Google Pixel 9-sarja

Puhelinkamerat ja muut mobiililaitteet.
määvaan
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Google Pixel 9-sarja

Viesti Kirjoittaja määvaan »

iikkoo kirjoitti: Marras 10, 2024 0 : 33
määvaan kirjoitti: Marras 09, 2024 18 : 48
Sekä OnePlus että Oppo -mallien vaihtohyvitykset putosivat dramaattisesti heti kun niille ei enää ollut tulossa tuoreinta Android -versiota. Vaan eihän nuo vielä mitään, kun vuosi sitten ostamani Honor Magic5 Pro:n vaihtohyvitys DNA:lla on enää 40 €, vaikka itse jouduin maksamaan siitä vielä 899 €. Takakameroiden osalta sekä Pixel 9 Pro että Honor Magic5 Pro ovat hyvinkin tasaväkiset suoriutujat. :shock: :?
iikkoo:
Tarkistan vielä, tästä parin vuoden vanhasta Oneplussata CE 2 nord sain alennusta 400 €. Eli n 250 € enemmän kuin uutena olin ostanut. Lisäksi satku sain lisää liittymän vaihdosta, - joka liittymästä tuli edellistä halvemmaksi. Aika paljon tuntuisi ilmaa välissä jos olisi ostanut suorasta kaupasta. Kauppa se kannattaa, tiedä sitten, kenelle 😁
Minä kun katsoin tuon saman luurin vaihtohyvityksen DNA:lta, niin sain tuollaisen ilmoituksen vaihtohyvityksestä.

"Katso laitteesi hyvityshinta

Hyvityshinta määräytyy laitteen merkin, mallin, muistikoon ja kunnon mukaan.
Vaihtohyvitys juuri nyt:
3/3
(Laitteen kuva)
OnePlus Nord CE 2 5G 128GB
10,00 € Laitteesi arvo tällä hetkellä, antamiesi tietojen perusteella. Tuo vanhat laitteesi DNA Kauppaan. Etsi lähin myymälä."

Eli tuon päälle tulee tietysti vielä se 400 €, jolloin kokonaisvaihtohyvitys Pixel 9 Pro:hon on 410 €. :?
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
Vastaa Viestiin