Kaikkien aikojen mahtavin spege-ketju

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
sakalum

Viesti Kirjoittaja sakalum »

Munt kirjoitti:
malmar kirjoitti: Joko olet suunnitellut juhlavastaanottoa, kun spege korottaa sinut lakeijakorpraaliksi speken hännystelijä kaartiin? :/
Kylläpä sua ottaa koville, kun joku uskaltautuu arvostelemaan postaamasi "kaverin nikonilla ottamaa laatukuvaa".

..
KYSYMYS sinulle Munt

Oletko kiinnostunu valokuvauksesta ?
Kenellä täällä esiintyvällä Turkulaisella on Nikon ?

Minä en ole likeltäkään Turkua kotoosi.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

sakalum kirjoitti:
Munt kirjoitti:
malmar kirjoitti: Joko olet suunnitellut juhlavastaanottoa, kun spege korottaa sinut lakeijakorpraaliksi speken hännystelijä kaartiin? :/
Kylläpä sua ottaa koville, kun joku uskaltautuu arvostelemaan postaamasi "kaverin nikonilla ottamaa laatukuvaa".

..
KYSYMYS sinulle Munt

Oletko kiinnostunu valokuvauksesta ?
Kenellä täällä esiintyvällä Turkulaisella on Nikon ?

Minä en ole likeltäkään Turkua kotoosi.
Olet kirjoittanut 6+ vuoden aikana 18 viestiä, joista 16 on tässä ketjussa ja useimmista niistä paistaa se, että takana on jotain henkisiä ongelmia, joten mitäpä jos kirjoittaisit taas tähän alle vaikka 3 viestiä putkeen, niin ettei asiasta jää mitään epäselvyyksiä...

..
malmar

Viesti Kirjoittaja malmar »

Munt kirjoitti:

..
Täh....? Mistä sinä nyt tuon tempaisit? Ihan hävettää lukea lapsellisia heittojasi? Kenelle muulla tässä on pipon alusta kiehunut, kuin sinulla? Lähdit kuin Don Quijote puolustamaan spegen kunniaa ja mainetta, höh lapsellinen olet, kun et kestä pientä irvailua toisen kustannuksella, niin kuin spegekin tekee muiden kustannuksella ja nauraa paskaista naurua päälle, kun sinä sodit hänen puolesta... keräten sivuja missä hän on ylimmäisenä listalla... Voi voi lapsi sinä olet vielä, kun et tuota tajua :/
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
nsamppa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

huhheijaa taas meininkiä. Vain spegen ketjuissa. Marsalkka, I salute you!
Munt

Malmarilla on taas joku mielenterveysongelma. Kaveri ei osaa kirjoittaa ja ei osaa näemmä lukeakaan, saati ymmärtää. Lisäksi päälle tulee kasapäin outoja kuvitelmia. Eipä olisi kivaa noissa housuissa.

..
sakalum

Viesti Kirjoittaja sakalum »

Munt

Kysyin sulta oletko kiinnostunu valokuvauksesta,, et näämmä kykene siihen vastaamaan.
Postauksistasi on käynyt selväksi että esiinnyt vain vi..uilumielessä täällä motiveistasi aivan riittävästi.
Tuo viimeinen mielesi aukaiseminen riittää jotta sinut suljetaan palstalta.

Siis moderaattori laitappa munt jäähylle.
nsamppa

sakalum kirjoitti:... on käynyt selväksi että esiinnyt vain vi..uilumielessä täällä ...
Krhm... On se kyl ollut selvää koko ajan. Ollaanhan sitä toki Marsalkan ketjussa. Muistatko sen salaisuuden minkä paljastin sinulle tuossa viime sivulla? Se ihan meidän väliseksi tarkoitettu?
Munt

sakalum kirjoitti: Tuo viimeinen mielesi aukaiseminen riittää jotta sinut suljetaan palstalta.
Moderaattorille pitää tehdä bannauspyyntö kirjallisesti yksityisviestillä tai palautuslomakkeen kautta. Mukaan tulee liittää perusteet ja kirjalliset todisteet epäasiallisesta käytöksestä foorumilla. Lisäksi pyynnön esittäjän on liitettävä mukaan kopio ajokortista tai henkilötodistuksesta sekä kuva omistamastaan valokuvauskalustosta, jotta selviää, että pyynnön esittäjä on täysivaltainen ja täysi-ikäinen valokuvausta harrastava Suomen kansalainen. Muussa tapauksessa bannauspyyntö hylätään.

..
malmar

Munt kirjoitti:Malmarilla on taas joku mielenterveysongelma. Kaveri ei osaa kirjoittaa ja ei osaa näemmä lukeakaan, saati ymmärtää. Lisäksi päälle tulee kasapäin outoja kuvitelmia. Eipä olisi kivaa noissa housuissa.

..
Kun hullulle ilo on ilmaista, niin mikä tässä ollessa, jos niin meinaat? Mutt oletko ollenkaan ajatellut tuota kirjoittaessa, että mennään aika pahasti yksityiselle puolelle, joten ihan sivusta vihjaten, älä jatka tuolla tiellä, se voi käydä kiviseksi. Suun soiton, muiden pilkkaamisen osaat kyllä, mutta onko sinulla harteita kantaa myös vastuu sanoistasi? Laitahan vaihteeksi joku mallikuva, jotta minäkin voin arvioida kykyjäsi kuvaajana?
Munt

malmar kirjoitti: Laitahan vaihteeksi joku mallikuva, jotta minäkin voin arvioida kykyjäsi kuvaajana?
Tässä olis tämmöinen webinfon julkaisema "mielenterveysongelmien esiintyminen nikonisteilla Suomessa 2001-2011.
Minusta tämän kyky kuvaajana on kiistaton.

Kuva

..
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Munt kirjoitti:
sakalum kirjoitti: Tuo viimeinen mielesi aukaiseminen riittää jotta sinut suljetaan palstalta.
Moderaattorille pitää tehdä bannauspyyntö kirjallisesti yksityisviestillä tai palautuslomakkeen kautta. Mukaan tulee liittää perusteet ja kirjalliset todisteet epäasiallisesta käytöksestä foorumilla. Lisäksi pyynnön esittäjän on liitettävä mukaan kopio ajokortista tai henkilötodistuksesta sekä kuva omistamastaan valokuvauskalustosta, jotta selviää, että pyynnön esittäjä on täysivaltainen ja täysi-ikäinen valokuvausta harrastava Suomen kansalainen. Muussa tapauksessa bannauspyyntö hylätään.

..
Täällä toimii kyllä ihan huutoäänestys yksärillä Matille, kun muutama vaatii niin banni tulee.
Minä olisin saanut vastaavasta nimittelystä jo bannia;-)
nsamppa

jari siren kirjoitti:Täällä toimii kyllä ihan huutoäänestys yksärillä Matille, kun muutama vaatii niin banni tulee.
Nope. Kyllä siihen vaatii aika törkeää käytöstä. Multa jos kysytään niin kyllä setä munteroinen vielä hyvän maun rajoissa (joskin aika rajoilla) pysyy.

Vähän kuin lätkässä on taklaajan ja taklattavan vastuut, niin vinoilussa on vinoilijan ja vinoiltavan vastuut.
jari siren
Viesti:

nsamppa kirjoitti:
jari siren kirjoitti:Täällä toimii kyllä ihan huutoäänestys yksärillä Matille, kun muutama vaatii niin banni tulee.
Nope. Kyllä siihen vaatii aika törkeää käytöstä. Multa jos kysytään niin kyllä setä munteroinen vielä hyvän maun rajoissa (joskin aika rajoilla) pysyy.

Vähän kuin lätkässä on taklaajan ja taklattavan vastuut, niin vinoilussa on vinoilijan ja vinoiltavan vastuut.
Törkeydellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan valittajien määrällä.
Ymärtääkseni munt on kova vaatimaan banneja?

No minä en ole nyt, enkä aikaisemmin huudellut äitiä ikkunaan, vaan vastannut samalla mitalla, tunnetuin seurauksin.
Munt

jari siren kirjoitti: Täällä toimii kyllä ihan huutoäänestys yksärillä Matille, kun muutama vaatii niin banni tulee.
Ei se ihan noinkaan mene.
Sinä olet saanut useasti bannia täältä ja muiltakin foorumeilta, koska et osaa lainkaan käyttäytyä ja sotket juttuihin käsittämätöntä poliittista vihaasi ja muuta ihmeellistä tuubaa.
Kun katsoo noita viestejäsi täällä taas, niin ne ovat pelkkää negaatiota ja toisten vähättelyä, syyttelyä ja ihmisten päälle oksentamista. Kukaan ei arvosta sinun kuviasi ja kommenttejasi enää millään kuvausfoorumilla ja siihen olet syynä vain sinä itse. Ihmiset eivät edes jaksa kommentoida kuviisi mitään, koska saavat aina niskaansa järjettömän hyökkäyksesi. Mieti Jari vähän mitä itse teet, ja tule sitten arvostelemaan muita.

..
jari siren
Viesti:

Munt kirjoitti:
jari siren kirjoitti: Täällä toimii kyllä ihan huutoäänestys yksärillä Matille, kun muutama vaatii niin banni tulee.
Ei se ihan noinkaan mene.
Sinä olet saanut useasti bannia täältä ja muiltakin foorumeilta, koska et osaa lainkaan käyttäytyä ja sotket juttuihin käsittämätöntä poliittista vihaasi ja muuta ihmeellistä tuubaa.
Kun katsoo noita viestejäsi täällä taas, niin ne ovat pelkkää negaatiota ja toisten vähättelyä, syyttelyä ja ihmisten päälle oksentamista. Kukaan ei arvosta sinun kuviasi ja kommenttejasi enää millään kuvausfoorumilla ja siihen olet syynä vain sinä itse. Ihmiset eivät edes jaksa kommentoida kuviisi mitään, koska saavat aina niskaansa järjettömän hyökkäyksesi. Mieti Jari vähän mitä itse teet, ja tule sitten arvostelemaan muita.

..
Minä olisin poistnut munt nimimerkin jo aikoja sitten foorumilta, itse valokuvauksesta ei mitää kehittävää sanottavaa.
Ihmeelistä rasimia, muslimi vihaa ja pelkää ilkeää naljailua muille puskista, pitäen henkilöllisyytensä ja kuvansa piilossa.

On se kummalista että toisia saa jatkuvasti moittia mielenvikaisiksi?
Munt

jari siren kirjoitti: Minä olisin poistnut munt nimimerkin jo aikoja sitten foorumilta, itse valokuvauksesta ei mitää kehittävää sanottavaa.
Kannattaisiko katsoa hiukan tarkemmin noita palstalle kirjoittamiani kommentteja ja vasta sitten jatkaa tätä samaa virttä?
jari siren kirjoitti:Ihmeelistä rasimia, muslimi vihaa ja pelkää ilkeää naljailua muille puskista, pitäen henkilöllisyytensä ja kuvansa piilossa.
Siis yhden, yhden sekopäisen joulukolumnin kirjoitin provosoidakseni ja jumankauta että osui ja upposi.
Ja hei, en käytä omaa nimeäni siksi, että maailmassa on juuri sinun kaltaisiasi joksenkin oudosti käyttäytyviä ihmisiä. En kaipaa seuraanne yhtään.

Kuvia postasin tänään aamulla tänne 3 kpl.
jari siren kirjoitti:On se kummalista että toisia saa jatkuvasti moittia mielenvikaisiksi?
Jos käyttäytyy mielenvikaisesti, niin antaa mennä vaan.
Sitäpaitsi tämä on Spegeketju, jossa on tapana hiukan irroitella. Ilmeisesti tänne on vaan nyt lisäksesi osunut pari sankaria, joille ei tämä huumorin laji oikein mene tajuntaan... ;)

..
fotom

Viesti Kirjoittaja fotom »

Onkohan tämä nyt ensimmäinen spege -ketju jossa tuntuvat kaikki muut repeilevän kuin spege itse?
Sarjassamme perimmäisiä kysymyksiä
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

fotom kirjoitti:Onkohan tämä nyt ensimmäinen spege -ketju jossa tuntuvat kaikki muut repeilevän kuin spege itse?
On. Hauskuus loppui n. sivulla 5. Kerrankin kun tästä olisi saatu revittyä kevyttä
kenttäv!ttuilua, niin sorrutaan keskinäiseen tappeluun ja jankkaamiseen.

Mutta niin kai se pitää mennä.
Viimeksi muokannut mremonen, Tammi 02, 2013 20 : 48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
malmar

fotom kirjoitti:Onkohan tämä nyt ensimmäinen spege -ketju jossa tuntuvat kaikki muut repeilevän kuin spege itse?
On Munt hakee ehdoin tahdoin bannia, minkä hänelle soisin ihan virkistys mielessä. Spege osaa pitää hyppysensä pois ja nauraa takapiruna Muntin sotaa, johon häntä tuskin on pyydetty. Munt raukka parka on merkki sokea http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12705263 kehuin kuvaa, ilman että tiesin kyseessä olevan Canonin, eli ei minulla ainakaan ole mitään sellaista sotaa merkkiä vastaan! On se Canon, Nikon, tai Sony kuvat ratkaisee, ihan niin kuin muillakin merkeillä sama homma.

Mitä tulee Muntin kuviin ja niiden esittämisen vähyyden, niin on tullut pieni epäilys siitä, että ne paljastaa nimimerkin taakse piiloutuvaa persoonaa, joka luultavasti kirjoittelee muille foorumeille toisella nicillä?
kribe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Munt kirjoitti:Ilmeisesti tänne on vaan nyt lisäksesi osunut pari sankaria, joille ei tämä huumorin laji oikein mene tajuntaan... ;)

..
Näitä Spege-ketjuja pitäisi uusien käyttäjien katsoa ainakin pari-kolme läpi ennen kun tulee avautumaan/jeesustelemaan. Ei tosiaan ole näiden ketjujen huumori ja yleinen henki tullut näille valittajille vielä ilmi..
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
Lukittu