www.dealextreme.com

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
harrin
Viesti:

www.dealextreme.com

Viesti Kirjoittaja harrin »

Kohtalaisen halpaa, ja vieläpä ilman postikuluja. Aitoa merkkitavaraa tuolta tuskin löytyy.

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.806
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Marko

Viesti Kirjoittaja Marko »

Tilasin tuolta aikanaan 5kpl BP511A piraattiakkuja. Tuolloin yhden akun hinnaksi jäi n.7e/kpl ja ovat toimineet yhtä hyvin kuin Canonin alkuperäiset.
bababoboo

Viesti Kirjoittaja bababoboo »

Tilannut tuolta jo muutaman vuoden sekalaista tavaraa. 'Aitoja merkkitavaroita' tuskin löytyy kauheasti, mutta ei semmoisia mainostetakaan olevan, vaan on ainoastaan tuotteita niiden kenties alkuperäisillä nimillä. Olen koittanut etsiä eroavaisuuksia Sonyn alkuperäisen lankalaukaisimen (65EUR) ja tuolta tilatun (3,50EUR) väliltä, enkä ole vielä montaa löytänyt poissaloistavan Sony-merkin lisäksi.

Fikkarit ovat varmaankin se paras ja laadukkain osasto tuolla, hyvin ovat kestäneet ja kirkkaus työnlaadun ohella on ollut hyvin kasassa ainakin UltraFire -merkkisissä fikkareissa.
fotom

Viesti Kirjoittaja fotom »

Mainio puoti ja tavara tulee luotettavasti. Tai ainakin mitä olen tilaillut. Täytyy kuitenkin muistaa että tuolla myytävät tuotteet eivät kaikki ole suomessa laillisia. Esimerkkinä mm. GSM -puhelinten häirintälaite.
bababoboo

Hyvä huomio, samoin laserit ovat huomattavasti tehokkaampia kuin mitä Suomessa sallitaan, osalla pystyy leikkaamaan muovia jne metrien päästä, tai vaikkapa räjäyttelemään vappupalloja etäältä. :P
fool b

Viesti Kirjoittaja fool b »

Mitä tuohon merkkitavaraan tulee, niin itse sain kokea iloisen yllätyksen.

Tilasin muistikortin, ajattelin että toimiva kortti varmaankin vaikkei esittelyjen mukaan olekaan minkään tunnetun valmistajan tekemä. Kun kortti tuli perille, huomasin saaneeni Olympuksen kortin. Pakkaus on täysin sama kuin kuvassa, mutta kuvasta on Olympus-logot editoitu pois. Vähän yllättävää, mutta parempi näin.

Jotain muutakin pikkusälää olen tuolta tilaillut. Toimitukset kestää melko pitkään, mutta ei voi valittaa kun kaikki tuotteet tulee ilman postikuluja. Plussana myös se, että ainakin Sampopankin Visa Electron on toiminut maksuvälineenä moitteettomasti, ilmeisesti kaikki Electronit ei käy.
-Q-

Viesti Kirjoittaja -Q- »

fool b kirjoitti:Mitä tuohon merkkitavaraan tulee, niin itse sain kokea iloisen yllätyksen.

Tilasin muistikortin, ajattelin että toimiva kortti varmaankin vaikkei esittelyjen mukaan olekaan minkään tunnetun valmistajan tekemä. Kun kortti tuli perille, huomasin saaneeni Olympuksen kortin. Pakkaus on täysin sama kuin kuvassa, mutta kuvasta on Olympus-logot editoitu pois. Vähän yllättävää, mutta parempi näin.
Niinno, Olympusta siinä kortissa ei taida olla kuin se logo. Siis todennäköisesti sama kortti kuin mistä tahansa kaupasta ostettava "Olympuksen" kortti, mutta sen on tehnyt se samainen kiinalainen tehdas kun ne kaikki muutkin kortit. Ja tuolta ostettaessa taitaa Olympukselta jäädä oma siivu saamatta.
fool b

Viesti Kirjoittaja fool b »

-Q- kirjoitti:
fool b kirjoitti:Mitä tuohon merkkitavaraan tulee, niin itse sain kokea iloisen yllätyksen.

Niinno, Olympusta siinä kortissa ei taida olla kuin se logo. Siis todennäköisesti sama kortti kuin mistä tahansa kaupasta ostettava "Olympuksen" kortti, mutta sen on tehnyt se samainen kiinalainen tehdas kun ne kaikki muutkin kortit. Ja tuolta ostettaessa taitaa Olympukselta jäädä oma siivu saamatta.
Joo, en tiedä noista sen tarkemmin, mutta kunhan kortti toimii niin on ihan sama mitä siinä lukee. Toki tuttu tuotemerkki luo hämäävästi turvallisemman tunteen kuin joku random kiinalainen, mutta sekin lienee harhaa, kun molemmat taitaa samoilta tehtailta tulla. Tämä nyt oli kuitenkin jo vähän offtopicia.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Aikas habla D200:n kahvakin olisis näemmä...

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
mimas

Viesti Kirjoittaja mimas »

sanyo eneloopit näyttää olevan kohtuu halpoja myöskin.
DanielL

Viesti Kirjoittaja DanielL »

Kingstonin 4 gigan SD muistikortti 15€. Ei paha..
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Tässä on hoettu aika tavalla sitä ettei nuo ole merkkikamaa, ja kuitenkin niistä merkeistä sitten on ilmeistä hinkua? ;-)

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Pasteur
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasteur »

Itse olen tuolta nyt tilaillut makrojatkeen, akkukahvan, akkuja, viewfinderin, uv-suotimen, vastavalosuojan ja sen sellaista pientä. Akku saapui jo kotiin ja se ainakin oli hintansa väärti ja toimii mainiosti. Lisää kokemuksia kunhan loputkin sälät saapuu.

Mutta mitenkäs onko kellään kokemuksia seuraavista: infrapuna-, makro-, "tähti"- tai polarisaatiosuotimista? Entä DX:n salamista?
Olympus OM-D E-M1, 12-40/2.8, 17/1.8, 75/1.8
bababoboo

Tähtisuodinta on kyllä joitain kertoja tullut kokeiltua (4-sakarainen), mutta en ole Suomessa huomannut montaa semmoista neonvaloviidakkoa tms. jossa sitä haluaisin kokeilla. Makrosuodin on tilattu toissapäivänä muiden kamojen mukana, saapunee ensiviikolla.
Pasteur
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasteur »

Mulle on makrojatke tulossa mutta kestää, kun ei ole tällä hetkellä DX:n varastossa. Pakko kai noita suotimia on kai jossain vaiheessa tilailla ja kokeilla, kunhan löytyy se lopullinen kakkula, joissa niitä saattaisi käyttää.
Olympus OM-D E-M1, 12-40/2.8, 17/1.8, 75/1.8
fotom

Viesti Kirjoittaja fotom »

Pasteur kirjoitti:kunhan löytyy se lopullinen kakkula, joissa niitä saattaisi käyttää.
Hyvä nyrkkisääntö on ostaa 77mm suotimia, tietty suurempiakin voi joutua käyttämään.
jirik

Viesti Kirjoittaja jirik »

Tilasin tuolta Massan 52 ja 77mm pyöröpolarisaatiofiltterit + vähän muutakin.

Liekö sitte vika vai ominaisuus, mutta kumpikin noista filttereistä sotkee kuvaa jonkinverran.

Kuva on kummassakin kuin väärin tarkennettu, mutta edes manuaalitarkennuksella sitä ei saa tarkaksi.

52mm koitan käyttää EF 50/1.8 II:n kanssa ja sillä ero ilman filtteriä otettuun kuvaan ei ole kovin suuri.
EF 70-200 2.8 L + Massa 77mm cpl (ainakin tämä minkä minulle lähettivät) on käyttökelvoton yhdistelmä.
Miihkali

Viesti Kirjoittaja Miihkali »

mites kun ei tuolla kysytä missään osoitetta? Olen kyllä rekisteröitynyt sinne(nimi,sp ja salasana), mutta suoraan menee paypalliin, kun ostoskorin maksua klikkaan???!
mrl586

Viesti Kirjoittaja mrl586 »

Miihkali kirjoitti:mites kun ei tuolla kysytä missään osoitetta? Olen kyllä rekisteröitynyt sinne(nimi,sp ja salasana), mutta suoraan menee paypalliin, kun ostoskorin maksua klikkaan???!
Millä vaihtoehdolla maksat?
Canon PowerShot A510 | Canon PowerShot A710 IS | Canon EOS 400D | Canon EOS 450D
Pentax K200D
Miihkali

Viesti Kirjoittaja Miihkali »

mrl586 kirjoitti:
Miihkali kirjoitti:mites kun ei tuolla kysytä missään osoitetta? Olen kyllä rekisteröitynyt sinne(nimi,sp ja salasana), mutta suoraan menee paypalliin, kun ostoskorin maksua klikkaan???!
Millä vaihtoehdolla maksat?
öö..no paypallilla. Miks muuten klikkaisin sitä logoa? :)
Vastaa Viestiin