Olympus OM-D E-M1 Mark II
http://www.stevehuffphoto.com/2016/10/2" onclick="window.open(this.href);return false; ... ew-lenses/
...on se kumma, että jotkut vieläkin kuvittelee pärjäävänsä tulevaisuuvessakin ilman näitä...
Vieras1
...on se kumma, että jotkut vieläkin kuvittelee pärjäävänsä tulevaisuuvessakin ilman näitä...
Vieras1
-
Siinähän lukee heti alussa että "THIS IS NOT HYPE my friends, it’s 100% what it is." :) Pitäähän sitä miehen sanaan uskoa, eikös niin? Itse olen kuitenkin sen verran paatunut kyynikko että taidan kuitenkin odottaa että pääsen ihan itse kokeilemaan ennen kun lyön toistaiseksi tuntemattoman paksuisen kasan satasia pöytään.JL Anttola kirjoitti:http://www.stevehuffphoto.com/2016/10/2 ... ew-lenses/
JL
-
Järkevin ratkaisu, minkä mft-kuvaaja nyt voi tehdä, on myydä äkkiä mft-laitteet pois, kun niillä vielä on jotain myyntiarvoa. Ja unohtaa tämän jälkeen E-M1mkll ja muut hypet.
Mft-kameran ostajalla on kaksi hienoa hetkeä: ensimmäinen, kun saa sen paketin kotiin; ja toinen kun saa sen paketin myytyä ja kotoa pois.
Mft-kameran ostajalla on kaksi hienoa hetkeä: ensimmäinen, kun saa sen paketin kotiin; ja toinen kun saa sen paketin myytyä ja kotoa pois.
-
Eipä tuolla E M5-kitillä paljoa jälleenmyyntiarvoa ole, kun sen on jo valmiiksi alennettuun hintaan aikanaan ostanut...mutta kyllä ahdistaisi, jos olisin ostanut julkistamisen aikoihin...mjuhani kirjoitti:Järkevin ratkaisu, minkä mft-kuvaaja nyt voi tehdä, on myydä äkkiä mft-laitteet pois, kun niillä vielä on jotain myyntiarvoa. Ja unohtaa tämän jälkeen E-M1mkll ja muut hypet.
-
Pyh, järkevin ratkaisu on jatkaa kuvausta sillä kalustolla mitä on. Mulla on tää edellinen E-M1 ollut nyt 3 vuotta eikä ole mitään pakottavaa tarvetta vaihtaa - eikä varsinkaan foorumitietäjien ylenkatseen takia.mjuhani kirjoitti:Järkevin ratkaisu, minkä mft-kuvaaja nyt voi tehdä, on myydä äkkiä mft-laitteet pois, kun niillä vielä on jotain myyntiarvoa. Ja unohtaa tämän jälkeen E-M1mkll ja muut hypet.
-
ruutu kirjoitti:Eipä tuolla E M5-kitillä paljoa jälleenmyyntiarvoa ole, kun sen on jo valmiiksi alennettuun hintaan aikanaan ostanut...mutta kyllä ahdistaisi, jos olisin ostanut julkistamisen aikoihin...mjuhani kirjoitti:Järkevin ratkaisu, minkä mft-kuvaaja nyt voi tehdä, on myydä äkkiä mft-laitteet pois, kun niillä vielä on jotain myyntiarvoa. Ja unohtaa tämän jälkeen E-M1mkll ja muut hypet.
Kuvaamista vartenhan ne ostetaan eikä sijoitusmielessä.
Zone VI
-
- Viesti:
Kieltämättä samat riemunhetket olen itsekkin kokenut. Ihme juttu että molemmat hetket ovat yhtä vahvoja ja mieleenpainuvia.mjuhani kirjoitti:
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
- Viesti:
-
Olen seurannut Hannun verkossa tapahtuvaa terapiaprojektia jo melko pitkän tovin... joko on purrut niin hyvin, että mkII jää hyllyyn kaikesta hehkutuksesta ja edistyksellisyydestä huolimatta? Vai vaivaako selkä ja niska? :-)Hannu KH kirjoitti:Kieltämättä samat riemunhetket olen itsekkin kokenut. Ihme juttu että molemmat hetket ovat yhtä vahvoja ja mieleenpainuvia.mjuhani kirjoitti:
-
- Viesti:
Kamerakalusto on tällähetkellä ihan kunnossa, dokumentaarista hääkuvausta ei viimeaikoina oo tarvinnut kovin paljon harrastaa joten kaluston painolla ei oo kovin paljon merkitystä.moonshine kirjoitti:Olen seurannut Hannun verkossa tapahtuvaa terapiaprojektia jo melko pitkän tovin... joko on purrut niin hyvin, että mkII jää hyllyyn kaikesta hehkutuksesta ja edistyksellisyydestä huolimatta? Vai vaivaako selkä ja niska? :-)Hannu KH kirjoitti:Kieltämättä samat riemunhetket olen itsekkin kokenut. Ihme juttu että molemmat hetket ovat yhtä vahvoja ja mieleenpainuvia.mjuhani kirjoitti:
Nykyisen merkin lisäksi Sony A7 versiot herättää jotakin pientä mielenkiinnon poikasta, ovat käteen tarpeeksi suuria.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Olishan se. Hirveesti en kuitenkaan tahdo kalustoon enää sijoittaa, se on ainut mutta matkassa.Maffer kirjoitti:Hannu, Fujin GFX? Siinä olisi sulle 4:3 ja luulisi olevan tarpeeksi iso.
Toisaalta tiedän mitä kuraa Canonin tumma pää on, jotta eihän sitä koskaan tiedä....
-
Niinpä, kameramaailman uutuushypetyksethän ovat kai niitä parhaita sijoitusosakkeita...;-)zone6 kirjoitti:ruutu kirjoitti:Eipä tuolla E M5-kitillä paljoa jälleenmyyntiarvoa ole, kun sen on jo valmiiksi alennettuun hintaan aikanaan ostanut...mutta kyllä ahdistaisi, jos olisin ostanut julkistamisen aikoihin...mjuhani kirjoitti:Järkevin ratkaisu, minkä mft-kuvaaja nyt voi tehdä, on myydä äkkiä mft-laitteet pois, kun niillä vielä on jotain myyntiarvoa. Ja unohtaa tämän jälkeen E-M1mkll ja muut hypet.
Kuvaamista vartenhan ne ostetaan eikä sijoitusmielessä.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Ensimmäinen käytettynä ostamani digirunko, joka on ilahduttanut mahrottomasti peilittömän lokakuun jälkeen.Maffer kirjoitti:Canon 5D3 melkein oli sellainen muutaman vuoden.
Sillä kun kuvasin, niin hetken tuntui että pärjään ilman pystykuvauskahvaa......mutta ei sentäs, on digijäärän ranteet senverran jäykät että ei sittenkään.
-