Uusi tulostin haussa EP 3880 tilalle.
-
Uusi tulostin haussa EP 3880 tilalle.
Alkaa tuo vanha traktori osoittaa väsymisen merkkejä, runtua, viivaa ja huntua+läiskiä räkii kuviin, vaikka mitä tekisi.
Mikä olisi laadukkaampi+tulostuskustannukset pitäisivät olla hollillaan tai edes samassa tasossa edellä mainitun kanssa).
Verkko kytkentä plussaa (mac/win systeemit pakolliset.
A2plus myös.
Epson Stylus Pro 4900?
Mikä olisi laadukkaampi+tulostuskustannukset pitäisivät olla hollillaan tai edes samassa tasossa edellä mainitun kanssa).
Verkko kytkentä plussaa (mac/win systeemit pakolliset.
A2plus myös.
Epson Stylus Pro 4900?
-
- Viesti:
-
Hei kiitos.Hannu KH kirjoitti:Epson 4900 tai 7900.
Mulla on käytössä toi 4900 eikä pahaa sanottavaa juuri löydy.
Onko kuinka parempi mw printti, kuin tuos 3880 ja oletko katsellut tulostuskustannuksia, paljonko noin 3 A3 maksaa esim. bw.
Kallis investointi olisi taas edessä, joten ei viitsisi mitään mustesyöppöä ja vikaherkkää vekotinta ostaa, kun tuota rahaa ei hirmuisesti ole tähän valokuvaharrastukseen sijoittaa, pitäisi entisetkin hankinnat jollain tapaa kuolettaa..
-
- Viesti:
En ole verrannut 3880 tulostusjälkeen, ei siinä varmaan suurta eroa ole.hassel kirjoitti:Hei kiitos.Hannu KH kirjoitti:Epson 4900 tai 7900.
Mulla on käytössä toi 4900 eikä pahaa sanottavaa juuri löydy.
Onko kuinka parempi mw printti, kuin tuos 3880 ja oletko katsellut tulostuskustannuksia, paljonko noin 3 A3 maksaa esim. bw.
Kallis investointi olisi taas edessä, joten ei viitsisi mitään mustesyöppöä ja vikaherkkää vekotinta ostaa, kun tuota rahaa ei hirmuisesti ole tähän valokuvaharrastukseen sijoittaa, pitäisi entisetkin hankinnat jollain tapaa kuolettaa..
Tulostuskustannuksista oon senverran miettinyt, että halvemmalla saisin kuvat ennen käyttämästäni (pika-) labbiksesta, mutta autolla ei tarvi ajella läheskään niin paljon joten varmaan plus-miinus-nolla siltäosin ja ammattilabbiksissa kuvat maksaa enempi.
Nyt oon vaihtanut paperin Canson Photisatiiniin, rulla sitä on monta kymppiä halvempi kuin ennen käyttämäni Ilfordin Smooth Pearl, joten en ole kovin syvällisiä hintalaskelmia tehnyt.
Jos oikein toimintavarman tulostimen haluais, niin varmaan 7900 olis oikea valinta. 4900:ssa on aina monimutkainen tuo paperinsyöttölaitteisto, sillä kun pystyy valitsemaan ottaako se paperin paperilokerosta rullalta vai käsisyöttönä päältä tai takaa. Kätevä juttu sinänsä ja mulla on 1,5 vuotta toiminut niinkuin pitääkin.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Re: Täältä?
Välttäkää kaikki tätä härskiä mainostajaa. Siellä ei ole mitään aiheeseen tai kunnon tulostamiseen liittyvää.
pekkapotka.com
-
- Viesti:
Itselläni on kokemusta sekä x800- että x900-tulostimista. 3880:n ja x900-tulostimien välillä ei ole mitään merkittävää kuvanlaatueroa, JOS käytetään kunnollisia profiileita. Tulostuskulut pienenevät Epsoneilla aina mustekasetin kasvaessa 350ml saakka.
pekkapotka.com
-
Saakos tuohon 3880.n epsonilta omia suurempia, ei taida saada muuten kuin tarvikkeina.ppotka kirjoitti:Itselläni on kokemusta sekä x800- että x900-tulostimista. 3880:n ja x900-tulostimien välillä ei ole mitään merkittävää kuvanlaatueroa, JOS käytetään kunnollisia profiileita. Tulostuskulut pienenevät Epsoneilla aina mustekasetin kasvaessa 350ml saakka.
-
- Viesti: