Voisianvitunperäliipasin

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
habannaama

Re: Voisianvitunperäliipasin

Viesti Kirjoittaja habannaama »

Kyllä se laantunut on, itseasiassa aika äkkiäkin, materiaa se ainoastaan on.

Romut repussa ja aamulla JAS:n ovesta sisään ja sen jälkeen yhteydenotto Pohjolaan.

Vasta syyskuun alkupuolella lomamatka Kuusamoon erämökille, jos siksi saisi uuden rungon ja objektiivin.
Veikkaan objektiivin korjattavan, kuitenkin vasta runsas toista vuotta vanha ja runko sen verran vanha, että korvaava tilalle ja sitä lähinnä pohdin, laitanko a7IV:n vai a7rV:n.

Ensimmäisessä puolustaa paikkaansa parempi kohinansieto ja jälkimäisessä työstövara.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Vitonen kohisee vähemmän kun pienennät samaan kokoon. Tonttiin menny obiska kannattaa ottaa rahana, siitä ei enää R5-hires käyttöön mitään tule. Ulkoisesti ne ehkä saa kuntoon, optisesti ei ole toivoa.
habannaama

Kamat viety JAS Tekniikkaan.

Heiltä lähtee Ruotsiin arvioitavaksi, ennen sitä ei asiaa vakuutusyhtiöön.

Ruotsin vastaus voi kestää viikkoja ja on kuulemma todennäköistäkin, koska tällainen ajankohta.

Voi vit…

Tässä sitten ilman kameraa ties kuinka kauan :cry:

Ei sekään mennyt ihan putkeen ja kaiken lisäksi 120€/laite, eli 240€ köyhtyi tässä kohtaa, vaikka sen jossain vaiheessa vakuutusyhtiöltä takaisin saakin :cry:
JL Anttola

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Vahinkoilmoituksen tekoa ei kannata viivytellä yhtään, niissä on ainakin joillain yhtiöillä jopa selvät aikarajat vahingon ja ilmoituksen välillä. Omien kokemusten - tosin lukumäärältään vähäisten - valossa on käsitys, että vakuutusyhtiöstä saa myös hyviä neuvoja, siis ihan asiakkaan kannalta hyviä. Itse vastaavassa tapauksessa ottaisin yhteyttä vakuutusyhtiööni jo ennen missään jassissa käyntiä.

Jaakko
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Mä voin lainata Fujin X100V:n jos kovasti tarttee kameraa. Pistä YV jos siltä tuntuu.
habannaama

JL Anttola kirjoitti: Heinä 08, 2024 10 : 27 Vahinkoilmoituksen tekoa ei kannata viivytellä yhtään, niissä on ainakin joillain yhtiöillä jopa selvät aikarajat vahingon ja ilmoituksen välillä. Omien kokemusten - tosin lukumäärältään vähäisten - valossa on käsitys, että vakuutusyhtiöstä saa myös hyviä neuvoja, siis ihan asiakkaan kannalta hyviä. Itse vastaavassa tapauksessa ottaisin yhteyttä vakuutusyhtiööni jo ennen missään jassissa käyntiä.

Jaakko
Kiitos vinkistä, näin teen.
Nöpö

Viesti Kirjoittaja Nöpö »

Itse olen soitellut Pohjolan vahinkonumeroon ja yhden Fujin objektiivin kohdalla sanoi heti, kun olin vahingon kuvaillut, että ei siitä kalua saa, hän laittaa rahat saman tien tulemaan tilille. Puhelin sai näyttöpipiä lomareissulla ja taas Pohjolasta sanottiin, että kipitä puhelimen kanssa huoltoon, vuoden vanha, he hoitaa ikävät raha-asiat.
Eli toistaiseksi olen ollut tyytyväilnen Pohjolan toimintaan.
Vastaa Viestiin