Onko normaalia, että kahvan kumipinnoite irtoaa pikkuhiliaa? Ylä- ja alareunasta jo irti, ulkoreuna vielä kiinni. Venynyt sen verran, ettei saa enää liimaamalla kiinni.
Kamera noin 15kk vanha. Ei taida kuulua takuualueeseen?
550d kahvan kumi irtoaa!
-
-
Re: 550d kahvan kumi irtoaa!
Samat ongelmat täälläkin, mutta vain 10kk vanha kamera.. Millä paikata tilanne?EOS_550D kirjoitti:Onko normaalia, että kahvan kumipinnoite irtoaa pikkuhiliaa? Ylä- ja alareunasta jo irti, ulkoreuna vielä kiinni. Venynyt sen verran, ettei saa enää liimaamalla kiinni.
Kamera noin 15kk vanha. Ei taida kuulua takuualueeseen?
Or can you?
-
Kattelin ajan kuluksi netistä ohjeita. Veikkaan, ettei kuulu takuuseen ja näin ollen vaihdan itse.
Ohjeita etukuoren irroittamiseen
Etukuori ebaysta Ei ilmeisesti saa erikseen tuota kumiosaa, mut ei tuo paha hinta ole kokonaisenakaan.
Näillä mennään, jos ei muuta kuulu :)
Ohjeita etukuoren irroittamiseen
Etukuori ebaysta Ei ilmeisesti saa erikseen tuota kumiosaa, mut ei tuo paha hinta ole kokonaisenakaan.
Näillä mennään, jos ei muuta kuulu :)
-
Mä ottaisin ensimmäiseksi yhteyttä JAS tekniikkaan, ja kysyisin meneekö takuuna. Uskoisin että ainakin alle kahden vuoden ikäiset menevät.
Itse JAS:silla asioidessani olen etukäteen varannut huoltoajan, jolloinka ovat varanneet arvionsa mukaisesti tarvitsemansa tarvikkeet, ja huolto on sujunut "odottaessa". Turussa Rajalan Pro Store:han sijaitsee siinä viereisessä korttelissa, joten samalla ostosreissulla selviää sitten sieltäkin tarvitsemistaan tarvikkeista. Voi siis ostaa vaikkapa verkkokaupasta ja laittaa noutopaikaksi tuon Yliopistonkadun myymälän. Siellähän sen yhden marsalkankin voi mahdollisesti pongata samalla kertaa.
Itse JAS:silla asioidessani olen etukäteen varannut huoltoajan, jolloinka ovat varanneet arvionsa mukaisesti tarvitsemansa tarvikkeet, ja huolto on sujunut "odottaessa". Turussa Rajalan Pro Store:han sijaitsee siinä viereisessä korttelissa, joten samalla ostosreissulla selviää sitten sieltäkin tarvitsemistaan tarvikkeista. Voi siis ostaa vaikkapa verkkokaupasta ja laittaa noutopaikaksi tuon Yliopistonkadun myymälän. Siellähän sen yhden marsalkankin voi mahdollisesti pongata samalla kertaa.
Ehkä otin,ehkä en.