Knaitek Tallinna

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Essinelli

Knaitek Tallinna

Viesti Kirjoittaja Essinelli »

Tarjoaa Canon EOS 5D MKIII:sta alle 2700€. Lasku vaikka Klarna laskulla. Vaikuttaa OK:lta, onko kokemuksia?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Essinelli

Knaitek

Viesti Kirjoittaja Essinelli »

Laitoin Knaitekille kysymyksen heidän dealer-statuksesta ja takuu-claimien hoitamisesta. Jos jotain vastaavat, niin päivitän tähän. 5Dmk3 hinta on kuitenkin 300€ alle suomen parhaiden tarjousten.

5DMk3 käytettyjen hintapyynnit ovat 1800-2200 tasoa 3-4 vanhoista rungoista, siihen reilu 500 päälle ja saisi uuden takuulla (jos se on selvä juttu).
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Pist siihen pari sataa lisää niin saat 5Dsr. Sen fileitä voit downsamplata kun tarvii niin pysyy korkeat herkkyydetkin hanskassa jos pitää venyttää.
TmeemT

Viesti Kirjoittaja TmeemT »

Itse olen ostanut kännykän Klarna-laskulla. Tavara tuli nopeasti, hyvin pakattuna. Ei mitään ongelmia.
Jappee

Viesti Kirjoittaja Jappee »

Taitaa uusi 5D mkIV julkaisu tulla ihan jonkun viikon sisällä, joten mkIII:sta saa kohta edullisesti muualtakin...
Tervo

Viesti Kirjoittaja Tervo »

Jappee kirjoitti:Taitaa uusi 5D mkIV julkaisu tulla ihan jonkun viikon sisällä, joten mkIII:sta saa kohta edullisesti muualtakin...
Mä mitään MkIII:lla, mutta jos/kun heijastuu samalla MkII:en hintaan, niin saa kameraa loppuiäkseen :)
Fifty-forty
Vastaa Viestiin