simplyelectronics.net?
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Tammi 29, 2013 14 : 59
Tilasin viikko sitten perjantaina rungon ja paketti kovaa vauhtia tulossa kohti suomea. Tällä viikolla pitäisi kolahtaa postissa. kyllä jännittää mitä sieltä tulee. Ensimmäinen lähetyspaikka näkyy olevan hollannissa, mutta seurantakoodi taisi vaihtua parin päivän lähetyksen jälkeen itsestään tuossa seurannassa.
Tuote oikea ja toimii, kotiin toimitettu, eikä tullilta lappua. Yhteensä tähän projektiin meni tasan 10 työpäivää
Tuote oikea ja toimii, kotiin toimitettu, eikä tullilta lappua. Yhteensä tähän projektiin meni tasan 10 työpäivää
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: Syys 08, 2004 12 : 23
Älkää sotkeutuko tuohon firmaan
Tuon puljun homma ei nyt vaan pelitä. Onneksi sain rahani takaisin. Lukekaa Truspilottiin kirjoitettuja arvosteluja:
https://fi.trustpilot.com/review/www.si ... ronics.net
https://fi.trustpilot.com/review/www.si ... ronics.net
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: Touko 18, 2016 9 : 03
Ilmeisesti kuriiri vaihtunut
Oma kokemukseni kyseisestä firmasta:
- Tilasin 6.3.2016 Simply electronicsilta objektiivin, jota oli heillä sivujen mukaan varastosta
- Objektiivi laitettu toimitukseen 11.3. Toimituksesta vastannut Chronopost
- Chronopostin seurannan mukaan toimituksen viimeinen merkintä ollut Ranskassa 24.3.2016. Sen jälkeen ei merkintöjä palvelussa.
- Yritetty selvittää huhtikuun alussa kaikin mahdollisin keinoin missä toimitus menee. Asiaa ei helpottanut, että Chronopostin asiakaspalvelu palvelee vain Ranskaksi ja heidän nettisivun asiakaspalvelu ei pystynyt ottaa kantaa kuriiripalveluihin.
- 11.4. Pyydetty Simplyltä tilauksen peruutusta epäselvän ja pitkittyneen toimituksen vuoksi. Tähän suostuttu. Simply ilmoittanut, että ensin objektiivi pitää palautua heille, ennen kun voivat palauttaa rahan luottokortille.
- Tänään, eli 18.5. tilanne: Chronopostin seurannan mukaan objektiivi olisi palautunut lähettäjälle 10.5.2016. Tiedusteltu rahanpalautusta Simplystä, mutta saatu vain vastaus, että odottavat edelleen objektiiviä päävarastolle palautuvaksi. Toistaiseksi palautusta ei tästä johtuen ole edelleenkään käsitelty, eli odotan edelleen melko huomattavan rahasumman palautusta luottokortille.
Vaikka heidän tuotteet on edullisia, en ainakaan itse enää ota samaa riskiä ja tilaa heiltä tuotteita jatkossa. Onneksi löysin suomesta (parikymppiä Simplyä kalliimmalla) uutta vastaavavassa kunnossa olevan käytetyn objektiivin Suomen takuilla. Liityin varta vasten digicameran foorumille, jotta voin jakaa kokemukseni muidenkin kanssa. Toivottavasti tästä on hyötyä muille jatkossa.
- Tilasin 6.3.2016 Simply electronicsilta objektiivin, jota oli heillä sivujen mukaan varastosta
- Objektiivi laitettu toimitukseen 11.3. Toimituksesta vastannut Chronopost
- Chronopostin seurannan mukaan toimituksen viimeinen merkintä ollut Ranskassa 24.3.2016. Sen jälkeen ei merkintöjä palvelussa.
- Yritetty selvittää huhtikuun alussa kaikin mahdollisin keinoin missä toimitus menee. Asiaa ei helpottanut, että Chronopostin asiakaspalvelu palvelee vain Ranskaksi ja heidän nettisivun asiakaspalvelu ei pystynyt ottaa kantaa kuriiripalveluihin.
- 11.4. Pyydetty Simplyltä tilauksen peruutusta epäselvän ja pitkittyneen toimituksen vuoksi. Tähän suostuttu. Simply ilmoittanut, että ensin objektiivi pitää palautua heille, ennen kun voivat palauttaa rahan luottokortille.
- Tänään, eli 18.5. tilanne: Chronopostin seurannan mukaan objektiivi olisi palautunut lähettäjälle 10.5.2016. Tiedusteltu rahanpalautusta Simplystä, mutta saatu vain vastaus, että odottavat edelleen objektiiviä päävarastolle palautuvaksi. Toistaiseksi palautusta ei tästä johtuen ole edelleenkään käsitelty, eli odotan edelleen melko huomattavan rahasumman palautusta luottokortille.
Vaikka heidän tuotteet on edullisia, en ainakaan itse enää ota samaa riskiä ja tilaa heiltä tuotteita jatkossa. Onneksi löysin suomesta (parikymppiä Simplyä kalliimmalla) uutta vastaavavassa kunnossa olevan käytetyn objektiivin Suomen takuilla. Liityin varta vasten digicameran foorumille, jotta voin jakaa kokemukseni muidenkin kanssa. Toivottavasti tästä on hyötyä muille jatkossa.
-
- Viestit: 9461
- Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
- Paikkakunta: itähelsinki
- Viesti:
^Yleisohjeena, että ei olisi kannattanut jäädä odottelemaan mitään tavaran palautumista Simplylle, vaan eskaloinut asian luottokorttiyhtiölle.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: Touko 18, 2016 9 : 03
Tein tuon itseasiassa, mutta luottokorttiyhtiön (S-pankki) laiskan toiminnan ja pitkittyneen toimituksen vuoksi veloitus ehti mennä kortilta. Otin yhteyttä kyllä luottokorttiyhtiöön, mutta heidän kanssaan ei tuo asia ole oikein edennyt. Sain ohjeistuksena vain odotella palautusta ja maksaa laskun ihan normaalisti...mremonen kirjoitti:^Yleisohjeena, että ei olisi kannattanut jäädä odottelemaan mitään tavaran palautumista Simplylle, vaan eskaloinut asian luottokorttiyhtiölle.
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: Touko 18, 2016 9 : 03
Pitkittyneen tapauksen lopputulema
Kuitataan vielä tännekkin tuo lopputuleman:
- 30.5. ei edelleenkään saatu vastausta Simplystä, mutta kuin posteja: asia on vieläkin selvityksessä.
- Tästä johtuen soitettu samana päivänä S-Pankkiin (josta siis Visa) ja kysytty miten asiassa edetä. Saatu ohjeistus tehdä kirjallinen reklamaatio S-pankille asiasta, jotta voivat lähteä asiaa selvittämään.
- 2.6. Saatu vastaus Simplyltä, että lähetys lopulta palautunut heille. Saatu myös tieto, että todennäköisesti tulevat perimään palautuksesta ja uudelleenvarastoinnista johtuen käsittelykuluja. Eivät kertoneet summaa.
- Vastattu samana päivänä, että kaikesta tästä johtuen toivoisin asiakkaana, että palauttaisivat täysmääräisesti maksetun summan takaisin. Kerrottu samalla, että asiasta on tehty reklamaatio luottokorttiyhtiöön, eli selvitetään sitä kautta, jos ei muuten selviä.
- 7.6.2016 Simply kuittasi, että palauttavat "hyvän tahdon eleenä" koko summan luottokortille lähiaikoina. Vielä siis odotan palautusta tapahtuvaksi.
Summa Summarum. Tämä oli viimeinen kerta, kun tilaan kyseisestä yrityksestä. Vaikka säästäisin huomattavasti sieltä tilatessa, menee näköjään pahimmillaan erittäin hankalaksi ja pitkittyneeksi hoitaa asioita heidän kanssaan. Myös takuuasiat eivät olisi käsittääkseni toimineet, joten senkin osalta ostaja joutuu riskin ottamaan.
Positiivista kuitenkin se, että asia loppujen lopuksi hoitui (kunhan rahat vielä tilillä näkee), vaikka siihen paljon aikaa ja energiaa sai oikeasti käyttää.
- 30.5. ei edelleenkään saatu vastausta Simplystä, mutta kuin posteja: asia on vieläkin selvityksessä.
- Tästä johtuen soitettu samana päivänä S-Pankkiin (josta siis Visa) ja kysytty miten asiassa edetä. Saatu ohjeistus tehdä kirjallinen reklamaatio S-pankille asiasta, jotta voivat lähteä asiaa selvittämään.
- 2.6. Saatu vastaus Simplyltä, että lähetys lopulta palautunut heille. Saatu myös tieto, että todennäköisesti tulevat perimään palautuksesta ja uudelleenvarastoinnista johtuen käsittelykuluja. Eivät kertoneet summaa.
- Vastattu samana päivänä, että kaikesta tästä johtuen toivoisin asiakkaana, että palauttaisivat täysmääräisesti maksetun summan takaisin. Kerrottu samalla, että asiasta on tehty reklamaatio luottokorttiyhtiöön, eli selvitetään sitä kautta, jos ei muuten selviä.
- 7.6.2016 Simply kuittasi, että palauttavat "hyvän tahdon eleenä" koko summan luottokortille lähiaikoina. Vielä siis odotan palautusta tapahtuvaksi.
Summa Summarum. Tämä oli viimeinen kerta, kun tilaan kyseisestä yrityksestä. Vaikka säästäisin huomattavasti sieltä tilatessa, menee näköjään pahimmillaan erittäin hankalaksi ja pitkittyneeksi hoitaa asioita heidän kanssaan. Myös takuuasiat eivät olisi käsittääkseni toimineet, joten senkin osalta ostaja joutuu riskin ottamaan.
Positiivista kuitenkin se, että asia loppujen lopuksi hoitui (kunhan rahat vielä tilillä näkee), vaikka siihen paljon aikaa ja energiaa sai oikeasti käyttää.
-
- Viestit: 9461
- Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
- Paikkakunta: itähelsinki
- Viesti:
Tästä syystä aina kun on mahdollista, kannattaa käyttää PayPalia, vaikka on siinäkin omat ongelmansa.Fali kirjoitti:Tein tuon itseasiassa, mutta luottokorttiyhtiön (S-pankki) laiskan toiminnan ja pitkittyneen toimituksen vuoksi veloitus ehti mennä kortilta.
Mutta Simplyn kanssa pelaaminen on uhkapeliä: välillä voittaa, välillä häviää. Se on sitten jokaisesta itsestään kiinni haluaako tuohon lähteä. Mutta tuon kanssa sopii se sama ohje kuin uhkapelissä muutenkin: panosta vain sen verran mitä kestät hävitä.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viestit: 6496
- Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
- Paikkakunta: Vantaa
Ihan aiheen vierestä kysäisen et mikä saa sut suosittelemaan tota paypalia luottokortin yli? Ja siis puhtaasti mielenkiinnosta.
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
- Viestit: 9461
- Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
- Paikkakunta: itähelsinki
- Viesti:
Mulle on ainakin sen kautta toimineet nuo rahanpalautukset sujuvammin kuin korttifirmalla.nsamppa kirjoitti:Ihan aiheen vierestä kysäisen et mikä saa sut suosittelemaan tota paypalia luottokortin yli? Ja siis puhtaasti mielenkiinnosta.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viestit: 6496
- Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
- Paikkakunta: Vantaa
Ach so. Onneks ei tarvinnut ite tapella noiden juttujen kanssa.
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
- Viestit: 179
- Liittynyt: Helmi 22, 2009 14 : 38
Simplyelectronics
Mielenkiintoiseksi menee. Tilailin tuolta kameran 14.8. Toimitusilmoitus että lähtenyt varastolta, tuli seuraavalla viikolla. Sunnuntaina katsoin tilausseurantaa kun mitään sähköposteja ei ollut kuulunut hetkeen. Tilausseurannassa näkyi seurantakoodi chronopost.fr nimiselle firmalle, seurantakoodilla ei kuitenkaan pakettia vielä löytynyt, olisiko että lähetys ei vielä ollut rekisteröitynyt heidän järjestelmään, mutta teksti että 5 päivän sisällä pitäisi olla perillä. Eli viimeistään ensi maanantaina. Saa nähdä, semmoinen mielenkiintoinen yksityiskohta ilmeni että Simplyelectronics.net sivua ei pysty avaamaan ollenkaan, näkyy vain viesti jossa sanotaan että
Thank you for visiting Simplyelectronics. We regret to inform you that we are unable to accept orders at this time.
Olisiko mennyt nurin koko paikka. Tämä tilanne on siis nettisivulla ollut ma 25.7. alkaen. Oma tilaus on saattanut lähteäkin liikenteeseen kuitenkin, katsotaan nyt mitä tapahtuu.
Thank you for visiting Simplyelectronics. We regret to inform you that we are unable to accept orders at this time.
Olisiko mennyt nurin koko paikka. Tämä tilanne on siis nettisivulla ollut ma 25.7. alkaen. Oma tilaus on saattanut lähteäkin liikenteeseen kuitenkin, katsotaan nyt mitä tapahtuu.
-
- Viestit: 9461
- Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
- Paikkakunta: itähelsinki
- Viesti:
ˆOlisko käynyt Anttilat...
Enivei, en nyt muista mitä tässä taannoin tilasin tai edes että mistä, mutta sen muistn että taisi viikko mennä siitä "advance notification"-ilmoituksesta siihen, että rahti oli oikeasti liikkeessä.
Enivei, en nyt muista mitä tässä taannoin tilasin tai edes että mistä, mutta sen muistn että taisi viikko mennä siitä "advance notification"-ilmoituksesta siihen, että rahti oli oikeasti liikkeessä.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: Heinä 17, 2011 23 : 28
Re: Simplyelectronics
Onko tuo siis ollut jo vuoden tilauksessa vai tapahtuuko tuo tulevaisuudessa? 14/8 on vasta kahden viikon päästä.. :)akukanka kirjoitti:Mielenkiintoiseksi menee. Tilailin tuolta kameran 14.8. Toimitusilmoitus että lähtenyt varastolta, tuli seuraavalla viikolla. Sunnuntaina katsoin tilausseurantaa kun mitään sähköposteja ei ollut kuulunut hetkeen. Tilausseurannassa näkyi seurantakoodi chronopost.fr nimiselle firmalle, seurantakoodilla ei kuitenkaan pakettia vielä löytynyt, olisiko että lähetys ei vielä ollut rekisteröitynyt heidän järjestelmään, mutta teksti että 5 päivän sisällä pitäisi olla perillä. Eli viimeistään ensi maanantaina. Saa nähdä, semmoinen mielenkiintoinen yksityiskohta ilmeni että Simplyelectronics.net sivua ei pysty avaamaan ollenkaan, näkyy vain viesti jossa sanotaan että
Thank you for visiting Simplyelectronics. We regret to inform you that we are unable to accept orders at this time.
Olisiko mennyt nurin koko paikka. Tämä tilanne on siis nettisivulla ollut ma 25.7. alkaen. Oma tilaus on saattanut lähteäkin liikenteeseen kuitenkin, katsotaan nyt mitä tapahtuu.
-
- Viestit: 225
- Liittynyt: Elo 26, 2004 18 : 17
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Kuukauden jaksoin odottaa, jos vaikka Simply Electronics saisi lähetettyä kameran. Nyt kun kävin sivuilla, niin taitaa pulju olla tehnyt Anttilat eli konkkaan mennyt tai jotain. Aiemmin olen aina saanut tuolta tilaamani tuotteet reilun 3viikon kuluessa. Nyt ne ei saanut edes kameraa matkaan. Onneksi maksoin Visalla, niin saa rahat takaisin joskus.
Tällainen info tulee, kun menee heidän sivusivuille:
Tällainen info tulee, kun menee heidän sivusivuille:
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: Syys 08, 2004 12 : 23
Tämä oli odotettavissa kevättalvella kun tilaukset alkoivat viipyä. Sain rahani takaisin kun sitä painokkaasti vaadin, mutta rajahan se siellä eteen on tullut.
Sain muiden asiakkaiden ohella runsasliitteisen sähköpostin eilen, jossa kerrotaan, että elokuussa on velkojilla kokous Hong Kongissa, joten sinne vaan...
Sain muiden asiakkaiden ohella runsasliitteisen sähköpostin eilen, jossa kerrotaan, että elokuussa on velkojilla kokous Hong Kongissa, joten sinne vaan...
-
- Viestit: 558
- Liittynyt: Helmi 11, 2003 8 : 46
- Paikkakunta: Joroinen
Re: Simply
Eli siellä ei kuljetusyhtiö pysäyttänyt lähetyksiä jakelussa, kuten täällä Itella Anttilan lähetykset?akukanka kirjoitti:14.7 tilaamani kamera tuli kuin tulikin kuitenkin eilen kuriirin tuomana ja oli mitä pitää ilman ongelmia.
Fifty-forty
-
- Viestit: 9461
- Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
- Paikkakunta: itähelsinki
- Viesti:
Eipä se Itella mitään heille jätettyjä lähetyksiä ole pysäyttänyt. Eikä voisikaan niin tehdä. Käsittääkseni jo postilaki estää sen.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi