Riippuu vähän missä moodissa kuvaat. Salama ei koskaan pomppaa esiin automaattisesti, mutta esillä olevaa salamaa kamera sitten räpsyttelee tarpeen ja moodin mukaan.markku55 kirjoitti:LX3:n mukana tullut kyhyt ohjekirjanen ei kertonut mitään salaman käytöstä.
Onko niin, että salama ei koskaan aukea automaattisesti, vaan se pitää avata namiskukkelista, jotta sen toimintoa voi ohjata ja määritellä miten se toimii?
Kokemuksia Panasonic LX3:sta
-
-
-
^Itselläni on Loweprolta joku pieni laukku, en muista tarkempaa mallia. Sadesuojalla varustettu. Lumikki menee adapterin kanssa just ja just, mutta menee kuitenkin, ei ole vaikea saada sujautettua sisään tai otettua ulos. En löytänyt mallia Lowepron sivuilta, itse ostin parillakympillä Tampereen Stockalta reilu vuosi sitten.
-
-
Näyttää varsin uskottavalta vuodolta. Täällä on speksien vertailu LX3:n suhteen:OskuK kirjoitti:Onkos tämä nyt siten se LX3-b?
http://www2.panasonic.com/consumer-elec ... l.DMC-LX5K
http://www.1001noisycameras.com/2010/07 ... rison.html
-
-
Käviskö tommonen > http://www.maitolaituri.tv/product_info ... cts_id=959 ? Ite oon käyttänyt moista pokkarin kanssa mökkirannassa snorklaillessa. Ei pärjää mallikohtaisille oikeille sukelluskoteloille mutta kuitenkin toimii eli pitää pikkukameran kuivana.kari55 kirjoitti:...onko kukaan hankkinut sukelluskoteloa siihen ja paljonko kustansi? Vain snorklaukseen tulee joten heppoisempikin malli saattaisi riittää.
-
-
-
Oletan että olen jollain konstilla saanut ujutettua lx-3:n kennolle pölyä. Pari selkeesti pölykarvan muotoista tummaa objektia jotka pysyvät paikallaan ja samankokoisina tsuumauksesta riippumati ja terävöityvät aukon pienetessä - ja kattavat pituudeltaan noin puolet kuvan korkeudesta, perkele. Onko kellään kokemuksia vastaavasta vaivasta ja sen ratkaisemisesta ja ratkaisemisen toteuttajasta ja kalleudesta?
-
Ei ole kokemusta, mutta koska tuollaisten kapineiden objektiivi- ja kennokokoonpanojen pitäisi olla tiiviitä eikä ihminen saa sinne pölyä vaikka yrittäisi, kyseessä lienee valmistusvirhe, jonka ansiosta sen korjaamisesta ja korjaamisen kuluista on vastuussa kameran myyjäliike.pantagruel kirjoitti:Oletan että olen jollain konstilla saanut ujutettua lx-3:n kennolle pölyä. Pari selkeesti pölykarvan muotoista tummaa objektia jotka pysyvät paikallaan ja samankokoisina tsuumauksesta riippumati ja terävöityvät aukon pienetessä - ja kattavat pituudeltaan noin puolet kuvan korkeudesta, perkele. Onko kellään kokemuksia vastaavasta vaivasta ja sen ratkaisemisesta ja ratkaisemisen toteuttajasta ja kalleudesta?
Matti Vuori
-
Mulla on nelisen vuotta vanha Panasonic LX3. Sen näytön vieressä oleva joystick-tyylinen 5-suuntainen painike on hajonnut siten, että ylöspäin painaessa ei tapahdu mitään. Se nappi on kuitenkin ehdoton niin manuaalitarkennusta käyttäessä kuin aukon esivalinnalla kuvatessa, niitä toimintoja ei voi käyttää millään muullakaan painikkeella. Kotikonstein tätä tuskin voi korjata, ja takuukin on kai päättynyt 2 vuotta ostamisen jälkeen. Missähän tuon voisi korjauttaa ja millasetkohan kustannukset siitä tulee? Haluaisin myydä kameran pois, se kun on muuten tosi hyvässä kunnossa, muttei sitä kukaan osta ellei tuota nappia saa ensin kuntoon...