Maffer kirjoitti: ↑Loka 09, 2024 23 : 12
Mikään ei estä käyttämästä vaikka vain Googlen omaa rautaa. Tuskin ne huonosti toimii keskenään. Enkä ny usko et vaiks nää OP:n luuri & pad huonosti toimisi keskenään. Mun mielestä tuossa ei ole mitään järkeä vaan. Kelloon puhuminen näyttää just niin dorkalta kuin olla ja voi.
Varmaan saman valmistaja laitteet toimii paremmin yhteen kun eri valmistajan. Mutta sitten onkin kiinni yhden valmistajan laitteissa, eli siinä Applen perisynnissä josta lähes joka revikassa itketään. Osalla valmistajalla on myös niin paljon eri laitteita, että kokonaisuuden hallinta jää hyvin usein puolitiehen. Tästä esimerkkinä vaikka käyttöjärjestelmän päivitykset. Aika huonosti useat Android
valmistajat kertovat mitkä laitteet saa uuden Android version ja milloin, ja välillä se jo jakelussa oleva OTA päivitys kestää 5kk ennen kuin saapuu puhelimeen saakka. Mistä minä löydän esimerkiksi OnePlus puhelinten Android 15 -päivitysaikataulun, ei siis huhusivuston juttuja vaan valmistajan itse ilmoittamana? Mitkä puhelimet saavat päivityksen ja mitkä jäävät pois päivityksestä, ja milloin päivitys tulee jakeluun?
Joskus on kellolla vastattava puheluun, tai soitettava, ja yleensä jos näin on ei ole muita vaihtoehtoja olemassa sillä hetkellä. Saattaa näyttää tyhmältä, mutta silloin olisi tyhmempää olla hoitamatta asiaa. Sitäpaitsi moni pitää samalla tavalla kännykkää suun edessä, puhuen kuitenkin kaiutinpuhelua. Yhtä dorkalta se vaikuttaa kuin kelloon puhuminen.
Maffer kirjoitti: ↑Loka 09, 2024 23 : 12
Ihmettelen et mikä multitasking tuossa on ollut meneillään jos pitää puhua pälättää samaan aikaan kun veivaa jotain powarrpointtia menemään? Ei ihminen tuollaiseen pysty. Kuulostaa GTA5:n konsulttitoimistotehtävältä missä jonnet huitoo sketsinä käsillä palsussa helikoptereita ja kaikilla on kivaa.
En tiedä mikä villi mielikuva sinulla asiasta on kun näin liität asian multitaskaamiseen, sitähän voi tehdä vaikka hoitaisit puhelun tavallisessa puhelimella - ymmärräthän sinä tämän? Minun tapauksessa soitin laitteen maahantuojalle, isolla ruudulla esillä puhelun osapuolten käymä sähköpostikeskustelu ja laitteen hankintaa liittyvää dokumentaatiota. Pidätkö tätä jotenkin outona tai poikkeuksellisena tapana hoitaa asiaa? Minusta se oli vain perin kätevää, puhelinnumero löytyi dokumentaatiota ja Mac tunnisti numeron puhelinnumeroksi ja soitto onnistui ruudulla olevaa numeroa klikkaamalla.