Samsung NX300 kuvia

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
Vastaa Viestiin
komisantto
Viesti:

Samsung NX300 kuvia

Viesti Kirjoittaja komisantto »

Ei huono jälki, voin suositella lämpimästi, etsintä järkkäri-ihminen kaipaa ei muuta

http://kontto.kuvat.fi/kuvat/Turkey/
Viimeksi muokannut komisantto, Touko 23, 2013 12 : 23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sony A7C, 35mm F1.8, 35mm 85mm f1.4
Fuji X100V
DJI Mavic Air
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Rentoräpsy

Re: Samsung NX300 kuvia

Viesti Kirjoittaja Rentoräpsy »

komisantto kirjoitti:Tässä muutama kuva suoraan kamerasta, FB sivuilla tämä linkki, aivan loistava toi tarkennus ja toiminnot mitä kamerasta löytyy.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 453&type=3
This content is currently unavailable
The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.

Mutta itse asiaan, varmaan ihan soiva peli, mitä olen lukenut. Ainoastaan tuo 3D-linssi taitaa olla kiinteäpolttovälinen, en ymmärrä noista millimetreistä mitään, mutta muutaman videon/esimerkkikuvan olen nähnyt ja ne ovat sellaisia yleiskuvia/videoita ilman zoomia ?

Tuleeko tuo 3D myöhemmin myös zoomeihin vai onko se tekninen mahdottomuus ?

Miten sitten tuo wlan, toimiiko se a) lentokenttien tms vapaissa hotspoteissa, joissa pitää selaimella klikata ja hyväksyä jotain ehtoja (ja jättää sivu taustalle) b) Joikuspotin ad-hoc wlan-verkon kanssa (Symbian-luurit)
komisantto
Viesti:

Kuvia

Sori jos tuo ei toiminut, naamakirjassa on mun julkinen kansio samsung fotos. Nimi muuttui kameran päivityksen myötä. Tässä kolme ekaa kuvaa NX300:sella http://kontto.kuvat.fi/kuvat/New+photos+/

16mm ja 30mm putket itsellä jotka kiinteitä. Olen todella tyytyväinen jälkeen ja kameran ominaisuuksiin.
Fuji X100V
DJI Mavic Air
komisantto
Viesti:

NX300 kuvia Turkista

Fuji X100V
DJI Mavic Air
Rentoräpsy

Re: NX300 kuvia Turkista

Et ole kokeillut wlan-toimintoa nimenomaan loggautumista vaativissa kohteissa kuten lentokentät ? Onko kamerassa "selainta" jolla usein vaadittava sivu jää muistiin, jotta wlan-yhteys toimii ?

Ulkomailla tuo toimivuus olisi tärkeätä kuvien säilömisen vuoksi.
komisantto
Viesti:

Re: NX300 kuvia Turkista

Rentoräpsy kirjoitti:
Et ole kokeillut wlan-toimintoa nimenomaan loggautumista vaativissa kohteissa kuten lentokentät ? Onko kamerassa "selainta" jolla usein vaadittava sivu jää muistiin, jotta wlan-yhteys toimii ?

Ulkomailla tuo toimivuus olisi tärkeätä kuvien säilömisen vuoksi.
joo olen kokeillut, toimii sellaisissa jossa salasana syötetään suoraan. nämä ns. lisäjutut kyllä peittoo muutaman miinuksen täysin. esim. etsimen puute. Eikä toi laatu oikeasti kärsi. esim. koko viikko tuolla kilpailussa 16 ja 30mm putkilla. Kiinalaisilla oli 3 runkoa kaulalla ja mulla pikkupokkari ; )
Fuji X100V
DJI Mavic Air
Rentoräpsy

Joo, mielenkiintoiselta vaikuttaa. Luin manuaaliakin http://www.camerauserguide.net/samsung- ... tion/15378

Kamera oli Saksassa jo hetken aikaa 579 tarjouksessa, mutta nyt hinta Suomeen myyvissä on 619 euroa. Pitää vielä hetki odotella.
Rentoräpsy

Auttakaapas viisaammat vielä, kun olen vaan pokkaria käyttänyt, niin kumpi on parempi valinta: 18-55 mm objektiivi OIS:lla vai 20-50 mm ilman sitä ? Gigantti olisi kaupannut jälkimmäistä, mutta siinä ei siis ole tuota vakainta. Kuitenkin kuvaan jonkin verran videota, joten onko se oikeasti miten tärkeä ? Vai yrittääkö gigantti kaupata "vanhentunutta" tekniikkaa ?
komisantto
Viesti:

kiinteät toimii

Kuvaan kiinteillä ;)
Fuji X100V
DJI Mavic Air
Rentoräpsy

Onkohan kenelläkään muulla kokemusta ? Tosin ilmeisesti tuo vakain lisää kokoa, jos ostaisi kaveriksi (kun rikastuu) sen 18-200 jättiputken!
jsydanma

Viesti Kirjoittaja jsydanma »

NX300:sen kuukauden päivät omistaneena en voi olla kun tyytyväinen.
Kamera tuntuu käteen hyvältä ja laatuvaikutelma on jämäkkä ja hyvin viimeistelty.

Omistin tätä ennen canonin 40D:n eikä vaihto ole vielä kaduttanut, muutaman kerran toki olisin kaivannut EVF:ää kun olen kuvannut auringon paisteessa.

Itse valitsin kameran ruskean värisenä joka miellyttää omaa silmääni retro henkisyydellään. Tilasin kameran (18-55mm linssillä) Saksan amazonista hintaan 549€.

Kittilasi tuntuu yllättävän terävältä ja uskonkin että sillä tulee otettua tulevaisuudessa kaikki reissukuvatt. Suurin syy peilittömään vaihtoon oli se että matkoilla ei huvita roikottaa isoa järkkäriä ja repullista laseja.

Kaapista löytyy myös kokoelma vanhoja M42 laseja ja pari minoltan primeä. NX300 + Asahi Super-Takumar 105mm/2.8 on asiallinen kombo muotokuviin :) Käsitarkennus on erittäin helppoa focus peakingin ansiosta.

Kuten "komisantto" aiemmin totesikin, kuvanlaatu on kohdallaan :)
komisantto
Viesti:

EISA voittaja

Noista mun Turkin kuvista noin 10 kuvaa on mennyt läpi kansainvälisissä näyttelyissä (FIAP) ja tämä kuva palkittiin juuri Suomen kameraseurojen liiton näyttelyssä http://kontto.kuvat.fi/kuvat/Turkey/1-SAM_1881.jpg
Fuji X100V
DJI Mavic Air
Vastaa Viestiin