Ongelmia ison videon siirrossa suoraan kamerasta (F31)

Casio-digit, Fuji-digit (ei-järjestelmädigejä)
Vastaa Viestiin
tareone
Viesti:

Ongelmia ison videon siirrossa suoraan kamerasta (F31)

Viesti Kirjoittaja tareone »

Mikä mahtaa olla homman nimi, kun 800 mb ja 1,15 Gb videot eivät suostu siirtymään Fuji F31fd:stä tietokoneelle? Kuvat ja pienet videoklipit kulkee hyvin ja olen siis siirtänyt tiedostot suoraan kamerasta USB-johdon avulla. Muistikorttina Olympus M 2Gb xD-kortti (Sandiskin valmistama). Olen yrittänyt siirtää isot videot suoraan resurssienhallinnan kautta, mutta mitään ei tapahdu ja koneelle kohdekansioon tulee vain tyhjä (0 kt) klippi, jonka jälkeen hetken päästä siirtoyritys keskeytyy. Sama homma eri koneilla.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Re: Ongelmia ison videon siirrossa suoraan kamerasta (F31)

Viesti Kirjoittaja OskuK »

tareone kirjoitti:Mikä mahtaa olla homman nimi, kun 800 mb ja 1,15 Gb videot eivät suostu siirtymään Fuji F31fd:stä tietokoneelle? Kuvat ja pienet videoklipit kulkee hyvin ja olen siis siirtänyt tiedostot suoraan kamerasta USB-johdon avulla. Muistikorttina Olympus M 2Gb xD-kortti (Sandiskin valmistama). Olen yrittänyt siirtää isot videot suoraan resurssienhallinnan kautta, mutta mitään ei tapahdu ja koneelle kohdekansioon tulee vain tyhjä (0 kt) klippi, jonka jälkeen hetken päästä siirtoyritys keskeytyy. Sama homma eri koneilla.
Ihan samaa mun F30:llä. Olen siirtynyt toiseen tapaan, suunnitelmaan B: videot siirtänyt printterini korttipaikasta.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
musti

Viesti Kirjoittaja musti »

villi arvaus kun käyttää kortin lukijaa niin siirtyy
tareone
Viesti:

OskuK kirjoitti: Ihan samaa mun F30:llä. Olen siirtynyt toiseen tapaan, suunnitelmaan B: videot siirtänyt printterini korttipaikasta.
Jaahas. Menee kortinlukija uusiksi.
tareone
Viesti:

Eipäs tarvinnutkaan ostaa kortinlukijaa. Kuvatankista (PD70X) löytyy xD-paikka ja nyt liikkuu videot.

:)
tareone
Viesti:

OskuK kirjoitti: Ihan samaa mun F30:llä. Olen siirtynyt toiseen tapaan, suunnitelmaan B: videot siirtänyt printterini korttipaikasta.
Mikä muistikortti sulla on? Lähinnä kiinnostaa, onko se H- vai M-tyyppiä?

Ei onnistu kuvatankillakaan siirto. Videot kyllä siirtyvät, mutta eivät ilmeisesti kokonaan.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

tareone kirjoitti:

Ei onnistu kuvatankillakaan siirto. Videot kyllä siirtyvät, mutta eivät ilmeisesti kokonaan.
En mää vaan tiiä. En ala kameraa koneesta irroittamaankaan. On meinaan teipattu aika hyvin ;-)

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
tareone
Viesti:

OskuK kirjoitti:
tareone kirjoitti:

En mää vaan tiiä. En ala kameraa koneesta irroittamaankaan. On meinaan teipattu aika hyvin ;-)
Ok, käyn hakee suosiolla uuden kortinlukijan.
Nöpö

Viesti Kirjoittaja Nöpö »

Jos käyttis on XP, niin Winukan oma Kamerataikuri on nuo saanut mulla siirrettyä F20:sta, vaikkei resurssinhallinta olekaan hanskannut niitä.
tareone
Viesti:

Nöpö kirjoitti:Jos käyttis on XP, niin Winukan oma Kamerataikuri on nuo saanut mulla siirrettyä F20:sta, vaikkei resurssinhallinta olekaan hanskannut niitä.
Kokeiltu, ei onnaa.
adele

Viesti Kirjoittaja adele »

tareone kirjoitti:...resurssienhallinnan ....
Nöpö kirjoitti:..resurssinhallinta ...
Hyvä, että resurssit ovat pimeällä puolella hallinnassa.
Isompien fileiden siirto-ongelmaan olen törmännyt myös muiden kameroiden kanssa (ixus 50?, ja joku Panasonic) OS X:n kanssa. Tuntuu, että kamerat sulkevat itsensä kesken siirron, kun eivät käsitä, että file voisi olla "loputon". Kortinlukijan käyttäminen on ratkaisut ongelmat. Tiedä sitten voisiko poistamalla kamerasta mahdollisen virransäästötoiminnan saada kamerankin siirtämään fileet?
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
apip

Viesti Kirjoittaja apip »

Fujin (F30) tiedostonsiirto on muutenkin syvältä. Kun kortti on täynnä kuvia niin kestää ikuisuus ennenkuin resurssienhallinta löytää kuvat. Ehkä pitäis vaan suosiolla käyttää kortinlukijaa.
Vastaa Viestiin