Vemppu kirjoitti:Tosin väärinkäsitykset ovat keskustelun suola ja hengissäpitäjä.
Hyvin sanottu. Kuten myös liioittelu, ymmärtämättömyys ja suoranaiset valheet.
Olisihan se aika tylsää jos heti ekassa vastauksessa olisi selvitetty tieteellisellä pieteetillä asioiden ehdoton ja vastaansanomaton totuus. Toisaalta se on kovin suomalaista, tokassa täysin vastakkaisessa mielipiteessä aletaan kaivaa puukkoa saappaan varresta... :)))
Vemppu kirjoitti:Tosin väärinkäsitykset ovat keskustelun suola ja hengissäpitäjä.
Hyvin sanottu. Kuten myös liioittelu, ymmärtämättömyys ja suoranaiset valheet.
Olisihan se aika tylsää jos heti ekassa vastauksessa olisi selvitetty tieteellisellä pieteetillä asioiden ehdoton ja vastaansanomaton totuus.
Eikös tuotakin ole jotkut kokeilleet mutta huonolla menestyksellä? Lopputulemaksi lienee jäänyt vain pahamieli vastakkainasettelusta "minä V.s. muu maailma" kun muut eivät ymmärrä totuutta jonka MINÄ olen nähnyt...
Ai niin mutta niistä onkin yleensä jäänyt tuo "tieteellinen pieteetti pois" :-D
veshut kirjoitti:Olisihan se aika tylsää jos heti ekassa vastauksessa olisi selvitetty tieteellisellä pieteetillä asioiden ehdoton ja vastaansanomaton totuus.
temirhan kirjoitti:yleensä mennään asiallisesti näissä jutuissa eteenpäin ennenkuin mopo alkaa karkaileen käsistä,onkohan kukaan laskenut keskiarvoa :wink: .Niin sitä vaan että,jos sattuu joku kiinnostava aihe löytymään,niin turhaa *sensuroitu* saa lapioida monta sivua ennenkuin tulee asiallista asiaa vastaan.Onneksi useasti löytyy joku"hyvä turpanen"joka pistelee ruotuun. :?
En ymmärrä kysymystä.
Et vaan löytänyt sitä."Osta tie"näin ne jutut kivasti rönsyääpi,väliin ihan viihtyy jos vaan ymmärtää,harvoin :? .