DIY Beauty Dish - asenteella

Kaikenlaiset DIY-projektit, rakentelut jne. ***Uusi*** 12.1.2008
Munt

DIY Beauty Dish - asenteella

Viesti Kirjoittaja Munt »

Tuli selailtua härveleitä netissä ja törmäsin tähän sivuun, jossa oli hieno asenne ja hyvä fiilis:

http://enchantingkerala.org/digital-pho ... y-dish.php

Sitäpaitsi tuon folioteipin runttaaminen palloksi ja pinnan rikkominen siten oli mulle ainakin ihan uusi asia. Ehkä joku muukin jättää sen DIY kiekon nyt maalaamatta... :)

..
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Mikael K.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael K. »

Idea näyttää hyvältä. Olen hipelöinyt Ikeassa Brasa-valaisimen varjostinta. Se on alumiinia ja halkaisijaltaan 60cm. Siitä saisi myös mainion Beauty Dishin.
eetu1978

Viesti Kirjoittaja eetu1978 »

Mikael K. kirjoitti:Idea näyttää hyvältä. Olen hipelöinyt Ikeassa Brasa-valaisimen varjostinta. Se on alumiinia ja halkaisijaltaan 60cm. Siitä saisi myös mainion Beauty Dishin.
Eikö tämmöisen pohjana voisi hyvin käyttää esim. muovista salaattikippoa, kuitenkin tuo folio siinä pinnassa antaa valolle voiman. Salaattikipot on oikean mallisia ja halpoja kuin mitkä, lisäksi helppo työstää jne.
Mikael K.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael K. »

eetu1978 kirjoitti:
Eikö tämmöisen pohjana voisi hyvin käyttää esim. muovista salaattikippoa, kuitenkin tuo folio siinä pinnassa antaa valolle voiman. Salaattikipot on oikean mallisia ja halpoja kuin mitkä, lisäksi helppo työstää jne.
Salaattikulho on myös hyvä. Jos siihen löytää vielä sopivaa maalia, joka ei sulata koko kulhoa niin sen voi maalata. Jos tunnet bommareita niin heiltä voisi joutaa lainaksi sopiva väri.

Vielä The Chinatown Special.
Vastaa Viestiin