Plustek 8200i SE käyttö
-
Plustek 8200i SE käyttö
Ostin käytetyn Plustek 8200i SE skannerin, tuli mukana Silverfast ohjelma ja netistä löysin Vuescan ohjelman. Olen scannaillut muutamia dioja ja kuviin tulee teksti jonka saa häviämään jos ostaa sen ohjelman. Minulla on Windows 10 läppärissä. Onko mitään muuta mahdollisuutta ? Toi ohjelma maksaa jotakin ja se taitaa olla sillä maksulla vuoden voimassa.
-
Re: Plustek 8200i SE käyttö
Vuescanin pro-versio maksaa 60€ kertakorvauksena, ei vuosimaksuja. Suosittelen.
Juha Kari
Vantaa
Finland
Vantaa
Finland
-
Kiitos.Täytynee ostaa.
-
Plustekin mukana on tullut SilverFast 8 täysi versio, miksi et käytä sitä?
Minulla sama scanneri ja ohjelma, näillä olen pärjännyt. Miten 60 Vuescan päihittää SilverFastin noin 300€ ohjelman.
Ystävällisin terveisin
Effeuno
Minulla sama scanneri ja ohjelma, näillä olen pärjännyt. Miten 60 Vuescan päihittää SilverFastin noin 300€ ohjelman.
Ystävällisin terveisin
Effeuno
-
No kun ei osaa, siis kieltä ja siksi en osaa käyttää. Mukana tulleen SilverFast 8:in käyttöohje on vain Saksa, Englanti, Ranska, Espanja, Italia, Portugal ja Venäjä, olisiko mistään saatavilla suomeksi tai Ruotsiksi. Toimiiko SilverFast 8 Windows 10:ssä.
-
Tervehdys esk0k.
Anteeksi pitkä viive vastauksessa,tsekkasin juuri tänä aamuna tämän.
Minulla voisi olla apua kieliongelmaasi. Jos lähetät yv,n niin keskutellaan siellä lisää miten homma hoidetaan.
Toimii kympissä ongelmitta.
yt, Effeuno
Anteeksi pitkä viive vastauksessa,tsekkasin juuri tänä aamuna tämän.
Minulla voisi olla apua kieliongelmaasi. Jos lähetät yv,n niin keskutellaan siellä lisää miten homma hoidetaan.
Toimii kympissä ongelmitta.
yt, Effeuno