Mirage Epsonille kokemuksia
-
Mirage Epsonille kokemuksia
Minkälaisia kokemuksia tuosta Miragesta tai muista ohjelmista Epson 3880 tulostimelle.
-
- Viesti:
Epson 4900:lla on kokemuksia. Aika raskas ohjelma mutta en enää pois antaisi.
Omassa tulostimessa on jotakin arkinsyöttöongelmia syöttölokerossa, jos tekee jotakin asiaankuulumatonta tavallisuudesta poikkeavaa on helposti uudelleenkäynnistämisen paikka.
Mukava ohjelma siitäkin syystä, että voi laittaa tulostimen raksuttamaan ja voi samalla jatkaa kuvien tekoa Photishopilla.
Omassa tulostimessa on jotakin arkinsyöttöongelmia syöttölokerossa, jos tekee jotakin asiaankuulumatonta tavallisuudesta poikkeavaa on helposti uudelleenkäynnistämisen paikka.
Mukava ohjelma siitäkin syystä, että voi laittaa tulostimen raksuttamaan ja voi samalla jatkaa kuvien tekoa Photishopilla.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
Pari vuotta on ollut käytössä Epson 3880:n kanssa. Ohjelmaan itseensä olen hyvin tyytyväinen. Asetusten kanssa sählääminen vähenee ja 3880:ssa ohjelma poistaa alkuperäisessä ajurissa olevan paperin pituusrajoituksen, Eli rullapaperilla tulostat niin pitkää kuin paperia riittää. Ja muutenkin käytön kannalta perusajuria paljon toimivampi.
Ainut hankaluus on ollut siirrossa tietokoneelta toiselle. Lisenssikäytäntö on todella tarkkaa, rekisteröitymisen yhteydessä tallentuu käyttöoikeus vain sillä hetkellä käytössä olevalle koneelle. Tietokoneen hajottua selvittelin tätä ohjelmiston valmistajan kanssa. Tekevät käyttöoikeuden siirron koneelta toiselle yhden kerran maksutta. Vaihtoehtoisesti toimittavat muutaman kympin maksua vastaan version jossa käyttöikeuden tunnistus tapahtuu muistitikulla olevan tunnisteen avulla. Päädyin itse tähän. Nyt käyttöoikeus kulkee muistitikun mukana.
Ainut hankaluus on ollut siirrossa tietokoneelta toiselle. Lisenssikäytäntö on todella tarkkaa, rekisteröitymisen yhteydessä tallentuu käyttöoikeus vain sillä hetkellä käytössä olevalle koneelle. Tietokoneen hajottua selvittelin tätä ohjelmiston valmistajan kanssa. Tekevät käyttöoikeuden siirron koneelta toiselle yhden kerran maksutta. Vaihtoehtoisesti toimittavat muutaman kympin maksua vastaan version jossa käyttöikeuden tunnistus tapahtuu muistitikulla olevan tunnisteen avulla. Päädyin itse tähän. Nyt käyttöoikeus kulkee muistitikun mukana.
-
Totta, ei ole pidikettä. Silloin kun olen pitkiä tulosteita tarvinnut, olen syöttänyt ne manuaalisesti. Sen verran harvoin näitä tulee että ei minua häiritse. Aika helposti tuollaisen pidikkeen vaikka väsäisikin.LoikkaHe kirjoitti:3880:ssa ei ole tietääkseni rullapaperin pidikettä. Oletko väsännyt itse?PPellinen kirjoitti: Eli rullapaperilla tulostat niin pitkää kuin paperia riittää.
-
- Viesti:
Rullapaperille on helppo tulostella suuren määrän pikkukuvia, ei ole arkkimitoista kiinni. Joku 1-1,5 metrin pätkissä kun tulostelee, niin käsitteleminen on vielä helppoa.PPellinen kirjoitti:Totta, ei ole pidikettä. Silloin kun olen pitkiä tulosteita tarvinnut, olen syöttänyt ne manuaalisesti. Sen verran harvoin näitä tulee että ei minua häiritse. Aika helposti tuollaisen pidikkeen vaikka väsäisikin.LoikkaHe kirjoitti:3880:ssa ei ole tietääkseni rullapaperin pidikettä. Oletko väsännyt itse?PPellinen kirjoitti: Eli rullapaperilla tulostat niin pitkää kuin paperia riittää.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille kokemuksista.PPellinen kirjoitti:Pari vuotta on ollut käytössä Epson 3880:n kanssa. Ohjelmaan itseensä olen hyvin tyytyväinen. Asetusten kanssa sählääminen vähenee ja 3880:ssa ohjelma poistaa alkuperäisessä ajurissa olevan paperin pituusrajoituksen, Eli rullapaperilla tulostat niin pitkää kuin paperia riittää. Ja muutenkin käytön kannalta perusajuria paljon toimivampi.
Huomasin että ohjelman voisi ladata kahden viikon koeversiona mutta en löytänyt hintaa lataukselle ainakaan siltä sivustolta josta katselin. Minulla on 2013 syksyllä ostettu 3880 joten eikös tuossa silloin ollut Rajassa koneen mukana tuleva lisenssi, täytynee Rajalasta selvittää. Minkähän hintainen tuo lisenssi on jos ei sieltä sitä enää saa.