fotom kirjoitti:Onkohan tämä nyt ensimmäinen spege -ketju jossa tuntuvat kaikki muut repeilevän kuin spege itse?
On Munt hakee ehdoin tahdoin bannia, minkä hänelle soisin ihan virkistys mielessä. Spege osaa pitää hyppysensä pois ja nauraa takapiruna Muntin sotaa, johon häntä tuskin on pyydetty. Munt raukka parka on merkki sokea http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12705263 kehuin kuvaa, ilman että tiesin kyseessä olevan Canonin, eli ei minulla ainakaan ole mitään sellaista sotaa merkkiä vastaan! On se Canon, Nikon, tai Sony kuvat ratkaisee, ihan niin kuin muillakin merkeillä sama homma.
Mitä tulee Muntin kuviin ja niiden esittämisen vähyyden, niin on tullut pieni epäilys siitä, että ne paljastaa nimimerkin taakse piiloutuvaa persoonaa, joka luultavasti kirjoittelee muille foorumeille toisella nicillä?
Tää oli oikein hauska luonnehdinta.
Tälle on varmaan joku oma F alkuinen diagnoosinsakin? :)
fotom kirjoitti:Onkohan tämä nyt ensimmäinen spege -ketju jossa tuntuvat kaikki muut repeilevän kuin spege itse?
On Munt hakee ehdoin tahdoin bannia, minkä hänelle soisin ihan virkistys mielessä. Spege osaa pitää hyppysensä pois ja nauraa takapiruna Muntin sotaa, johon häntä tuskin on pyydetty. Munt raukka parka on merkki sokea http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12705263 kehuin kuvaa, ilman että tiesin kyseessä olevan Canonin, eli ei minulla ainakaan ole mitään sellaista sotaa merkkiä vastaan!
Ei tässä ketjussa ole mitään sotaa käynnissä. Monikaan tuskin enää nauraa, tästä tuli aika apea ketju monta sivua sitten.
Laitahan linkit niihin kolmeen kuvaasi, niin katsotaan ja ihmetellään sitten sen jälkeen uudestaan, jos nyt en sattumalta löydän jostain ihmeen syystä kuviasi? Joko muuten pupu iski puseroon, kun et enää uskaltanut laittaa koko tekstiä, vaan vain alkukirjaimen? Edelleenkin olen sitä mieltä, että Munt on siirtynyt henkilökohtaisiin loukkauksiin, mm luku ja kirjoitustaidosta, jotka ei hänelle kuulu, sekä myös tästä f... liittyvästä provosta
Malmarilla on taas joku mielenterveysongelma. Kaveri ei osaa kirjoittaa ja ei osaa näemmä lukeakaan, saati ymmärtää. Lisäksi päälle tulee kasapäin outoja kuvitelmia. Eipä olisi kivaa noissa housuissa.
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
Kyllä tää ketju vielä potkisi, jos nuo huumorintajuttomat turkulaisnikonistit älyäisi vetää töpselin seinästä.
Tuo älytön tosikkomaisuus ja harhaluuloisuus alkaa oikeasti hiukan tökkiä.
Tässä muuten marmattajalle postaamaani kuvat näytille.
Ainiin muuten...
malmar kirjoitti:
Mitä tulee Muntin kuviin ja niiden esittämisen vähyyden, niin on tullut pieni epäilys siitä, että ne paljastaa nimimerkin taakse piiloutuvaa persoonaa, joka luultavasti kirjoittelee muille foorumeille toisella nicillä?
Postasin kolme makrokuvaa 500 euron setelin hologrammista.
Mitäs tämä nyt kertoo mun persoonasta ja kirjoittelenko kauppalehteen nimimerkillä "köyhät kyykkyyn"?
Minä oon ollu alunalkujaan sitä mieltä, että nämä spegen kuvat on huonoja. Eikä mielipiteeni ole huumorie. Eli pahoitteluni kun pilasin osaltani tätä huumori ketjuo.
Minä en tienny, että spege on huumormiehie. Häm taitaa olla tän foorumin ölövin kalustomies, mutta kehno kuvvaaja. Semmonen on minun käsitykseni. No niin. Sori taas.
Munt kirjoitti:Kyllä tää ketju vielä potkisi, jos nuo huumorintajuttomat turkulaisnikonistit älyäisi vetää töpselin seinästä.
Tuo älytön tosikkomaisuus ja harhaluuloisuus alkaa oikeasti hiukan tökkiä.
Tässä muuten marmattajalle postaamaani kuvat näytille.
Ainiin muuten...
malmar kirjoitti:
Postasin kolme makrokuvaa 500 euron setelin hologrammista.
Mitäs tämä nyt kertoo mun persoonasta ja kirjoittelenko kauppalehteen nimimerkillä "köyhät kyykkyyn"?
Ahaa? Ja näillä perusteilla arvostelet muiden kuvia? No en minä sinua siitä moiti, että et parempaan pysty kamerallasi, toivottavasti saat spegeltä oppitunteja, niin kameran käyttöön, kuin kohteliaisuuden opettelemiseen.
5DmkII kertoo sitten loput, mistä pyhä viha Nikonia kohtaan? Olisin toivonut, että olisit saanut sen vertaa sivistystä opiskeltua, että osaisit alkeellisemmat käyttäytymissäännöt, niin minä lupaa parhaani kirjoittaa virheettömästi, jos vaikka sitten oppisin kuvaamaan sillä tulevalla Nikonilla, jos sellaisen joskus omistan?
poikamies kirjoitti:Minä oon ollu alunalkujaan sitä mieltä, että nämä spegen kuvat on huonoja. Eikä mielipiteeni ole huumorie. Eli pahoitteluni kun pilasin osaltani tätä huumori ketjuo.
Minä en tienny, että spege on huumormiehie. Häm taitaa olla tän foorumin ölövin kalustomies, mutta kehno kuvvaaja. Semmonen on minun käsitykseni. No niin. Sori taas.
Eihän se tosiasiaa mihinkään muuta, jos ei kuvata osaa, on sitten minkä merkkinen ja kuinka laadukas se on? Joten jatka sinä omalla huumorillasi, äläkä ota itseesi, vaikka ärrimurri munk parhaansa yrittää pilata päiväsi. Kysehän on Canonin kunnia, mitä munk puolustaa, ilman että osaa edes itse kuvata sillä :D
poikamies kirjoitti:Minä oon ollu alunalkujaan sitä mieltä, että nämä spegen kuvat on huonoja. Eikä mielipiteeni ole huumorie. Eli pahoitteluni kun pilasin osaltani tätä huumori ketjuo.
Eihän se tosiasiaa mihinkään muuta, jos ei kuvata osaa, on sitten minkä merkkinen ja kuinka laadukas se on? Joten jatka sinä omalla huumorillasi, äläkä ota itseesi, vaikka ärrimurri munk parhaansa yrittää pilata päiväsi. Kysehän on Canonin kunnia, mitä munk puolustaa, ilman että osaa edes itse kuvata sillä :D
Näinhän se on, meitä on monneen junnaan ja osalla ei mahdu kamerakalusto mukaan. Osa kulkee mersulla ja osa polkupyörällä.
Minä se vaan oon sitä mieltä, että polkupyörä on ekolokinen vaihtoehto ja lähialueella on paljon kuvattavaa. Uutenahi vuotena heräsin kaheltatoista kauheaan paukkeeseen. Ei silimän täyttä saanu unta ennen kahta, kun pauke kävi. Niitähi ois voinu kuvata. Niitä paukkeita.
Näinhän se on, meitä on monneen junnaan ja osalla ei mahdu kamerakalusto mukaan. Osa kulkee mersulla ja osa polkupyörällä.
Minä se vaan oon sitä mieltä, että polkupyörä on ekolokinen vaihtoehto ja lähialueella on paljon kuvattavaa. Uutenahi vuotena heräsin kaheltatoista kauheaan paukkeeseen. Ei silimän täyttä saanu unta ennen kahta, kun pauke kävi. Niitähi ois voinu kuvata. Niitä paukkeita.
No nyt on ankea meininki. Tällä menolla dc:n mainostulot on vaarassa.
malmar kirjoitti:
Se taitaakin olla niin, että spegen perustamat ketjut on järestään ankeita. Mutta saattaapi olla, että kaikki ankeudentorjujayritykset alkaa kohta mainostaa täällä, niin huoli pois.
poikamies kirjoitti:
Se taitaakin olla niin, että spegen perustamat ketjut on järestään ankeita. Mutta saattaapi olla, että kaikki ankeudentorjujayritykset alkaa kohta mainostaa täällä, niin huoli pois.
Näinhän tuo on, kribe tuli tuli tuuraamaan munttia, joka nyt vetää henkeä miettiessään seuraavaa hyökkäystä. kribe sinä et tainnut itsekkään oikein lukea näitä ketjuja jotka spegeen liittyy? Kyllä sinä minut sieltä löydät, kun tarpeeksi haet? Ja samanlista silloinkin valui niskaan, ei nämä spegen assistentit ole mitään käytöstapoja oppineet, kun ei ole tainnut oppi-isäkään niitä pystyä opettamaan?
kribe kirjoitti:malmarilla ei oikeasti taida olla mitään hajua mistä näissä spege-ketjuissa "keskustellaan" ja mihin tyyliin?
Lukaseppa noita vanhoja läpi ennen kun avaudut näissä..
Luultavasti tiedän ihan tasan tarkkaan tuon, mutta mahtako Munt tietää sitä?
Munt kirjoitti:Postasin kolme makrokuvaa 500 euron setelin hologrammista.Mitäs tämä nyt kertoo mun persoonasta ja
kirjoittelenko kauppalehteen nimimerkillä "köyhät kyykkyyn"?
Mercedes-Benz SL 500 - köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät selälleen
Oletin, että SL 500 kerää ihailevaa arvostusta osakseen, ja että kuskia lähestytään vain, jos on jotain painavaa asiaa kenties autosta.
Mitä vielä! Paikalle osui tuntematon koulupoika, joka heitti pokkana: "Voitko laittaa mun pyörään ketjut?" Siinä otettiin kerralla luulot pois mokomaltakin avoelvistäjältä. Jäin vain miettimään, että näyttääkö 229000 euron SL:llä avoilu muka siltä, että tässä kahlattaan kyynärpäitä myöten ketjurasvassa. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288484190186.html