Canon 20D + objektiivien hankinta

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
petrus

Mitä vielä mukaan?

Viesti Kirjoittaja petrus »

Riippuu mitä kuvaat, mutta minä ainakin kaipaan edelleen kunnon laajakulmaa - ja Cokinin filtteriijärjestelmää esim grad grey ja grey!
Olen myös käyttänyt AC-fotoa - tuntuu toimivan nopeasti ja luotettavasti.
Lastoliten heijastinta (taskuun menevää) kaipaan ehkä vielä - varsinkin jos haluaa kukkia ja muita makrokuvia napsia!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Acumen

Re: Mitä vielä mukaan?

Viesti Kirjoittaja Acumen »

petrus kirjoitti:Riippuu mitä kuvaat, mutta minä ainakin kaipaan edelleen kunnon laajakulmaa - ja Cokinin filtteriijärjestelmää esim grad grey ja grey!
Olen myös käyttänyt AC-fotoa - tuntuu toimivan nopeasti ja luotettavasti.
Lastoliten heijastinta (taskuun menevää) kaipaan ehkä vielä - varsinkin jos haluaa kukkia ja muita makrokuvia napsia!
Kiitos kaikille kommenteista. Maanantaina UPS:n mies jo toikin tilauksen kotiovelle. AC-Foto heitti vielä hyvän tarjouksen annettuaankin ja sen hyväksyttyäni 256mb CF-kortin kaupanpäälle, joten en voi kuin kehua heidän palveluaan. Tämän lisäksi sain koko tilauksen täysin rahtikuluitta.

Kaikkia objektiiveja jo hieman kokeilleena tuntuu kuin että joulu saapui tähän huusholliin heti uuden vuoden jälkeen ;)
Acumen

Re: Mitä vielä mukaan?

Viesti Kirjoittaja Acumen »

Acumen kirjoitti:Kaikkia objektiiveja jo hieman kokeilleena tuntuu kuin että joulu saapui tähän huusholliin heti uuden vuoden jälkeen ;)
..no saapuiko vai ei, nyt siitä voi ottaa kukin itse selvää kun uusi valokuvagalleria valmistui, jossa kaikki kuvat ovat uudella Canon 20D -runkoon pohjautuvalla välineistöllä otettuja, 100 uutta valokuvaa yksilöllisesti editoituna ja viimeisteltynä.. nämä +100 kuvaa on käsinvalittu yli 5000 kuvan joukosta -> http://www.milankolarovic.com
Vastaa Viestiin