Kaikkien aikojen mahtavin spege-ketju
-
Joo-o. Seiska sivulle asti päästiin tällä kertaa ennen ku meni näille urille. Ei se huonosti oo, en mä sillä.
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
-
- Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!
Eiköhän ole parasta odotella kevättä ja katsella vasten aurinkoa otettuja ISO 100 kirkkokuvia niin nähdään miten 1Dx:n rupudynamiikka toistaa taivaan sineä, varjojen sävyjä ja yksityiskohtia.spege kirjoitti:Noniin, nyt odotuksenne palkitaan. Tässä tulee spegen kuvareportaasi Suur-Sawon pääkaupungin, Warkauden klo 24 ilotulituksesta!malmar kirjoitti:Koko yön ole lähes henkeä pidätellyt, koska näen spegen spektaalimaisen kuvakavalkaardin uudenvuoden ilotulituksesta, enkä ole sitä saanut, vaan ainoastaan selitysten vyöryn?
Joten spege hyvä, älä pidä hullu enempää jännityksesä, vaan näytä jumalaisen kameran jumalaiset kuva Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkka hyvä :P
PS. Sawon vanhin kirkko on muuten aidon Suur-Sawon ytimessä, Warkauden naapurikaupungissa Pieksämäellä, oli ollut jo silloin kuin Warkauden seudun lukutaidottomat keräsivät vielä käpyjä. :-)
Viimeksi muokannut määvaan, Tammi 01, 2013 22 : 30. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
-
Älä mene sanomaan spegestä pahaa sanaa sillä kun on uusia assistentti puolustamassa sitä! Munt varmaan hakee jo mikä titteli sopisi parhaiten? Luultavasti Spege korottaa jo juoksupoikansa vähintään korpaaliksi jo tämän tammikuun aikanapoikamies kirjoitti:Minä olen sitä mieltä, että nuo speden ilotulituskuvat olivat aika huonoja. Kuvat olivat huonosti sommiteltuja, kuvakerronnallisesti tylsiä ja muutenkin luotaantyöntävän tavanomaisia sekä teknisesti heikkoja. Luulisi sitä, että kun nyt on kyseessä valokuvausfoorumi, niin kuvien taso olisi hiukan parempi. Mutta kukapa minua kuuntelee, kun olen vaan tälläinen poikamies.
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
-
- Viesti:
-
-
Ai en tienytkään, että asut Perähikiällä, ilmankos sinulla onkin pipo piukassa?Munt kirjoitti:Laita Jari tuonne kuvapuolelle tuo pläjäys, vai oliko tämä viinanhuuruinen lähiötaistelu niitä viimevuotisia fotoja?
Pidetään tämä ketju aiheessa, eli siinä kuka ymmärtää sawolaishuumoria mitenkin ja kuka asuu liian kaukana ymmärtääkseen huumoria lainkaan... :)
..
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
-
Ei mulla ole pipo piukassa. Sinähän siinä hermoilet tuosta toisesta sankarista puhumattakaan, jonka viesteistä kahta lukuunottamatta kaikki on tässä ketjussa ja kaikki yhtä äreitä.malmar kirjoitti:Ai en tienytkään, että asut Perähikiällä, ilmankos sinulla onkin pipo piukassa?Munt kirjoitti:Laita Jari tuonne kuvapuolelle tuo pläjäys, vai oliko tämä viinanhuuruinen lähiötaistelu niitä viimevuotisia fotoja?
Pidetään tämä ketju aiheessa, eli siinä kuka ymmärtää sawolaishuumoria mitenkin ja kuka asuu liian kaukana ymmärtääkseen huumoria lainkaan... :)
..
..
-
Mutta sanoppa tuo sawolaisella huumorilla,,, siinä taitas teksti muuttua melkoisesti.poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria. Minua taas ei ymmärrä kukaan, kun olen vaan tälläinen poikamies vain. Harrastan muuten valokuvausta, harrastaako joku muu täällä?
Tuo toinen tapa joka mukamas oikeuttaa kirjoittamaan mitä tahansa mukamas jonain "huumorina" on laittaa hymiö perään ja se mukamas pitäs tulkita toisin kun on kirjoitettu.
-
Joulupukki ei ymmärtänyt huumoria ollenkaan. Puhuimme pukille, että Joulupukilla ei sitten ole lapsiakaan. Pelkkiä tonttuja vaan. Meinas suuttua, ja jättää lahjoitta. Pukillahan olikin leikkikalut. Lapsille meinaan!poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria.
-
-
poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria. Minua taas ei ymmärrä kukaan, kun olen vaan tälläinen poikamies vain. Harrastan muuten valokuvausta, harrastaako joku muu täällä?
poikamies
Jokin uusi tyhmänrohkea tulokas vai joku entinen dc.netin jäsen uudella nimimerkillä? Itse veikkaisin jälkimmäistä ja vielä spegeen kyrpiintynyttä sellaista. :)
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
-
Ketjun aihetta sivuten... ponsse ja ilotulitus samassa kuvassa:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 49676.html
..
..
-
Onneksi en ole kyrpiintynyt kehenkään. Vaikka poikamies olenkin, niin epätoivoinen en vielä ole.spege kirjoitti:poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria. Minua taas ei ymmärrä kukaan, kun olen vaan tälläinen poikamies vain. Harrastan muuten valokuvausta, harrastaako joku muu täällä?poikamies
Jokin uusi tyhmänrohkea tulokas vai joku entinen dc.netin jäsen uudella nimimerkillä? Itse veikkaisin jälkimmäistä ja vielä spegeen kyrpiintynyttä sellaista. :)
-
-
Laittaisinpa itsekin roponi jälkimmäiseen. Digikuva81?spege kirjoitti:poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria. Minua taas ei ymmärrä kukaan, kun olen vaan tälläinen poikamies vain. Harrastan muuten valokuvausta, harrastaako joku muu täällä?poikamies
Showreel:
-
Ettei olisi vain fotomin päähänpisto ??!Munt kirjoitti:Ketjun aihetta sivuten... ponsse ja ilotulitus samassa kuvassa:
..
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Minä veikkaan tätä kuukuvaus harrastajaa, joka on jokaisessa spege ketjussa vääntämässä. Aika tökeröä tehdä nicki pelkästään toisen pilkkaamiseksi. Olisiko ip banaanin paikka?nsamppa kirjoitti:Laittaisinpa itsekin roponi jälkimmäiseen. Digikuva81?spege kirjoitti:poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria. Minua taas ei ymmärrä kukaan, kun olen vaan tälläinen poikamies vain. Harrastan muuten valokuvausta, harrastaako joku muu täällä?poikamies