Tulostinmusteet ulkomailta?

Printterit, skannerit, online-tulostukset
MikoN

Tulostinmusteet ulkomailta?

Viesti Kirjoittaja MikoN »

Tilaatteko tulostinmusteenne kotimaasta vai ulkomailta? Olen katsellut tulostinmusteet.fi -sivuston listaukset läpi. Näistä inkclub usein halvin.

Tulisko ulkomailta tilaaminen halvemmaksi?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Pan

Viesti Kirjoittaja Pan »

Olen käyttänyt Epsonin Storea. Hinnat ovat hieman halvemmat kuin kotimaisilla ja UPS kantaa kotiovelle veloituksetta, kunhan tilaus on yli 25€ Ja kun yksi kasetti maksaa 28€, niin sehän ylittyy aina. Ja lähetys tulee Saksasta muutamassa päivässä. Samasta paikasta saa myös paperia edullisesti.

Inkclubilla ei mun SC-P600:aan värejä löydy, mutta esim. SC-P400:n värit ovat Epson Storessa edullisemmat kuin Inkclubilla.
onninpoika

Viesti Kirjoittaja onninpoika »

Olen ostellut värilaseriin kasetteja netistä. Lähinnä Englannista ja Saksasta ebayn kautta. Nyt uudenkarhea ruisku Epson WF-5620 sai juuri varakasetit ja myyjänä printing pleasure. Kasetit odottavat vielä noiden alkuperäisten pikkukasettien loppumista. Brexitistä johtuen nyt kannattaa suosia noita puntaan sidottuja engelsmanneja :-)

Parin tilauksen koikemuksella värilaser kasetit kannattaa tilata merkkituotteena.

Ulkomailta tilaten merkkituotteet hieman halvempia ja piraattikasetit naurettavan halpoja.

Kertokaa kokemuksia musteruiskujen piraattikaseteista.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Itse olen tilannut myös Epson storesta. Mun tutkimusten mukaan halvin alkuperäismusteiden hankintapaikka. Tosin en nyt Brexitin jälkeen ole noita laskeskellut.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Vastaa Viestiin