Kaikkien aikojen mahtavin spege-ketju

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
nsamppa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Joo-o. Seiska sivulle asti päästiin tällä kertaa ennen ku meni näille urille. Ei se huonosti oo, en mä sillä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
määvaan
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Viesti Kirjoittaja määvaan »

spege kirjoitti:
malmar kirjoitti:Koko yön ole lähes henkeä pidätellyt, koska näen spegen spektaalimaisen kuvakavalkaardin uudenvuoden ilotulituksesta, enkä ole sitä saanut, vaan ainoastaan selitysten vyöryn?

Joten spege hyvä, älä pidä hullu enempää jännityksesä, vaan näytä jumalaisen kameran jumalaiset kuva Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkka hyvä :P
Noniin, nyt odotuksenne palkitaan. Tässä tulee spegen kuvareportaasi Suur-Sawon pääkaupungin, Warkauden klo 24 ilotulituksesta!
Eiköhän ole parasta odotella kevättä ja katsella vasten aurinkoa otettuja ISO 100 kirkkokuvia niin nähdään miten 1Dx:n rupudynamiikka toistaa taivaan sineä, varjojen sävyjä ja yksityiskohtia.

PS. Sawon vanhin kirkko on muuten aidon Suur-Sawon ytimessä, Warkauden naapurikaupungissa Pieksämäellä, oli ollut jo silloin kuin Warkauden seudun lukutaidottomat keräsivät vielä käpyjä. :-)
Viimeksi muokannut määvaan, Tammi 01, 2013 22 : 30. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
malmar

Viesti Kirjoittaja malmar »

poikamies kirjoitti:Minä olen sitä mieltä, että nuo speden ilotulituskuvat olivat aika huonoja. Kuvat olivat huonosti sommiteltuja, kuvakerronnallisesti tylsiä ja muutenkin luotaantyöntävän tavanomaisia sekä teknisesti heikkoja. Luulisi sitä, että kun nyt on kyseessä valokuvausfoorumi, niin kuvien taso olisi hiukan parempi. Mutta kukapa minua kuuntelee, kun olen vaan tälläinen poikamies.
Älä mene sanomaan spegestä pahaa sanaa sillä kun on uusia assistentti puolustamassa sitä! Munt varmaan hakee jo mikä titteli sopisi parhaiten? Luultavasti Spege korottaa jo juoksupoikansa vähintään korpaaliksi jo tämän tammikuun aikana
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

;-)
Kuva
Tässä nikonilla otettu.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

Laita Jari tuonne kuvapuolelle tuo pläjäys, vai oliko tämä viinanhuuruinen lähiötaistelu niitä viimevuotisia fotoja?
Pidetään tämä ketju aiheessa, eli siinä kuka ymmärtää sawolaishuumoria mitenkin ja kuka asuu liian kaukana ymmärtääkseen huumoria lainkaan... :)

..
malmar

Viesti Kirjoittaja malmar »

Munt kirjoitti:Laita Jari tuonne kuvapuolelle tuo pläjäys, vai oliko tämä viinanhuuruinen lähiötaistelu niitä viimevuotisia fotoja?
Pidetään tämä ketju aiheessa, eli siinä kuka ymmärtää sawolaishuumoria mitenkin ja kuka asuu liian kaukana ymmärtääkseen huumoria lainkaan... :)

..
Ai en tienytkään, että asut Perähikiällä, ilmankos sinulla onkin pipo piukassa?
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
Munt

malmar kirjoitti:
Munt kirjoitti:Laita Jari tuonne kuvapuolelle tuo pläjäys, vai oliko tämä viinanhuuruinen lähiötaistelu niitä viimevuotisia fotoja?
..
Ai en tienytkään, että asut Perähikiällä, ilmankos sinulla onkin pipo piukassa?
Ei mulla ole pipo piukassa. Sinähän siinä hermoilet tuosta toisesta sankarista puhumattakaan, jonka viesteistä kahta lukuunottamatta kaikki on tässä ketjussa ja kaikki yhtä äreitä.

..
sakalum

Viesti Kirjoittaja sakalum »

No nyt tuli se valoisampi kuva jonka ehkä munt ja kumppanit näkevät,, onkohan niillä jotku canon merkkiset näytöt kunnei oikeen tummemmat näy.
Jospa jarin kuvalle annan arvosanaksi 8 silloin speken raketit saa 5.
poikamies

Viesti Kirjoittaja poikamies »

Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria. Minua taas ei ymmärrä kukaan, kun olen vaan tälläinen poikamies vain. Harrastan muuten valokuvausta, harrastaako joku muu täällä?
sakalum

Viesti Kirjoittaja sakalum »

poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria. Minua taas ei ymmärrä kukaan, kun olen vaan tälläinen poikamies vain. Harrastan muuten valokuvausta, harrastaako joku muu täällä?
Mutta sanoppa tuo sawolaisella huumorilla,,, siinä taitas teksti muuttua melkoisesti.

Tuo toinen tapa joka mukamas oikeuttaa kirjoittamaan mitä tahansa mukamas jonain "huumorina" on laittaa hymiö perään ja se mukamas pitäs tulkita toisin kun on kirjoitettu.
P V

Viesti Kirjoittaja P V »

poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria.
Joulupukki ei ymmärtänyt huumoria ollenkaan. Puhuimme pukille, että Joulupukilla ei sitten ole lapsiakaan. Pelkkiä tonttuja vaan. Meinas suuttua, ja jättää lahjoitta. Pukillahan olikin leikkikalut. Lapsille meinaan!
paaton

Viesti Kirjoittaja paaton »

sakalum kirjoitti: Tuo toinen tapa joka mukamas oikeuttaa kirjoittamaan mitä tahansa mukamas jonain "huumorina" on laittaa hymiö perään ja se mukamas pitäs tulkita toisin kun on kirjoitettu.
Tämä muuten ärsyttää itseänikin paljon.
Ensin vttilaan päin naamaa ja loppuun sohaistaan hymiö.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

poikamies kirjoitti:Tjaa, minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta minä en ymmärrä huumoria. Minua taas ei ymmärrä kukaan, kun olen vaan tälläinen poikamies vain. Harrastan muuten valokuvausta, harrastaako joku muu täällä?
poikamies

Jokin uusi tyhmänrohkea tulokas vai joku entinen dc.netin jäsen uudella nimimerkillä? Itse veikkaisin jälkimmäistä ja vielä spegeen kyrpiintynyttä sellaista. :)
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
poikamies

Ymmärrän kyllä jos joskus tuntuu siltä kuin puhuisi pukille. Pukin leikkikaluista en tiedä, mutta kerran sain lahjaksi pikkuauton, mutta se tippui ikkunalaudalla ajaessani patterin väliin. Patteri oli vielä kuuma niin poltin silmäkulmani ja sormeni katsellessani joululahjaani. Ketäpä kiinnostaa...
Munt

Ketjun aihetta sivuten... ponsse ja ilotulitus samassa kuvassa:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 49676.html

..
poikamies

spege kirjoitti:
poikamies

Jokin uusi tyhmänrohkea tulokas vai joku entinen dc.netin jäsen uudella nimimerkillä? Itse veikkaisin jälkimmäistä ja vielä spegeen kyrpiintynyttä sellaista. :)
Onneksi en ole kyrpiintynyt kehenkään. Vaikka poikamies olenkin, niin epätoivoinen en vielä ole.
muikkunen

Viesti Kirjoittaja muikkunen »

Jopas on kireää porukkaa täällä tänään. Kai tällekin foorumille nyt yksi showmies mahtuu?

Ihan vinkkinä muuten, että vakavamielistä kuva-arvostelua voi harjoittaa myös tuolla Linkkejä kuviin ja gallerioihin -osastolla. Tämän ketjun syvin olemus on ehkä vähän toisaalla.
nsamppa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

spege kirjoitti:
poikamies

Laittaisinpa itsekin roponi jälkimmäiseen. Digikuva81?
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

Munt kirjoitti:Ketjun aihetta sivuten... ponsse ja ilotulitus samassa kuvassa:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 49676.html

..
Ettei olisi vain fotomin päähänpisto ??!
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
paaton

Viesti Kirjoittaja paaton »

nsamppa kirjoitti:
spege kirjoitti:
poikamies

Laittaisinpa itsekin roponi jälkimmäiseen. Digikuva81?
Minä veikkaan tätä kuukuvaus harrastajaa, joka on jokaisessa spege ketjussa vääntämässä. Aika tökeröä tehdä nicki pelkästään toisen pilkkaamiseksi. Olisiko ip banaanin paikka?
Lukittu