Tervehdys tietäjät.
Sain vuosia sitten Epson V750 pron mukana SilverFast Ai ohjelmalevykkeen.
Asensin sen nyt koneelle parempien scannausten toivossa, mutta vaikka olen sen rekisteröinyt ja siitä on tullut vahvistus. niin joka kerran avatessa se kysyy nimen ja serial numeron, jonka jälkeen ohjelma avautuu demo versiona.
Olen tässä yrittänyt huonolla lontoon murteella saada hommaa pelittämään, mutta vain aikaa on kulunut, tupakkia ei onneksi. Joitakin huolella valittuja ilmaisuja olen kyllä ilmoille kaskenut.
Yritin myös päivitystä, mutta laihoin tuloksin.
Löytyykö porukasta ongelman ratkaisijaa.
SilverFast (Epson),8ba (vers. 6.6 1r2b)
Ystävällisin terveisin
Effeuno
SilverFast Ai asennus onkelma.
-
Oma nykyinen versioni on "Currently installed version: 8.8.0r3".
Jos olet saanut rekisteröinnin vastauksena sarjanumeron, se pitää kertoa ohjelmalle (kohdassa Upgrade licence). Muistelen, että kovin vanha ohjelmalevy (DVD?) ei enää kelpaa, vaan pitää lunastaa uusi lisenssi (saatan olla väärässä, en juuri käytä Silverfastia).
Minulla on sama skanneri kuin sinulla, ja käytän etupäässä Epsonin omaa skannausohjelmaa, jossa on mm. erinomaiset värinpalautusominaisuudet vanhoja haalistuneita valokuvia ja negoja/dioja skannatessa. Toisena ohjelmana käytän Vuescania silloin tällöin, SF on niin poikkeava käyttöliittymältään että jää käytössä taustalle.
t. Juha
Jos olet saanut rekisteröinnin vastauksena sarjanumeron, se pitää kertoa ohjelmalle (kohdassa Upgrade licence). Muistelen, että kovin vanha ohjelmalevy (DVD?) ei enää kelpaa, vaan pitää lunastaa uusi lisenssi (saatan olla väärässä, en juuri käytä Silverfastia).
Minulla on sama skanneri kuin sinulla, ja käytän etupäässä Epsonin omaa skannausohjelmaa, jossa on mm. erinomaiset värinpalautusominaisuudet vanhoja haalistuneita valokuvia ja negoja/dioja skannatessa. Toisena ohjelmana käytän Vuescania silloin tällöin, SF on niin poikkeava käyttöliittymältään että jää käytössä taustalle.
t. Juha
Juha Kari
Vantaa
Finland
Vantaa
Finland
-
Kiitos vastauksesta Juha.
Sain homman pelittämään, en oikein itsekään tiedä miten.
Kuten totesit Epsonin oma ohjelma onkin varsin hyvä. Testailin myös Vuescanin mutta en päässyt alkua pitemmälle. Parempaa jälkeä tuli Epsonilla ja Siverfastilla. Tulos riippuu musta-valko negasta joita skannailin.
Kiitos vielä kerran.
Effeuno
Sain homman pelittämään, en oikein itsekään tiedä miten.
Kuten totesit Epsonin oma ohjelma onkin varsin hyvä. Testailin myös Vuescanin mutta en päässyt alkua pitemmälle. Parempaa jälkeä tuli Epsonilla ja Siverfastilla. Tulos riippuu musta-valko negasta joita skannailin.
Kiitos vielä kerran.
Effeuno