Olen itse edelleen Pohjois-Savon hyvinvointialueen myöntämällä sairauslomalla vuosien vaativan ja vakavahenkisen valokuvaustyöskentelyn aiheuttaman työuupumuksen takia, enkä ole kyennyt näin ollen ikuistamaan DC.net kansan iloksi uusia laatuvalokuvia täältä Suur-Savon alueen kuvankauniista maisemista ja muista näkymistä.
Olen kuitenkin työuupumuksestani huolimatta kyennyt seuraamaan aika ajoin täällä DC.netissä, suomalaisen valokuvauskulttuurin kehdossa käytävää keskustelua ja katselemaan muiden ikuistamia valokuviakin. Tämä toveri temaman tuorein, ilmeisesti aitokiinalainen kännykuva herätti minussa niin paljon kiinnostusta ja kysymyksiä, että on pakko tiedustella tämän hienon valokuvan syntyyn liittyvistä asianhaaroista.
Ensinnäkin, mistä hemmetistä vannoutunut, Jaloviinaa lipittävä Sony-mies on löytänyt niin elämäänsä kyllästyneen naisen, joka on suostunut lähtemään peräti piknikille temukan kanssa. Mieleeni tuli ensiksi, onko kuvassa esiintyvä nainen sama temaman äitimuori, josta hän kertoi kuvien kera aiemmassa julkaisussaan. Mutta jos kyseessä on oikeasti joku vieras nainen, herää kuvasta monia kysymyksiä, jotka esitän seuraavaksi selkeyden vuoksi numeroituina.
1. Olettaen, että kuvan nainen ei ole edellä mainittu äitimuori, onko toveri temama saanut tämän piknikin yhteydessä peräti pimppiä tai Sony A7r kakkosmiehenä jopa kuivaa kakkosta?
2. Mikäli edellämainittu ei ole onnistunut, saitko temama otettua edes romanttisen valokuvan, jossa se kuuluisa Sony-kamerasi on aseteltu kyseisen daamin paljaaseen jalkoväliin lepäämään vulvan päällä? Tällaisella valokuvalla voisi olla hyvät mahdollisuudet menestyä jopa Vuoden Luontokuva-kilpailun Ihminen ja Luonto-sarjassa.
3. Johtuuko temaman jalkojen kellertävä väri tosiaan vain siitä, että veressä virtaa runsaasti Jaloviinaa vai voiko kyseessä olla kauan jatkuneen, runsaan alkoholinkäytön aihuttama alkava maksasairaus, kun ottaa huomioon sen tosiasian, että naisen jalkojen väri näyttää luonnolliselta ja terveeltä.
Näihin, tämän puhuttelevan valokuvan kirvoittamiin kysymyksiin kaipaisin selvennystä. Tähän kuvaan liittyvät perustavaa laatua olevat kysymykset ja niiden vastaukset kiinnostavat minun lisäkseni varmasti myös monia DC.netin kansalaisia, erityisesti introvertteja luonnonvalokuvaajia.