"Kuvauskammo"

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
saNppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saNppa »

ruubert. Tuo oli erittäin ideaköyhää. Loistavaa! Mutta löytyykö keltään valokuvia? Niitähän tässä haettiin?
objektiivinen puoliharrastelija
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ruubert

Viesti Kirjoittaja ruubert »

Okei saNppa, minä osallistun tällä kuvalla...

VALOKUVAN PAIKKA

Kaikki kuvat on kuitenkin jo otettu, joten tuohon ylös voi jokainen kuvitella mieleisensä kuvan. Voitinko?
herby

Viesti Kirjoittaja herby »

Ruubert prkle. toi on jo tekijänoikeusrikkomus. Oikeudessa tavataan. :_(
-Aikainen lintu saattaa löytää madon, mutta puoleen päivään sikeitä vedellyt mato ei olisi tullut lainkaan syödyksi-
adapteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

herby kirjoitti:Ruubert prkle. toi on jo tekijänoikeusrikkomus. Oikeudessa tavataan. :_(
Äkkiä, ruubert, muokkaa viestiisi lähdeviite.
ruubert

Viesti Kirjoittaja ruubert »

adapteri kirjoitti:
herby kirjoitti:Ruubert prkle. toi on jo tekijänoikeusrikkomus. Oikeudessa tavataan. :_(
Äkkiä, ruubert, muokkaa viestiisi lähdeviite.
Voi pentele, äkkiä......
trikki

Re: "Kuvauskammo"

Viesti Kirjoittaja trikki »

jari siren kirjoitti:Päivä päivältä on vaikeampi keksiä mitään kuvattavaa, ainakin sellaista mitä olisi järkeä kuvata.
Tehkää hyvät ihmiset lapsia, niin saatte kuvattavaa.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

trikki kirjoitti:
jari siren kirjoitti:Päivä päivältä on vaikeampi keksiä mitään kuvattavaa, ainakin sellaista mitä olisi järkeä kuvata.
Tehkää hyvät ihmiset lapsia, niin saatte kuvattavaa.

Ja/Tai hankkikaa koira. Paras kombinaatio olisi hankkia tyttö/naisystävä kenellä koira ja sitten ankaraa lisääntymistä.
herby

-EeKe- kirjoitti:Ja/Tai hankkikaa koira. Paras kombinaatio olisi hankkia tyttö/naisystävä kenellä koira ja sitten ankaraa lisääntymistä.
Ja tämän jälkeen ei enään ole varaa ostaa mitään kameroihin liittyvää.
-Aikainen lintu saattaa löytää madon, mutta puoleen päivään sikeitä vedellyt mato ei olisi tullut lainkaan syödyksi-
nieppi

Viesti Kirjoittaja nieppi »

saNppa kirjoitti: 1) tylsin ja väsynein kuva (kohteet löydyttävä läheltä, laiskuuden tulee näkyä kuvissa)
Saaks osallistua vanhalla kuvasarjalla kun olen liian laiska kuvatakseni mitään uutta???

http://www.nieppi.com/wordpress/?p=215

Olen erikoistunut laiskaan luontokuvaukseen
herby

nieppi kirjoitti:
saNppa kirjoitti: 1) tylsin ja väsynein kuva (kohteet löydyttävä läheltä, laiskuuden tulee näkyä kuvissa)
Saaks osallistua vanhalla kuvasarjalla kun olen liian laiska kuvatakseni mitään uutta???

http://www.nieppi.com/wordpress/?p=215

Olen erikoistunut laiskaan luontokuvaukseen
Ei tää ny totaalisestikkaan käy päinsä. Noihin on joskus käytetty vaivaa. Ja noi sivut. Nehän on ihan liian hyvät kisaan. Kunniamaininnan varmaan saat kekseliäästä ideasta käyttää vanhoja kuvia. Ja toi matka tonne riippukeinuun..Huhhu.. Tarviiko siitä edes mainita monta kaloria siihenkin meni.
JoonasH

Viesti Kirjoittaja JoonasH »

Mites tämä?
tylsin ja väsynein kuva (kohteet löydyttävä läheltä, laiskuuden tulee näkyä kuvissa)

En noussut tietokonetuolilta minnekkään, sattui nimittäin tuossa hyllyllä olemaan webbikamera. Kohinaakin on melkein yhtä paljon kuin Nikonilla otetuissa kuvissa, hyhhyh. :( Tuo nettiin laittaminen oli kieltämättä raskasta kuin myös tämän huiman pitkän viestin kirjoittaminen.
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

jari siren kirjoitti:Kaikki on kuvattu muiden toimesta jo miljoonaan kertaan, miksi siis minun pitäisi oravia, lintuja yms. kuvata.
Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Eipä ole, paljon on asioita joita haluaisin kuvata, mutta yleensä olen väärässä paikassa tai väärään aikaan oikeassa paikassa tai en vain osaa ottaa sitä oikeaa kuvaa. Mutta kammoa ei ole.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
IlkkaS.

Viesti Kirjoittaja IlkkaS. »

herby kirjoitti:
-EeKe- kirjoitti:Ja/Tai hankkikaa koira. Paras kombinaatio olisi hankkia tyttö/naisystävä kenellä koira ja sitten ankaraa lisääntymistä.
Ja tämän jälkeen ei enään ole varaa ostaa mitään kameroihin liittyvää.
Ja sen viimeiseksikin jääneen kameran voi laittaa kaupaksi huuto.netiin, viallisena: "Tämä lakkasi toimimasta pudottuaan metrin korkeudelta lattialle". Tosin voihan se vaimoke dekoroida kameran seinäänkin.
Vastaa Viestiin