Ongelmia ison videon siirrossa suoraan kamerasta (F31)
-
- Viesti:
Ongelmia ison videon siirrossa suoraan kamerasta (F31)
Mikä mahtaa olla homman nimi, kun 800 mb ja 1,15 Gb videot eivät suostu siirtymään Fuji F31fd:stä tietokoneelle? Kuvat ja pienet videoklipit kulkee hyvin ja olen siis siirtänyt tiedostot suoraan kamerasta USB-johdon avulla. Muistikorttina Olympus M 2Gb xD-kortti (Sandiskin valmistama). Olen yrittänyt siirtää isot videot suoraan resurssienhallinnan kautta, mutta mitään ei tapahdu ja koneelle kohdekansioon tulee vain tyhjä (0 kt) klippi, jonka jälkeen hetken päästä siirtoyritys keskeytyy. Sama homma eri koneilla.
-
Re: Ongelmia ison videon siirrossa suoraan kamerasta (F31)
Ihan samaa mun F30:llä. Olen siirtynyt toiseen tapaan, suunnitelmaan B: videot siirtänyt printterini korttipaikasta.tareone kirjoitti:Mikä mahtaa olla homman nimi, kun 800 mb ja 1,15 Gb videot eivät suostu siirtymään Fuji F31fd:stä tietokoneelle? Kuvat ja pienet videoklipit kulkee hyvin ja olen siis siirtänyt tiedostot suoraan kamerasta USB-johdon avulla. Muistikorttina Olympus M 2Gb xD-kortti (Sandiskin valmistama). Olen yrittänyt siirtää isot videot suoraan resurssienhallinnan kautta, mutta mitään ei tapahdu ja koneelle kohdekansioon tulee vain tyhjä (0 kt) klippi, jonka jälkeen hetken päästä siirtoyritys keskeytyy. Sama homma eri koneilla.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
- Viesti:
Jaahas. Menee kortinlukija uusiksi.OskuK kirjoitti: Ihan samaa mun F30:llä. Olen siirtynyt toiseen tapaan, suunnitelmaan B: videot siirtänyt printterini korttipaikasta.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Mikä muistikortti sulla on? Lähinnä kiinnostaa, onko se H- vai M-tyyppiä?OskuK kirjoitti: Ihan samaa mun F30:llä. Olen siirtynyt toiseen tapaan, suunnitelmaan B: videot siirtänyt printterini korttipaikasta.
Ei onnistu kuvatankillakaan siirto. Videot kyllä siirtyvät, mutta eivät ilmeisesti kokonaan.
-
En mää vaan tiiä. En ala kameraa koneesta irroittamaankaan. On meinaan teipattu aika hyvin ;-)tareone kirjoitti:Mikä muistikortti sulla on? Lähinnä kiinnostaa, onko se H- vai M-tyyppiä?OskuK kirjoitti: Ihan samaa mun F30:llä. Olen siirtynyt toiseen tapaan, suunnitelmaan B: videot siirtänyt printterini korttipaikasta.
Ei onnistu kuvatankillakaan siirto. Videot kyllä siirtyvät, mutta eivät ilmeisesti kokonaan.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
- Viesti:
Ok, käyn hakee suosiolla uuden kortinlukijan.OskuK kirjoitti:En mää vaan tiiä. En ala kameraa koneesta irroittamaankaan. On meinaan teipattu aika hyvin ;-)tareone kirjoitti:Mikä muistikortti sulla on? Lähinnä kiinnostaa, onko se H- vai M-tyyppiä?OskuK kirjoitti: Ihan samaa mun F30:llä. Olen siirtynyt toiseen tapaan, suunnitelmaan B: videot siirtänyt printterini korttipaikasta.
-
- Viesti:
-
tareone kirjoitti:...resurssienhallinnan ....
Hyvä, että resurssit ovat pimeällä puolella hallinnassa.Nöpö kirjoitti:..resurssinhallinta ...
Isompien fileiden siirto-ongelmaan olen törmännyt myös muiden kameroiden kanssa (ixus 50?, ja joku Panasonic) OS X:n kanssa. Tuntuu, että kamerat sulkevat itsensä kesken siirron, kun eivät käsitä, että file voisi olla "loputon". Kortinlukijan käyttäminen on ratkaisut ongelmat. Tiedä sitten voisiko poistamalla kamerasta mahdollisen virransäästötoiminnan saada kamerankin siirtämään fileet?
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”