 01, 2024 18 : 39Joo, onhan tuo toki aina vähän sellainen mitä pitää miettiä. Tosin kuvassa olijoita ei ole esitetty ”huonossa valossa” tai muutenkaan ilkeästi, joten siinä mielessä tuossa ei ole ongelmaa. Ja vasemmanpuoleiset olivat lisäksi töissä.JL Anttola kirjoitti: ↑Syys 01, 2024 17 : 37
Tuon vihreetakkisten kuvan tapasta kuvaa en laittaisi koskaan mihinkään julkiseksi. Siinä minulla on selvä raja; jos ihminen on pääosassa kuvassa, voin laittaa sen esille vain, jos laittaisin vastaavan kuvan itsestäni esille. Tai vielä vahvemmin, jos edes epäilen perustellusti, että kuvan kohde pahastuisi kuvastaan julkisuudessa, en laita esille.
Positiivinen fiilis jäi meille molemmille, hymyiltiin ja peukutin lopuksi.