Linssipallon kierrätys?
-
- Viesti:
Re: Linssipallon kierrätys?
Onko dc.netillä rinnakkaisdomaini? Linkki menee digiKamera.net sivulle.
-
Ööö:
https://www.digikamera.net/
Totuus alkaa paljastua. Missä ovat kaikki vanhat kirjoittajat? No tietysti kummittelevat digikamera.netillä.
-
digiKamera.net ??
selittäkää tyhymälle, että mikä tää digiKamera.net juttu on.
Toimiiko sama sivusto sekä digicamera.net että digikamera.net verkkotunnusten alla ? sanotaanko tätä rinnakkaisdomainiksi? Entä alidomain?
Voi olla kirjautuneena molemmilla sivustoilla yhtäaikaa, mutta jos olen vain toisella, niin kirjautuminen ei näy toisessa (paitsi kun lähetin tämän kommentin niin kirjautuminen astui voimaan myös toisella!). Kuitenkin kirjoitin tämän viestin digiKamera.net foorumille, ja se näkyy välittömästi myös digicamera.net osoiteessa.
Toimiiko sama sivusto sekä digicamera.net että digikamera.net verkkotunnusten alla ? sanotaanko tätä rinnakkaisdomainiksi? Entä alidomain?
Voi olla kirjautuneena molemmilla sivustoilla yhtäaikaa, mutta jos olen vain toisella, niin kirjautuminen ei näy toisessa (paitsi kun lähetin tämän kommentin niin kirjautuminen astui voimaan myös toisella!). Kuitenkin kirjoitin tämän viestin digiKamera.net foorumille, ja se näkyy välittömästi myös digicamera.net osoiteessa.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Re: digiKamera.net ??
temama kirjoitti: ↑Huhti 18, 2024 22 : 59 selittäkää tyhymälle, että mikä tää digiKamera.net juttu on.
Kysyin asiaa chatgpt tekoälyltä. Vastaus:
Jos voit kirjautua samoilla käyttäjätunnuksilla molempiin sivustoihin, se viittaa siihen, että kyseiset sivustot jakavat saman käyttäjätietokannan tai ovat muuten yhteydessä toisiinsa, kuten rinnakkaisina versioina tai alidomaineina. Tällöin käyttäjä voi käyttää samoja tunnuksia ja salasanoja molempiin sivustoihin kirjautuakseen. Tämä on yleinen käytäntö, kun sivustolla on useita versioita tai alidomaineja, jotka jakavat käyttäjätietoja.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Jollain keravalaisella (Arska varmaan saanut tammenoksan päähänsä) on myynnissä käyttämätön Kuvauspallo (lens ball), mutta sitten myyjä on mennyt ja ottanut siitä pallosta kuvan myynti-ilmoitukseen, niin NYT se ei ole enää käyttämätön!
FAIL!
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/8415288
Kuvauspallossa on kuulkaas sama juttu kuin vaikkapa ohjelmalisensseissä, että kerran korkattua ei saa enää ehjäksi.
Käytetty pallo on pidettävä itse omassa käytössä tai päivitettävä isompaan, ihan kuten alushousutkin.
FAIL!
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/8415288
Kuvauspallossa on kuulkaas sama juttu kuin vaikkapa ohjelmalisensseissä, että kerran korkattua ei saa enää ehjäksi.
Käytetty pallo on pidettävä itse omassa käytössä tai päivitettävä isompaan, ihan kuten alushousutkin.
-
- Viesti:
Kyllä sitä käytettiin jo viimeistää kohtaa kun kaupasta haettiin. Ainakin se toimi liikuteltavana käsipainona.
-
Mulla on isompi pallo (yli 10cm halkaisija), enkä kyllä laittais myyntiin
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
Kesä, kärpäset ja harrastajakuvaajat.
" Pelastuslaitoksen mukaan maastopalon syttymissyystä ei ole toistaiseksi tietoa". Arskalla on kuitenkin linssipallo unohtunut jonnekin kuvausreissulla.
Hmmm...?
https://youtu.be/BbsypACZDJo?feature=shared&t=203
Noitahan voisi lähettää jostain Kiteeltä ilmapallokyydillä kohti itää.
Win-Win, päästään eroon tuosta ongelmajätteestä ja... no arvaatte kyllä.
-
- Viesti:
Kuinkahan moni tuosta ketjusta on vielä täällä samalla nimimerkilläT71 kirjoitti: ↑Huhti 17, 2024 11 : 13 En löytänyt tuota Potkan jumalkameraketjua mistään, mutta löytyi "Kaikkien aikojen mahtavin spege-ketju":
https://www.digikamera.net/keskus/viewt ... 75374b78f2
Siunakkoon... internet pitäisi räjäyttää...
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
Ehkä 5. Tosiasiassa suuri osa on vaan lopettanut kirjoittelut ja lukemiset. Ovat jossain naamakirjan puunhalaajaryhmässä tai hoitokodissa. Sama lopputulos, joku kyttää koko ajan mitä touhuat. Täällä ei kyttää kukaan...jperala kirjoitti: ↑Touko 25, 2024 17 : 11Kuinkahan moni tuosta ketjusta on vielä täällä samalla nimimerkilläT71 kirjoitti: ↑Huhti 17, 2024 11 : 13 En löytänyt tuota Potkan jumalkameraketjua mistään, mutta löytyi "Kaikkien aikojen mahtavin spege-ketju":
https://www.digikamera.net/keskus/viewt ... 75374b78f2
Siunakkoon... internet pitäisi räjäyttää...
-
- Viesti:
Hep…
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Mitä sitä palstaa tai nimimerkkiä muuttelemaan alvariinsa. Se tässä vähän järkyttää, että onko Spegen vauhtivuosista jo noin valtavan kauan.
Hannu
-
- Viesti:
Hyvä kysymys, ei itsellä ole ollut vielään tarvetta. Mällin vauhti on toki vähän hyytynyt, mikä nyt ei ole mikään huono asia.
Toim.huom. (spege=mälli)
-
Olen ollut jo pidemmän aikaa Pohjois-Savon hyvinvointialueen myöntämällä sairauslomalla työuupumuksen takia, johon syynä on vuosia jatkunut vakavahenkinen valokuvaustyöskentely ja muut vaativat valokuvamarsalkalle kuuluvat työtehtäväni.
Näin sairauslomani aikana minulla on ollut aikaa pohtia ihmiselämän syvimpien tarkoitusten ja merkitysten sekä vakavahenkisen valokuvauksen mielekkyyden lisäksi myös tätä linssipallo-ongelmaa, joka käsittääkseni vaivaa erityisesti Toveri Seitsemänkymmenenyhden (T71), vanhojen hyvien aikojen nimimerkki Muntin mieltä.
Olen tullut tässä asiassa siihen tulokseen, ettei linssipalloista kannata välttämättä pyrkiä eroon näinä maailmanpoliittisesti vaikeasti ennustettavina aikoina. DC.net kansan syvien rivien joukossa voi nimittäin hyvinkin olla joitakin valokuvauksen harrastajia, joilla on kykyjä ennustaa tulevaisuutta kristallipallosta ja näin ollen, miksei myös ainakin korkealaatuisista linssipalloista.
Mikäli tällaisia lasipallosta ennustajia on joukossamme, toivoisin heiltä linssipallojen avulla saatuja vastauksia ainakin näihin viiteen, itseäni eniten vaivaavaan kysymykseen.
1. Miksi Ukrainan sota jatkuu jo kolmatta vuotta, eikä loppua näy ainakaan Ukrainan eduksi, vaikka kaikkien viisaiden asiantuntijoiden ja vastuullisen valtamedian mukaan sen olisi pitänyt päättyä Venäjän tappioon viimeistään viime kesänä, Ukrainan armeijan suuren vastahyökkäyksen myötä.
2. Miksi ihmeessä paha Putin-setä on vieläkin elossa ja voi ilmeisen hyvin, vaikka iltapäivälehtien mukaan hänen olisi pitänyt kuolla tai vähintäänkin sairaustua vakavasti ainakin kymmenen kertaa sen jälkeen, kun Venäjä aloitti sotilaallisen erityisoperaation Ukrainassa.
3. Miksi Venäjän kansantalous on paljon paremmassa kunnossa, kuin esimerkiksi Suomen ja monen muun länsimaan kansantalous, vaikka Helsingin Sanomien mukaan Venäjän talouden olisi pitänyt romahtaa pakotteiden takia jo aika päiviä sitten.
4. Miksi Suomi ja DC.netin sivistynyt kansakaan ei halua asettaa pakotteita ja boikotoida Kiinaa ja Israelia, vaikka edellä mainittu tukee voimakkaasti Venäjää sen sotaponnisteluissa ja jälkimmäinen suorittaa parhaillaan palestiinalaisten kansanmurhaa Gazassa. Kehutaan vain joukolla esimerkiksi uusien kiinalaisten kamerapuhelinten kuvanlaatua.
5. Milloin alkaa iso rytinä ja innokkaat Nato-sotilaat, korpraali Jorma Väljä-Perälästä lähtien voivat vaihtaa hyvillä mielin kameran kivääriin ja pääsevät tositoimiin.
Näin sairauslomani aikana minulla on ollut aikaa pohtia ihmiselämän syvimpien tarkoitusten ja merkitysten sekä vakavahenkisen valokuvauksen mielekkyyden lisäksi myös tätä linssipallo-ongelmaa, joka käsittääkseni vaivaa erityisesti Toveri Seitsemänkymmenenyhden (T71), vanhojen hyvien aikojen nimimerkki Muntin mieltä.
Olen tullut tässä asiassa siihen tulokseen, ettei linssipalloista kannata välttämättä pyrkiä eroon näinä maailmanpoliittisesti vaikeasti ennustettavina aikoina. DC.net kansan syvien rivien joukossa voi nimittäin hyvinkin olla joitakin valokuvauksen harrastajia, joilla on kykyjä ennustaa tulevaisuutta kristallipallosta ja näin ollen, miksei myös ainakin korkealaatuisista linssipalloista.
Mikäli tällaisia lasipallosta ennustajia on joukossamme, toivoisin heiltä linssipallojen avulla saatuja vastauksia ainakin näihin viiteen, itseäni eniten vaivaavaan kysymykseen.
1. Miksi Ukrainan sota jatkuu jo kolmatta vuotta, eikä loppua näy ainakaan Ukrainan eduksi, vaikka kaikkien viisaiden asiantuntijoiden ja vastuullisen valtamedian mukaan sen olisi pitänyt päättyä Venäjän tappioon viimeistään viime kesänä, Ukrainan armeijan suuren vastahyökkäyksen myötä.
2. Miksi ihmeessä paha Putin-setä on vieläkin elossa ja voi ilmeisen hyvin, vaikka iltapäivälehtien mukaan hänen olisi pitänyt kuolla tai vähintäänkin sairaustua vakavasti ainakin kymmenen kertaa sen jälkeen, kun Venäjä aloitti sotilaallisen erityisoperaation Ukrainassa.
3. Miksi Venäjän kansantalous on paljon paremmassa kunnossa, kuin esimerkiksi Suomen ja monen muun länsimaan kansantalous, vaikka Helsingin Sanomien mukaan Venäjän talouden olisi pitänyt romahtaa pakotteiden takia jo aika päiviä sitten.
4. Miksi Suomi ja DC.netin sivistynyt kansakaan ei halua asettaa pakotteita ja boikotoida Kiinaa ja Israelia, vaikka edellä mainittu tukee voimakkaasti Venäjää sen sotaponnisteluissa ja jälkimmäinen suorittaa parhaillaan palestiinalaisten kansanmurhaa Gazassa. Kehutaan vain joukolla esimerkiksi uusien kiinalaisten kamerapuhelinten kuvanlaatua.
5. Milloin alkaa iso rytinä ja innokkaat Nato-sotilaat, korpraali Jorma Väljä-Perälästä lähtien voivat vaihtaa hyvillä mielin kameran kivääriin ja pääsevät tositoimiin.
Viimeksi muokannut spege, Touko 29, 2024 22 : 52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Rivien välistä (jälleen kerran) tulkittavissa kasakkamyönteisyyttä?spege kirjoitti: ↑Touko 29, 2024 22 : 46 Olen ollut jo pidemmän aikaa Pohjois-Savon hyvinvointialueen myöntämällä sairauslomalla työuupumuksen takia, johon syynä on vuosia jatkunut vakavahenkinen valokuvaustyöskentely ja muut vaativat valokuvamarsalkalle kuuluvat työtehtäväni.
Mikäli tällaisia lasipallosta ennustajia on joukossamme, toivoisin heiltä ainakin itse linssipallojen avulla saatuja vastauksia ainakin näihin viiteen, itseäni eniten vaivaavaan kysymykseen.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
Miksi meidän poltetun- ja hakatunmaan taktiikasta tunnettu ponssemarsalkkamme kyselee tyhmiä? Eikö vielä tuohon ikään ole saapunut siinä määrin ymmärrystä Sawoon, että tajuaisi jonkun hesarin tusinatoimittajan kirjoittelevan noita juttuja kesken slaavilaisen poikarakkausviikon ja siksi artikkelien väri on mitä on. Sama vika koskee kaikkea mediaa, hurrataan jollekin videoklipille siitä, miten drone osuu kilpikonnatankkiin. Samaan aikaan ukrainalainen taisteluosasto toisensa jälkeen katoaa savuna ilmaan. Eurooppalainen typeryys ja toiveikkuus paistaa näistä poliittisista linssipallohipeistä ja se lieneekin kohta ainoa asia, joka EU:ssa säteilee. Vihreä siirtymä tarkoittaa rivien välistä sitä, että hipinretale toivoo viimeisenä tahtonaan tulla kompostoiduksi tai mädätetyksi biokaasuksi, jotta hänen surkealla elämällään olisi edes joku tarkoitus. Ja mitä tulee linssipalloon, niin nuo hipinretaleet voisi hyvin krematorioida linssipallorivistön keskitetyillä auringonsäteillä, että säästyisi sitä biokaasua vakavahenkiseen puolustusvälinetuotantoon.
-
- Viesti:
Olin lukevani vahvaa kiinnostusta, jälleen miehisten aukkojen suuntaa ?habannaama kirjoitti: ↑Touko 29, 2024 22 : 50Rivien välistä (jälleen kerran) tulkittavissa kasakkamyönteisyyttä?spege kirjoitti: ↑Touko 29, 2024 22 : 46 Olen ollut jo pidemmän aikaa Pohjois-Savon hyvinvointialueen myöntämällä sairauslomalla työuupumuksen takia, johon syynä on vuosia jatkunut vakavahenkinen valokuvaustyöskentely ja muut vaativat valokuvamarsalkalle kuuluvat työtehtäväni.
Mikäli tällaisia lasipallosta ennustajia on joukossamme, toivoisin heiltä ainakin itse linssipallojen avulla saatuja vastauksia ainakin näihin viiteen, itseäni eniten vaivaavaan kysymykseen.
-
- Site Admin
- Viesti:
(Moderaattori) Hetkeksi kun kääntää katseensa toisaalle, niin käynnistyy ylilauta-meininki.
Periaatteessa osa jutuista hymyilyttää - vaikka ei pitäisi.
Pyytäisin kuitenkin arvoisia Foorumilaisia muistamaan, että kuka tahansa pääsee näitä jorinoita lukemaan. Esim. alle 18-vuotiaat. Jätetään jutut navan yläpuolelle. Kiitos. Ja vähän vähemmän itänaapuriakin (joka kyllä kauhistuttaa).
Kiitos!
Periaatteessa osa jutuista hymyilyttää - vaikka ei pitäisi.
Pyytäisin kuitenkin arvoisia Foorumilaisia muistamaan, että kuka tahansa pääsee näitä jorinoita lukemaan. Esim. alle 18-vuotiaat. Jätetään jutut navan yläpuolelle. Kiitos. Ja vähän vähemmän itänaapuriakin (joka kyllä kauhistuttaa).
Kiitos!