Suomen paras kesämarkkina valokuvaustarvikkeille ?

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
mesinik

Suomen paras kesämarkkina valokuvaustarvikkeille ?

Viesti Kirjoittaja mesinik »

Löytyykö Suomesta joku valokuvaustarvikkeille erityisen hyvin sopiva kesämarkkina?
Olen ajatellut tulla ehkä tänä kesänä ens kertaa Suomeen, ihan noin vaan kattelemaan onks kuin hauska meininki ..
Kun mulla on kaapissa myös ainakin parikymmentä nimikettä wanhempaa, valitettavasti ei käytössä olevaa valokuvauskalustoa, niin kannattaisko ottaa ne mukaan johonkin sopivaan markkinatapahtumaan? Siinä olis kai ainakin 1 päivä ihan mukavasti sisustettu.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Jappee

Re: Suomen paras kesämarkkina valokuvaustarvikkeille ?

Viesti Kirjoittaja Jappee »

mesinik kirjoitti:Löytyykö Suomesta joku valokuvaustarvikkeille erityisen hyvin sopiva kesämarkkina?
Olen ajatellut tulla ehkä tänä kesänä ens kertaa Suomeen, ihan noin vaan kattelemaan onks kuin hauska meininki ..
Kun mulla on kaapissa myös ainakin parikymmentä nimikettä wanhempaa, valitettavasti ei käytössä olevaa valokuvauskalustoa, niin kannattaisko ottaa ne mukaan johonkin sopivaan markkinatapahtumaan? Siinä olis kai ainakin 1 päivä ihan mukavasti sisustettu.
Juu, täällä alkaa olemaan todella hauska meininki...

Palkkatulosta maksat kaikkine maksuineen muille 35-40%, tuotteiden hinnoista on vähintään neljännes veroa ja muita veroja on melkein joka asiassa mitä teet tai käytät. Lisäksi erilaisia piiloveroja/maksuja on kauhea määrä. Työttömiä virallisesti on noin 10%, mutta oikeasti noin 20% kun puuhakurssilaiset ja ne joita työ ei kiinnosta enää lasketaan mukaan.

Nyt puuhataan yhteiskuntasopimusta "yhteiskuntasopimusta", jolla yksityisen sektorin työntekijöille kiristetään ruuvia pidentämällä työaikaa vaikka julkisella puolella lomat on kaksinkertaiset ja päälle vielä kiintiösaikut.

Eli hauskaa tulee riittämään tulevaisuudessakin, mutta eipä lammasapinalaumaa asiaa näytä paljon kiinnostavan ja iso osa ei edes tajua tilannetta...

No asiaan... Mänsälässä taisivat järjestää jonkun asiaan liittyvän tapahtuman Suomen valokuvahistoriallisen seuran toimesta... Kassin puolella taisi olla asiasta ainakin edellisten vuosien viestiketjuja.
Vastaa Viestiin