Riippuu mitä kuvaat, mutta minä ainakin kaipaan edelleen kunnon laajakulmaa - ja Cokinin filtteriijärjestelmää esim grad grey ja grey!
Olen myös käyttänyt AC-fotoa - tuntuu toimivan nopeasti ja luotettavasti.
Lastoliten heijastinta (taskuun menevää) kaipaan ehkä vielä - varsinkin jos haluaa kukkia ja muita makrokuvia napsia!
Canon 20D + objektiivien hankinta
-
Re: Mitä vielä mukaan?
Kiitos kaikille kommenteista. Maanantaina UPS:n mies jo toikin tilauksen kotiovelle. AC-Foto heitti vielä hyvän tarjouksen annettuaankin ja sen hyväksyttyäni 256mb CF-kortin kaupanpäälle, joten en voi kuin kehua heidän palveluaan. Tämän lisäksi sain koko tilauksen täysin rahtikuluitta.petrus kirjoitti:Riippuu mitä kuvaat, mutta minä ainakin kaipaan edelleen kunnon laajakulmaa - ja Cokinin filtteriijärjestelmää esim grad grey ja grey!
Olen myös käyttänyt AC-fotoa - tuntuu toimivan nopeasti ja luotettavasti.
Lastoliten heijastinta (taskuun menevää) kaipaan ehkä vielä - varsinkin jos haluaa kukkia ja muita makrokuvia napsia!
Kaikkia objektiiveja jo hieman kokeilleena tuntuu kuin että joulu saapui tähän huusholliin heti uuden vuoden jälkeen ;)
-
Re: Mitä vielä mukaan?
..no saapuiko vai ei, nyt siitä voi ottaa kukin itse selvää kun uusi valokuvagalleria valmistui, jossa kaikki kuvat ovat uudella Canon 20D -runkoon pohjautuvalla välineistöllä otettuja, 100 uutta valokuvaa yksilöllisesti editoituna ja viimeisteltynä.. nämä +100 kuvaa on käsinvalittu yli 5000 kuvan joukosta -> http://www.milankolarovic.comAcumen kirjoitti:Kaikkia objektiiveja jo hieman kokeilleena tuntuu kuin että joulu saapui tähän huusholliin heti uuden vuoden jälkeen ;)