Minä kun katsoin tuon saman luurin vaihtohyvityksen DNA:lta, niin sain tuollaisen ilmoituksen vaihtohyvityksestä.iikkoo kirjoitti: ↑Marras 10, 2024 0 : 33iikkoo:määvaan kirjoitti: ↑Marras 09, 2024 18 : 48
Sekä OnePlus että Oppo -mallien vaihtohyvitykset putosivat dramaattisesti heti kun niille ei enää ollut tulossa tuoreinta Android -versiota. Vaan eihän nuo vielä mitään, kun vuosi sitten ostamani Honor Magic5 Pro:n vaihtohyvitys DNA:lla on enää 40 €, vaikka itse jouduin maksamaan siitä vielä 899 €. Takakameroiden osalta sekä Pixel 9 Pro että Honor Magic5 Pro ovat hyvinkin tasaväkiset suoriutujat.
Tarkistan vielä, tästä parin vuoden vanhasta Oneplussata CE 2 nord sain alennusta 400 €. Eli n 250 € enemmän kuin uutena olin ostanut. Lisäksi satku sain lisää liittymän vaihdosta, - joka liittymästä tuli edellistä halvemmaksi. Aika paljon tuntuisi ilmaa välissä jos olisi ostanut suorasta kaupasta. Kauppa se kannattaa, tiedä sitten, kenelle
"Katso laitteesi hyvityshinta
Hyvityshinta määräytyy laitteen merkin, mallin, muistikoon ja kunnon mukaan.
Vaihtohyvitys juuri nyt:
3/3
(Laitteen kuva)
OnePlus Nord CE 2 5G 128GB
10,00 € Laitteesi arvo tällä hetkellä, antamiesi tietojen perusteella. Tuo vanhat laitteesi DNA Kauppaan. Etsi lähin myymälä."
Eli tuon päälle tulee tietysti vielä se 400 €, jolloin kokonaisvaihtohyvitys Pixel 9 Pro:hon on 410 €.