Niiniin...naisille kelpaa se kakkos tai kolmoslaatukin! ;DOskuK kirjoitti:Juu, kerrotaan -mutta ei tässä mitään testiä olla tekemässä. Se sujahti naisystävän kameraan, mutta onneksi minä maksoin ;-)bobotti kirjoitti:Kerros kokemuksia.OskuK kirjoitti:18-200 Sigman vakaajamatkazoomi 15s. harkinnan jälkeen.
Kerro kun ostit kuvaukseen liittyvää tavaraa
-
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-
Lightroomi on tilauksesssa. Ja kovalevylle kaksoisveli.
Sit vielä Dan Margulisin maanmainio kirja Photoshop LAB colors.
Sit vielä Dan Margulisin maanmainio kirja Photoshop LAB colors.
Ilman muuta: kuten minä esimerkiksi ;-}bobotti kirjoitti:Niiniin...naisille kelpaa se kakkos tai kolmoslaatukin! ;DOskuK kirjoitti:Juu, kerrotaan -mutta ei tässä mitään testiä olla tekemässä. Se sujahti naisystävän kameraan, mutta onneksi minä maksoin ;-)bobotti kirjoitti: Kerros kokemuksia.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
-
Joo - oikeessa oot. Määkin oon ihmetelly miten ihmeessä naisille voi kelvata -->minä ---> kaikkea muuta kuin esteettinen , huolittelemattomissa vaateissa raahustava , karkea , raskaasti ylipainoinen ja möhömahainen liki kaksimetrinen , moninkertainen sängynrusauttaja. Viimeistään tämä todistaa sen , että naisilla ei ole ollenkaan aivoja.OskuK kirjoitti:Ilman muuta: kuten minä esimerkiksi ;-}Niiniin...naisille kelpaa se kakkos tai kolmoslaatukin! ;D
-
-
- Viesti:
Maapähkinöitä oraville ja talipalloja tirpusille.
Kaiken maailman törpötkin ne luulee olevansa vaikka mitä, mut ei ne oo ku hemmetinmoisia sössöjä vaan...
http://www.youtube.com/user/Starday02
http://www.youtube.com/user/Starday02
-
-
- Viesti:
-
Lisätään nyt vielä Sigman 70-200/2.8 HSM. Tänä vuonna joulupukki tuli ajoissa. Eipä tarvitse enää aattoiltana jännittää, mitä paketeista paljastuukaan. :)Petu1 kirjoitti:Tulipa sitten hommattua D2xs ja myytyä D200 uuteen kotiin. D300:sen paremmuuden nimiin vannoville, että semipro tuli katsottua, nyt halusin ihan aidon pröörungon ja D3 oli reilusti ulottumattomissa. Ja tyytyväinen hankintaani olen tuttuun foorumitapaan. :)
-
No on :)koopees kirjoitti:No onko hyvä? Oletko tyytyväinen saamaasi lahjaan?FotAri kirjoitti:Canon Super Wide Angle EF 14mm f/2.8L II USM Autofocus Lens
Photovideo.com:sta synttärilahjaksi ittelleni :)
5D:n päässä mukavan tuntuinen, napakan kokoinen. Piirtää kivasti, tarkentaa nopsasti.
To be a Photographer all the necessary equipments are:
Brains as a Camera and
Eyes as Lenses.
Then what you only need more are Artistic Inclinations.
Brains as a Camera and
Eyes as Lenses.
Then what you only need more are Artistic Inclinations.