Minä en ole osannut tuota harrastusasennetta sen jälkeen kun menin työelämään. Sen jälkeen olen aina tavoitellut täydellisyyttä ja senhän tietää kuinka siinä aina käy. Jos näyttääkin siltä, että joku projekti on toteutettavissa, siihen pitää keksiä lisää mahdottomuuksia. Nuorena ja opiskelijana rahan puute määräsi pitkälti mistä tehdään ja millä välineillä, silloin se oli vähän rennompaa, kun mahdollisuus perfektionismiin oli suljettu ulkoisista syistä.habannaama kirjoitti: ↑Elo 18, 2022 21 : 30 Ainakaan minä en jaksa suhtautua omiin räpsyihini kovinkaan vakavalla pipeetillä. Välillä tulee onnistumisia ja välillä taas epäonnistumisia.
Pointti on itselläni siinä, että koen lapsenomaista onnistumisen iloa, ei vähempää, eikä enempää.
Voi olla, että Mafferin valitus on provosoivaa juuri siksi, että minä yritän painaa samankaltaisia tunteita pois mielestä ja sopeutua siihen että maailma on *sensuroitu* paikka, jossa ääretöntä on vain ihmisten typeryys, kun huomaan että pienillä muutoksila jotkin laitteet olisivat niin paljon parempia minulle. Sitten kun joku sanoo sen ääneen, on pakko lähteä kinaamaan.