Kahva
-
- Viesti:
Re: Kahva
Hmm. joo o. Vois muotoilla tuotteen mainoslauseen "Hold your phone like a Sony". Mun mielestä luuria ei pidä ajatella kuten perinteistä järkkää kun sillä kuvataan. Esim. kääntämällä luuri ylös alaisin, saadaan linssiryhmä yleensä aivan tasan maan tasolle ja sillä saa ihan erilaista kuvaa kuin on perinteisesti ollut mahdollista ilman kuopan kaivamista maahan. Tuossa kahva menisi aivan väärään paikkaan.
Lisäksi, tuossa tulee käytännön ongelma, kun peukalo sijoittuu väkisin kahvan puoleiseen päätyy ja se ei enää ylety täppäämään tarkennuskohdan osoitukseen kaikkialle. Ergonomia huononee ja käsi kramppaa enemmän kuin ilman kahvoja. Törmännyt tällaisiin haasteisiin kun tehnyt itse kahvoja luureille. Totesin ettei niistä ole mitään virkaa ja jätin ne pois sillä ne vain rajoittavat luurin tuomia kuvausmahdollisuuksia.
Lisäksi, tuossa tulee käytännön ongelma, kun peukalo sijoittuu väkisin kahvan puoleiseen päätyy ja se ei enää ylety täppäämään tarkennuskohdan osoitukseen kaikkialle. Ergonomia huononee ja käsi kramppaa enemmän kuin ilman kahvoja. Törmännyt tällaisiin haasteisiin kun tehnyt itse kahvoja luureille. Totesin ettei niistä ole mitään virkaa ja jätin ne pois sillä ne vain rajoittavat luurin tuomia kuvausmahdollisuuksia.
-
Re: Kahva
Toimii niin kauan kun liimapinta pitää kahvan kiinnitysankkurissa...
Itselläni on jotakuinkin vastaava, mutta se on koko suojakuori samalla. Eli puhelin laitetaan kahvalliseen suojakuoreen. On myös bluetooth nappi, mutta eipä ole tullut pahemmin käytettyä. koko hässäkkää. Yleensä puhelimen esim. volume napin saa ohjelmoitua kameran "laukaisu" napiksi, ja joissakin luureissa on jopa kameramaailmasta tuttu "laukaisin puoliväliin->AF, paina pohjaa->laukaisu" ratkaisu. Esim. Sonyn luureissa ollut jo pitkään, olisko nyt tullut myös uusimpaan iPhoneen.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'