Mitä kangasta porukat on käyttäneet itse tekemissä softboxeissa. Itse tein tuollaisen, onko se nyt sitten octabox vai mikä, mutta siis kahdeksankulmainen boxi, jossa syvyyttä 350mm ja etupuolen "halkaisija" 600mm.
Rakennelma odottelee vielä kokoamista, mutta osat odottavat jo tallissa :) Boxin sisäpintaan ajattelin laittaa alumiiniteippiä, josko se siten heijastaisi paremmin, boxiin tulee myös mahdollisuus kankaan virittämiseen, jotta on monikäyttöisempi(ehkä)..
Kangasta softboxiin
-
- Viesti:
Re: Kangasta softboxiin
Minulla on omassa käytössäni muutama Photoflexin kangas, joita saa Studiovarustamosta. Linkin takana on isoin kangas. Niitä on myös hieman pienempiä.eetu1978 kirjoitti:Mitä kangasta porukat on käyttäneet itse tekemissä softboxeissa. Itse tein tuollaisen, onko se nyt sitten octabox vai mikä, mutta siis kahdeksankulmainen boxi, jossa syvyyttä 350mm ja etupuolen "halkaisija" 600mm.
Rakennelma odottelee vielä kokoamista, mutta osat odottavat jo tallissa :) Boxin sisäpintaan ajattelin laittaa alumiiniteippiä, josko se siten heijastaisi paremmin, boxiin tulee myös mahdollisuus kankaan virittämiseen, jotta on monikäyttöisempi(ehkä)..
Tsekkailepa DIY-palsta lävitse niin saat lisävinkkejä siitä millä tavoin palstalaiset ovat toteuttaneet ideoitaan. Näin vältyt itse osasta virheitä, joita muut ovat tehneet ja voit kehitellä ideoita lisää.