Kerro kun ostit kuvaukseen liittyvää tavaraa
-
-
Ostinpa huuto.netistä ixuksen taskukameraksi. kamera ei ollut vanha (ixus750) ja siinä oli vain pikkuinen vika, näytössä roso. No se piti paikkansa, mutta ei haitannut mitään. Myyjä kuitenkin unohti sanoa että, kameraa ei tahdo saada päälle (E18)erroria pukkaa. Lisäksi unohtui mainita että himmennin on jumissa, tarkennus on jumissa ja zoomi ei toimi. Kuvaustavan valitsinkin toimii aika heikosti. Luonnollisesti jäi sanomatta että kennossa tai prossussa on vikaa kun kuva tulee täyteen raitoja. Palautin kameran ja nyt se per***e vittuilee että olen availlut kameraa ja viat on tullut vasta kauppojen jälkeen vaikka se ei ole edes testannut sitä.
-
-
- Viesti:
...Mutta 50/1.8 ei ole niin nopea tarkentumaan kuin 35/2:nen!!
Mutta asian: Just asentelen firewire -levyboxia jossa RAID 1 (peili) -fiitserinä.
Loputtomiin ei pidä luottaa hyvään tsäkään. Mulla on kaikki kuvat normaalilla koviksella josta otin kerran kuussa tai useammin backupin toiselle fyysiselle levylle koneessa. No murphyn lain mukaan levyjä hajoaa silloin tällöin ja nyt poksahti 3v ikäinen backup levy. Kuvat säilyi, niiden backupit meni.
Heiti välittömästi kaupan kautta ja kainaloon Buffalo DriveStation Duo.
Mutta asian: Just asentelen firewire -levyboxia jossa RAID 1 (peili) -fiitserinä.
Loputtomiin ei pidä luottaa hyvään tsäkään. Mulla on kaikki kuvat normaalilla koviksella josta otin kerran kuussa tai useammin backupin toiselle fyysiselle levylle koneessa. No murphyn lain mukaan levyjä hajoaa silloin tällöin ja nyt poksahti 3v ikäinen backup levy. Kuvat säilyi, niiden backupit meni.
Heiti välittömästi kaupan kautta ja kainaloon Buffalo DriveStation Duo.
-
Ostin 2kk vapaata eli aikaa... Ei mene ehkä "tavara" määreen alle mutta liittyy ehdottoman toivottavasti valokuvaukseen.
Elän toivossa jotta tulee kuulaita ja kirkkaita pikkupakkas päiviä ja aamuja tai muuten vaikuttavia kelejä jottei investointi menisi ihan hukkaan. Eli keliksi mitä vaan kunhan ei olisi pelkästään tasaisen harmaata.
Joo ja ostin minä Sigman 100-300mm/4:sen, Tamronin 90mm/2.8 -makron ja SB-600 salamankin.
Sekä enemmän kuin tarpeellisia ilmanraikastimia kamerarunkoon... Hajukuusen kun sulloo peilikammioon niin eipä haittaa hajut :-]
Elän toivossa jotta tulee kuulaita ja kirkkaita pikkupakkas päiviä ja aamuja tai muuten vaikuttavia kelejä jottei investointi menisi ihan hukkaan. Eli keliksi mitä vaan kunhan ei olisi pelkästään tasaisen harmaata.
Joo ja ostin minä Sigman 100-300mm/4:sen, Tamronin 90mm/2.8 -makron ja SB-600 salamankin.
Sekä enemmän kuin tarpeellisia ilmanraikastimia kamerarunkoon... Hajukuusen kun sulloo peilikammioon niin eipä haittaa hajut :-]
-
- Viesti:
-
-
-
Jos ajattelee että reissussa jää multa pois 80-200/2,8 ja tuon uuden kantaa toinen, niin alkaa työnjako paljastua ;-)telegram kirjoitti:Työnjako kohdallaan. :)OskuK kirjoitti:Juu, kerrotaan -mutta ei tässä mitään testiä olla tekemässä. Se sujahti naisystävän kameraan, mutta onneksi minä maksoin ;-)bobotti kirjoitti: Kerros kokemuksia.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"