Canon Selphy CP800 tulostin ja Windows 10 (64 bit)

Printterit, skannerit, online-tulostukset
Jarkko E-3

Canon Selphy CP800 tulostin ja Windows 10 (64 bit)

Viesti Kirjoittaja Jarkko E-3 »

Moi!

Mulla on vähän käytetty Canonin CP800 valokuvatulostin. Ostin siihen alkuvuodesta 3 tulostinkasettia ja valokuvapaperi-nippua. Eli mustetta ja paprua parin vuoden tarpeiksi.

Minulla uusi PC ja vanha meni "vaihdossa" tuhottavaksi. Canon ilmoittaaa, ettei se halua CP800-kirjoitinta enää käytettäväksi ja tarjoaa vain uutta ostettavaksi - siis ei ajureita saatavilla WIN 10 ja 64 bit. Ei ympäristöystävällistä!
Uusin käyttis on WIN 7, johon ajurit saa.

1. Onko mitäään keinoa, jolla saan tulosteltua satunnaiset kortit kuvistani?

Minulla on siis WIN 10/64 bit Dell-tietsikassa.

Muut ohjelmat, joita minulla on Adobe PhotoShop CC (täysversio) ja Adobe Lightroom CC.
Ja Word, PowerPoint etc.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
rolsen

Re: Canon Selphy CP800 tulostin ja Windows 10 (64 bit)

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Silloin kun vielä Windowsia käytin, niin ajureita joutui parsimaan vähän mistäkin. Yksi tapa oli asentaa vanhemman Win-version ajuri kuten tässä ohjeistuksessa:

https://www.windowscentral.com/how-inst ... windows-10" onclick="window.open(this.href);return false;

Omalla vastuulla sitten, muitakin ohjeita voi löytyä, tuon hakemiseen meni vajaa minuutti.
Pan

Viesti Kirjoittaja Pan »

Mulla on tuo sama ja se toimii ongelmitta W10ssä, kunhan asentaa win7-moodissa. Hassua sinänsä ettei tähän rautaan pysty Win7 asentamaan. Mutta ei ole tarvettakaan.
Jarkko E-3

Viesti Kirjoittaja Jarkko E-3 »

Kiitos ohjeista.

Suomen Canonilta ei edelleen antanut ladata ajuria aiempaan versioon, mutta Canon UK:n sivuilta sain ajarin ladattua.

HOMMA TOIMII. KIITOS OHJEISTA!!!!
Vastaa Viestiin