kamala kun vaikeeta
-
Minulla on yksi ystävä toiselta harrastepuolelta jonka ulosanti oli samaa luokkaa, ei ehkä ihan noin huonoa kuitenkaan. Aluksi kukaan ei uskonut että kaveri oli tosissaan kysellessään kaikenmaailman neuvoja, mielestämme itsestään selvyyksiin. Päätin sitten ehdottaa että tavataan asian tiimoilta, ja se ei mennyt hukkaan. Heppu on aivan fiksu ja symppis kun keskustelee niitä näitä, asiasta tai sen vierestä, mutta äidinkieli on täysin hukassa kun se pitää laittaa kirjoitettuun muotoon. Ok, tiettyjä uskottavuusongelmia esiintyi vielä jonkin aikaa tapaamisenkin jälkeen, mutta syynä ei ollut muu kuin perustietojen puute. Sittemmin olen saanutkin häneltä jo aiheesta hyviä ohjeita kun en itse osaa kaikkea. Vaikea uskoa vai mitä, heh...
Kerrasta oppineena, antaa kaikkien kukkien jne...
T:Kari
-
Noh, runosieluna otin tuon, se kun kuvastaa hyvin pitkälti sitä miten asiat näen. Kohta joku tulee kuitenkin huutamaan minulle *sensuroitu* ja asenteestani tummiin 20v eläkeläisiin, ja käskee syömään edellisen lauseen.saltikov kirjoitti:Kulostaa ihan utopialta - joltain höyrypää Lenonilta. Toisaalta, eihän se ole kukan vika jos puutarhuri on näköalaton.GaryP kirjoitti:....antaa kaikkien kukkien jne...
Kari
-
Lauseet alkaa pienellä, kuitenkin Canon ja Olympus tavataan vahingossa oikein jne jne.. Jo pelkän otsikon luulisi kertovan jotain ketjun aloittajasta?GaryP kirjoitti:Minulla on yksi ystävä toiselta harrastepuolelta jonka ulosanti oli samaa luokkaa, ei ehkä ihan noin huonoa kuitenkaan. Aluksi kukaan ei uskonut että kaveri oli tosissaan kysellessään kaikenmaailman neuvoja, mielestämme itsestään selvyyksiin. Päätin sitten ehdottaa että tavataan asian tiimoilta, ja se ei mennyt hukkaan. Heppu on aivan fiksu ja symppis kun keskustelee niitä näitä, asiasta tai sen vierestä, mutta äidinkieli on täysin hukassa kun se pitää laittaa kirjoitettuun muotoon. Ok, tiettyjä uskottavuusongelmia esiintyi vielä jonkin aikaa tapaamisenkin jälkeen, mutta syynä ei ollut muu kuin perustietojen puute. Sittemmin olen saanutkin häneltä jo aiheesta hyviä ohjeita kun en itse osaa kaikkea. Vaikea uskoa vai mitä, heh...
Samapa tuo, leikitään mukana niin saadaan tämäkin ketju spedemäisiin mittoihin.
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
-
Hei - trollihan tämä aiheen aloittaja on. Tuollaista kirjoitusasua ei voi laatia kuin asiansa osaava- yleensä huonon äidinkielen taidon omaavat käyttävät kielessään hyperkorrektiutta ja yhdyssanavirheitä, ei niinkään sanavirheitä tai pieniä alkukirjaimia.
On silti mukava huomata kuinka ystävällisiä ja auttamishaluisia ihmiset (te) ovat vaikka toinen onkin (lue: esittää jtk) "älyllisesti rajoittuneempi".
On silti mukava huomata kuinka ystävällisiä ja auttamishaluisia ihmiset (te) ovat vaikka toinen onkin (lue: esittää jtk) "älyllisesti rajoittuneempi".