"Kuvauskammo"
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
-
-
Re: "Kuvauskammo"
Tehkää hyvät ihmiset lapsia, niin saatte kuvattavaa.jari siren kirjoitti:Päivä päivältä on vaikeampi keksiä mitään kuvattavaa, ainakin sellaista mitä olisi järkeä kuvata.
-
trikki kirjoitti:Tehkää hyvät ihmiset lapsia, niin saatte kuvattavaa.jari siren kirjoitti:Päivä päivältä on vaikeampi keksiä mitään kuvattavaa, ainakin sellaista mitä olisi järkeä kuvata.
Ja/Tai hankkikaa koira. Paras kombinaatio olisi hankkia tyttö/naisystävä kenellä koira ja sitten ankaraa lisääntymistä.
-
Ja tämän jälkeen ei enään ole varaa ostaa mitään kameroihin liittyvää.-EeKe- kirjoitti:Ja/Tai hankkikaa koira. Paras kombinaatio olisi hankkia tyttö/naisystävä kenellä koira ja sitten ankaraa lisääntymistä.
-Aikainen lintu saattaa löytää madon, mutta puoleen päivään sikeitä vedellyt mato ei olisi tullut lainkaan syödyksi-
-
Saaks osallistua vanhalla kuvasarjalla kun olen liian laiska kuvatakseni mitään uutta???saNppa kirjoitti: 1) tylsin ja väsynein kuva (kohteet löydyttävä läheltä, laiskuuden tulee näkyä kuvissa)
http://www.nieppi.com/wordpress/?p=215
Olen erikoistunut laiskaan luontokuvaukseen
-
Ei tää ny totaalisestikkaan käy päinsä. Noihin on joskus käytetty vaivaa. Ja noi sivut. Nehän on ihan liian hyvät kisaan. Kunniamaininnan varmaan saat kekseliäästä ideasta käyttää vanhoja kuvia. Ja toi matka tonne riippukeinuun..Huhhu.. Tarviiko siitä edes mainita monta kaloria siihenkin meni.nieppi kirjoitti:Saaks osallistua vanhalla kuvasarjalla kun olen liian laiska kuvatakseni mitään uutta???saNppa kirjoitti: 1) tylsin ja väsynein kuva (kohteet löydyttävä läheltä, laiskuuden tulee näkyä kuvissa)
http://www.nieppi.com/wordpress/?p=215
Olen erikoistunut laiskaan luontokuvaukseen
-Aikainen lintu saattaa löytää madon, mutta puoleen päivään sikeitä vedellyt mato ei olisi tullut lainkaan syödyksi-
-
Mites tämä?
En noussut tietokonetuolilta minnekkään, sattui nimittäin tuossa hyllyllä olemaan webbikamera. Kohinaakin on melkein yhtä paljon kuin Nikonilla otetuissa kuvissa, hyhhyh. :( Tuo nettiin laittaminen oli kieltämättä raskasta kuin myös tämän huiman pitkän viestin kirjoittaminen.
tylsin ja väsynein kuva (kohteet löydyttävä läheltä, laiskuuden tulee näkyä kuvissa)
En noussut tietokonetuolilta minnekkään, sattui nimittäin tuossa hyllyllä olemaan webbikamera. Kohinaakin on melkein yhtä paljon kuin Nikonilla otetuissa kuvissa, hyhhyh. :( Tuo nettiin laittaminen oli kieltämättä raskasta kuin myös tämän huiman pitkän viestin kirjoittaminen.
-
- Viesti:
Eipä ole, paljon on asioita joita haluaisin kuvata, mutta yleensä olen väärässä paikassa tai väärään aikaan oikeassa paikassa tai en vain osaa ottaa sitä oikeaa kuvaa. Mutta kammoa ei ole.jari siren kirjoitti:Kaikki on kuvattu muiden toimesta jo miljoonaan kertaan, miksi siis minun pitäisi oravia, lintuja yms. kuvata.
Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
Ja sen viimeiseksikin jääneen kameran voi laittaa kaupaksi huuto.netiin, viallisena: "Tämä lakkasi toimimasta pudottuaan metrin korkeudelta lattialle". Tosin voihan se vaimoke dekoroida kameran seinäänkin.herby kirjoitti:Ja tämän jälkeen ei enään ole varaa ostaa mitään kameroihin liittyvää.-EeKe- kirjoitti:Ja/Tai hankkikaa koira. Paras kombinaatio olisi hankkia tyttö/naisystävä kenellä koira ja sitten ankaraa lisääntymistä.