Tilaatteko tulostinmusteenne kotimaasta vai ulkomailta? Olen katsellut tulostinmusteet.fi -sivuston listaukset läpi. Näistä inkclub usein halvin.
Tulisko ulkomailta tilaaminen halvemmaksi?
Tulostinmusteet ulkomailta?
-
Olen käyttänyt Epsonin Storea. Hinnat ovat hieman halvemmat kuin kotimaisilla ja UPS kantaa kotiovelle veloituksetta, kunhan tilaus on yli 25€ Ja kun yksi kasetti maksaa 28€, niin sehän ylittyy aina. Ja lähetys tulee Saksasta muutamassa päivässä. Samasta paikasta saa myös paperia edullisesti.
Inkclubilla ei mun SC-P600:aan värejä löydy, mutta esim. SC-P400:n värit ovat Epson Storessa edullisemmat kuin Inkclubilla.
Inkclubilla ei mun SC-P600:aan värejä löydy, mutta esim. SC-P400:n värit ovat Epson Storessa edullisemmat kuin Inkclubilla.
-
Olen ostellut värilaseriin kasetteja netistä. Lähinnä Englannista ja Saksasta ebayn kautta. Nyt uudenkarhea ruisku Epson WF-5620 sai juuri varakasetit ja myyjänä printing pleasure. Kasetit odottavat vielä noiden alkuperäisten pikkukasettien loppumista. Brexitistä johtuen nyt kannattaa suosia noita puntaan sidottuja engelsmanneja :-)
Parin tilauksen koikemuksella värilaser kasetit kannattaa tilata merkkituotteena.
Ulkomailta tilaten merkkituotteet hieman halvempia ja piraattikasetit naurettavan halpoja.
Kertokaa kokemuksia musteruiskujen piraattikaseteista.
Parin tilauksen koikemuksella värilaser kasetit kannattaa tilata merkkituotteena.
Ulkomailta tilaten merkkituotteet hieman halvempia ja piraattikasetit naurettavan halpoja.
Kertokaa kokemuksia musteruiskujen piraattikaseteista.
-
- Viesti:
Itse olen tilannut myös Epson storesta. Mun tutkimusten mukaan halvin alkuperäismusteiden hankintapaikka. Tosin en nyt Brexitin jälkeen ole noita laskeskellut.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi