Facebook down. 5.3.2024. Login failed.

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Facebook down. 5.3.2024. Login failed.

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Hei,

puolenpäivän jälkeen tuli jo ongelmia. Kun yritin päivittää edellisen päivän uutisten linkkiä Facebookin. Tuli unexpected errror.

Nyt oli downdetectorin sivuille tullut yli puoli miljoonaa ilmoitusta. Login failed lähinnä.
https://downdetector.com/status/facebook/

Itse yritin kirjautua FB:iin n. klo 1730. Login failed. Kaiketi aika monella saman ongelma.
Sinällään FB on joidenkin ryhmien osalta hyvä tietoelähde. En kyllä paljoakaan käytä henk.koht. tietoihin. Periaatteessa voisi lopettaa käytön. Suurelta osin.

https://www.ampparit.com/haku?q=facebook
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
aikaarska

Re: Facebook down. 5.3.2024. Login failed.

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Joo, niin oli. Nyt toimii - ainakin minulla (klo. 19.32)

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Joo. Just pääsin sisään. 2-vaiheinen tunnistus. Jostain syystä tekstiviestit eivät tule puhelimeen. Piti vielä vähän muuttaa salasanakin uusiksi. Hm. Vasta sitten pääsin sisään.

Ei yhtään kyllä jaksa enää, jos tällaista tulee jatkossa. DCN:n FB-puolelle tulee kaiken maailman "Tilisi on lukittu yhteisönormien rikkomisen takia. Jne." In English. Olen näistä kyllä ilmoitellut FB:lle. Olen kyllä aika lailla FB-taipaleen alussa. Enkä kovin pitkälle lähdekään. Luultavasti. Viime aikoina on tullut katseltua kaiken maailman lyhyitä videoita. Pitää lopettaa.
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Pitkään potkin facea vastaan mut muutamassa suljetussa ryhmässä oon ollu lyhyehkön aikaa jo. Omiin kuvausaiheisiin liittyen on tullut niin kuvauspaikkoja ku kivoja tuttavuuksia jopa nenäkkäin tavaten etten enää liittymistä harmittele. Eihän siellä onneks tarttee nenää joka oven rakoon työntää.

Mut mut, aikansa kutakin sano Lemin pässi ku siltä päätä leikattiin.
aikaarska

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

MattiH kirjoitti: Maalis 05, 2024 19 : 40 Joo. Just pääsin sisään. 2-vaiheinen tunnistus. Jostain syystä tekstiviestit eivät tule puhelimeen. Piti vielä vähän muuttaa salasanakin uusiksi. Hm. Vasta sitten pääsin sisään.
Outoa...Itse pääsin sisään samoilla tunnuksilla - sen jälkeen kun systeemi palautui.

Pääasiassa Facebuukki on toiminut ihan hyvin. Joskus harvoin se estänyt minua laittamalla esim. jotakin ihan tavallista youtube linkkiä tms.

Pari kertaa osa Facebuukin fonteissa muuttui kyrillisiksi, mikä herätti huolestuneisuutta ;-) Asia ratkesi kun tyhjensin selaimen välimuistin ja evästeet.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Joo, sitten kun järjestelmä toipui, niin se päästi sisään normisti. Jos taas hätäili ja yritti loggailla vian päällä ollessa uudelleen antamalla tunnukset, niin sitten tuli ylimääräistä jumppaa. Tämä tuli testattua, kun tabletissa hätäilin ja puhelimessa en.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Vastaa Viestiin