aikaarska kirjoitti: ↑Joulu 29, 2022 20 : 21
Kannattaa kokeilla niitä manuaalisiakin tarkennus kohtia. Ja kokeilla toimiiko "kaukana" vai "ääretön" paremmin tähtiin.
Gcamin DNG on tosiaan aikamoinen pakkaus. Jostain syystä BSG modi tekee muuten puolet isokokoisemman DNG tiedoston kuin Hasli modi. ..En ole vielä kerennyt tutkimaan mistä johtuu.
Juuri mitäänkään en noista ymmärrä, mutta BSG:n MGC_8.1.101_A9_GV2b käytettäessä Developer Settingsin alla on parametreja kuten:
camera.gouda.allow_raw_blur_front - yes/(no)
camera.gouda.allow_raw_blur_rear - yes/(no)
camera.gouda.primary_raw - (yes)/no
camera.gouda.raw - (yes)/no
camera.raw - (yes)/no
camera.raw_mode - yes/(no)
pd_image_format_is_raw_depth - yes/(no)
pd_image_format_is_raw_depth10 - (yes)/no
use_physical_raw - (yes)/no
kun on otettu käyttöön config-tiedosto "nrG-OP9P--v2-MGC-8.1.101-A9-GVw.xml", kun taas Haslin LMC8.4_R15 käytettäessä vastaavat parametrit ovat:
camera.dualev.limitUltrawide - (yes)/no
camera.gouda.allow_raw_blur_front - (yes)/no
camera.gouda.allow_raw_blur_rear - yes/(no)
camera.gouda.primary_raw - yes/(no)
camera.gouda.raw - (yes)/no
camera.gouda.secondary_raw_height 1746
camera.gouda.secondary_raw_width 2328
kun on otettu käyttöön config-tiedosto "Arcide-LMC8.4-OP9P-v6.2.xml". Suluissa oleva parametrin arvo ei ole valittuna ja päinvastoin.