Moi!
Eli minä olen ostamassa tommoista kameraa. Kertokaa te joilla on jotain kokemusta tuosta kamerasta että onko se hyvä.
Tai jos tiedätte jonkun paremman saman hintaluokan kameran, sitäkin voi yrittää mainostaa... Mutta olen päätynyt tähän C-300ZOOM -malliin lähinnä koska siinä on 3 Mpixeliä ja hintakaan ei ole hirveän paha, 489 e akkujen ja laturin kanssa.
Joten olisko se kannattava ostos?
Jos jollakin olisi näyttää tolla otettuja kuvia, niin olisin kiitollinen.
Onko kellään Camedia C-300 Z:aa
-
No enpä tiedä, mutta työmaan C-990 hajosi ja tilalle pitää hankkia uusi niin olen päätynyt samaan kameraan, käy vanhat muistikortit ja akut latureineen. Töissä kameraa käyttää viitisentoista henkeä satunnaisesti, joten helppokäyttöisyys on ykkösasia, ja ainakin tuohon entiseen oltiin kovin tyytyväisiä.
-Reijo-
-Reijo-
-Reijo-
-
Moi Arska,
kyselit jo aiemmin multa mielipiteitä tosta Olympus c-300 zoomista. Mulla on tosiaan ollu toi kamera pari viikkoa ja tyytyväinen olen ollut. Ei tosin ole vertailukohteita muihin digikameroihin - olen tällainen aloittelija vasta. Helppokäyttöinen on ja kameraesitteistä varmaan löytyy tarkempaa infoa ja tässä yksi linkki http://www.dpreview.com/, jossa ihmiset kertovat omia kokemuksiaan kamerasta.
Pirre
kyselit jo aiemmin multa mielipiteitä tosta Olympus c-300 zoomista. Mulla on tosiaan ollu toi kamera pari viikkoa ja tyytyväinen olen ollut. Ei tosin ole vertailukohteita muihin digikameroihin - olen tällainen aloittelija vasta. Helppokäyttöinen on ja kameraesitteistä varmaan löytyy tarkempaa infoa ja tässä yksi linkki http://www.dpreview.com/, jossa ihmiset kertovat omia kokemuksiaan kamerasta.
Pirre
-
Ostin tossa perjantaina tämän mainitsemasi kameran ja hyvältähän tämä tuntuu. En osaa vielä hyvin ottaa kuvia, mutta käytettävyys erittäin hyvä. Kaikki nappulat ihan hienosti aseteltu ja erittäin helppo käyttöinen. Itse en ole vielä saanut hirveän hyvin säädettyä noita asetuksia jotta tulisi selviä kuvia, mutta harjoitus tekee mestarin ;D