www.dealextreme.com
-
- Viesti:
www.dealextreme.com
Kohtalaisen halpaa, ja vieläpä ilman postikuluja. Aitoa merkkitavaraa tuolta tuskin löytyy.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.806
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.806
insinöörikuvaaja | Flickr | Kuvaajat.com | fb
-
Tilannut tuolta jo muutaman vuoden sekalaista tavaraa. 'Aitoja merkkitavaroita' tuskin löytyy kauheasti, mutta ei semmoisia mainostetakaan olevan, vaan on ainoastaan tuotteita niiden kenties alkuperäisillä nimillä. Olen koittanut etsiä eroavaisuuksia Sonyn alkuperäisen lankalaukaisimen (65EUR) ja tuolta tilatun (3,50EUR) väliltä, enkä ole vielä montaa löytänyt poissaloistavan Sony-merkin lisäksi.
Fikkarit ovat varmaankin se paras ja laadukkain osasto tuolla, hyvin ovat kestäneet ja kirkkaus työnlaadun ohella on ollut hyvin kasassa ainakin UltraFire -merkkisissä fikkareissa.
Fikkarit ovat varmaankin se paras ja laadukkain osasto tuolla, hyvin ovat kestäneet ja kirkkaus työnlaadun ohella on ollut hyvin kasassa ainakin UltraFire -merkkisissä fikkareissa.
-
Mitä tuohon merkkitavaraan tulee, niin itse sain kokea iloisen yllätyksen.
Tilasin muistikortin, ajattelin että toimiva kortti varmaankin vaikkei esittelyjen mukaan olekaan minkään tunnetun valmistajan tekemä. Kun kortti tuli perille, huomasin saaneeni Olympuksen kortin. Pakkaus on täysin sama kuin kuvassa, mutta kuvasta on Olympus-logot editoitu pois. Vähän yllättävää, mutta parempi näin.
Jotain muutakin pikkusälää olen tuolta tilaillut. Toimitukset kestää melko pitkään, mutta ei voi valittaa kun kaikki tuotteet tulee ilman postikuluja. Plussana myös se, että ainakin Sampopankin Visa Electron on toiminut maksuvälineenä moitteettomasti, ilmeisesti kaikki Electronit ei käy.
Tilasin muistikortin, ajattelin että toimiva kortti varmaankin vaikkei esittelyjen mukaan olekaan minkään tunnetun valmistajan tekemä. Kun kortti tuli perille, huomasin saaneeni Olympuksen kortin. Pakkaus on täysin sama kuin kuvassa, mutta kuvasta on Olympus-logot editoitu pois. Vähän yllättävää, mutta parempi näin.
Jotain muutakin pikkusälää olen tuolta tilaillut. Toimitukset kestää melko pitkään, mutta ei voi valittaa kun kaikki tuotteet tulee ilman postikuluja. Plussana myös se, että ainakin Sampopankin Visa Electron on toiminut maksuvälineenä moitteettomasti, ilmeisesti kaikki Electronit ei käy.
-
Niinno, Olympusta siinä kortissa ei taida olla kuin se logo. Siis todennäköisesti sama kortti kuin mistä tahansa kaupasta ostettava "Olympuksen" kortti, mutta sen on tehnyt se samainen kiinalainen tehdas kun ne kaikki muutkin kortit. Ja tuolta ostettaessa taitaa Olympukselta jäädä oma siivu saamatta.fool b kirjoitti:Mitä tuohon merkkitavaraan tulee, niin itse sain kokea iloisen yllätyksen.
-
Joo, en tiedä noista sen tarkemmin, mutta kunhan kortti toimii niin on ihan sama mitä siinä lukee. Toki tuttu tuotemerkki luo hämäävästi turvallisemman tunteen kuin joku random kiinalainen, mutta sekin lienee harhaa, kun molemmat taitaa samoilta tehtailta tulla. Tämä nyt oli kuitenkin jo vähän offtopicia.-Q- kirjoitti:Niinno, Olympusta siinä kortissa ei taida olla kuin se logo. Siis todennäköisesti sama kortti kuin mistä tahansa kaupasta ostettava "Olympuksen" kortti, mutta sen on tehnyt se samainen kiinalainen tehdas kun ne kaikki muutkin kortit. Ja tuolta ostettaessa taitaa Olympukselta jäädä oma siivu saamatta.fool b kirjoitti:Mitä tuohon merkkitavaraan tulee, niin itse sain kokea iloisen yllätyksen.
-
- Viesti:
Itse olen tuolta nyt tilaillut makrojatkeen, akkukahvan, akkuja, viewfinderin, uv-suotimen, vastavalosuojan ja sen sellaista pientä. Akku saapui jo kotiin ja se ainakin oli hintansa väärti ja toimii mainiosti. Lisää kokemuksia kunhan loputkin sälät saapuu.
Mutta mitenkäs onko kellään kokemuksia seuraavista: infrapuna-, makro-, "tähti"- tai polarisaatiosuotimista? Entä DX:n salamista?
Mutta mitenkäs onko kellään kokemuksia seuraavista: infrapuna-, makro-, "tähti"- tai polarisaatiosuotimista? Entä DX:n salamista?
Olympus OM-D E-M1, 12-40/2.8, 17/1.8, 75/1.8
-
-
- Viesti:
-
Tilasin tuolta Massan 52 ja 77mm pyöröpolarisaatiofiltterit + vähän muutakin.
Liekö sitte vika vai ominaisuus, mutta kumpikin noista filttereistä sotkee kuvaa jonkinverran.
Kuva on kummassakin kuin väärin tarkennettu, mutta edes manuaalitarkennuksella sitä ei saa tarkaksi.
52mm koitan käyttää EF 50/1.8 II:n kanssa ja sillä ero ilman filtteriä otettuun kuvaan ei ole kovin suuri.
EF 70-200 2.8 L + Massa 77mm cpl (ainakin tämä minkä minulle lähettivät) on käyttökelvoton yhdistelmä.
Liekö sitte vika vai ominaisuus, mutta kumpikin noista filttereistä sotkee kuvaa jonkinverran.
Kuva on kummassakin kuin väärin tarkennettu, mutta edes manuaalitarkennuksella sitä ei saa tarkaksi.
52mm koitan käyttää EF 50/1.8 II:n kanssa ja sillä ero ilman filtteriä otettuun kuvaan ei ole kovin suuri.
EF 70-200 2.8 L + Massa 77mm cpl (ainakin tämä minkä minulle lähettivät) on käyttökelvoton yhdistelmä.
-
Millä vaihtoehdolla maksat?Miihkali kirjoitti:mites kun ei tuolla kysytä missään osoitetta? Olen kyllä rekisteröitynyt sinne(nimi,sp ja salasana), mutta suoraan menee paypalliin, kun ostoskorin maksua klikkaan???!
Canon PowerShot A510 | Canon PowerShot A710 IS | Canon EOS 400D | Canon EOS 450D
Pentax K200D
Pentax K200D
-