Siis, oletko sitten lainannut objektiin tähän? Vaikuttaisi olevan joku (Nikon) 70-200/4 ? Ja käytetty 135/5.6 ?Avokid kirjoitti: ↑Tammi 13, 2023 10 : 52Tein LR mergellä sen enempää säätämättä. Olen aiemmin tehnyt Photarilla ja nyt vähän kokeilin tuota LRn mergeä, mutta aika pettymys kun ei ole oikein säätöjä. Pitää kokeilla Huginia.jaava kirjoitti: ↑Tammi 13, 2023 9 : 04Ompas hieno kuva ja hyvä panoraama. Onko tuo itse tehty ... jos niin teitkö sen LR:n Mergellä? Vai onko siinä vain yksi kuva, joka kropattu.Avokid kirjoitti: ↑Tammi 12, 2023 20 : 06 Jo aiemmin täällä on kyseenalaistettu se hyvän lasin ja resoluution tarve niin tässä on nyt sellainen esimerkki, mikä ei yhdellä (minun omistamalla) lasilla vain onnistu haluamallani tällaisella laatutasolla.
Jopa oikean reunan koivunoksat ovat ilman vääristymiä ja terävät
https://drive.google.com/file/d/1d7i3Hh ... sp=sharing
Panoraamassa on seitsemän 36mpx kuvaa pystyssä. Eli originaali leveys on n. 18000px. Siitä kelpaa pienentää.
Se on vähän eri juttu tehdä tälläisiä panoraamoja 24millisellä kun telellä. Laajiksella tulee aina enemmän haasteita vääristymien kanssa.