UPS:n toimintaa...
-
Hah, paikallisedustajan mielestä ilmeisesti UPS:llä on liikaa asiakkaita kun on varaa sanoa asiakkaalle tuolla tavoin. Uskomatonta.saloma-3 kirjoitti:Mainiona loppukaneettina UPS:n paikallisedustaja kehotti ilmoittamaan lähettäjälle, etteivät enää lähetä UPS:n kautta. Kerroin mielelläni ilmoittavani heille ja kaikille muillekin.
-
Tuohan on ihan ymmärrettävää,yksityiset ihmiset on huonokatteista toimintaa.Joutuu ajelemaan pitkiäkin matkoja yhden paketin takia ja vielä soittelemaan ja sovittamaan jakelua.Verrattuna yrityksiin jakelu,usein monta pakettia, lyhemmät matkat ja aina on joku ottamassa paketin vastaan.
Kurjaahan tuo on asiakkaan kannalta kun nettikaupasta tilaa eikä voi itse valita toimittajaa.
Onneksi täällä syrjemmässä loppujakelun yleensä tekee posti tai jokin pieni paikallinen yrittäjä ,jotka soittavat ja sopivat ajan.
Kurjaahan tuo on asiakkaan kannalta kun nettikaupasta tilaa eikä voi itse valita toimittajaa.
Onneksi täällä syrjemmässä loppujakelun yleensä tekee posti tai jokin pieni paikallinen yrittäjä ,jotka soittavat ja sopivat ajan.
-
Ai että on ymmärrettävää pyrkiä eroon huonokatteisista asiakkaista tarjoamalla niille kelvotonta palvelua? Ehkä olisi muitakin taktiikoita, sillä paha kello kuuluu kauas ja ne samat ihmiset vaikuttavat työpaikoillaan kuljetuspalvelujen hankintaan. Eikä luultavasti ole mukavaa kuljetustyöläisillekään tehdä työtään kehnosti ja kuulla sitten kavereiltaan "ilkkumista" (perhefoorumitermi). UPS on tuhon tiellä.KTH kirjoitti:Tuohan on ihan ymmärrettävää,yksityiset ihmiset on huonokatteista toimintaa.
Matti Vuori
-
No tuskin se UPS tuhoutuu ihan vaan siksi että Suomessa jossain kaupungissa (Kuopiossa on toiminut ihan hyvin) heiltä saa huonoa palvelua.mvuori kirjoitti:UPS on tuhon tiellä.
Aika vähäistähän tuo UPSin toiminta Suomessa edes on. Melkein voisi luulla että pidetään yllä jotain että voidaan sanoa toimittavan maailmanlaajuisesti siellä missä on väliä.
Viimeksi muokannut jmjh, Helmi 19, 2015 17 : 52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Itselläni on samanlainen kokemus Turun UPS:n palvelusta. He kyllä soittivat lähetyksestä, mutta toimituksen aikaikkuna oli monen tunnin mittainen (eivät voi arvioida tarkemmin) ja keskellä minun työaikaani, jolloin en tietenkään voi olla kotona. Toimitusaikaa ei ollut mahdollista muuttaa - he toimittavat vain tuohon aikaan päivästä. Kun kerroin olevani töissä siihen aikaan, kysyttiin, lähettävätkö he sitten paketin takaisin Saksaan. Jep. Hain sitten itse paketin maaseudulta (mitenkähän muuten autoton hakisi ison fillarilaatikon?)
-
Kyllähän DHL ja UPS aina esim China postin voittaa.. tulee yleensä muutamassa päivässä kun muuten saa sen kuukauden odotella.
Aikanaan kanssa vitutti nämä toimitukset, kun ne ilmottaa sillain epämääräisesti että tänä päivänä klo 10-17 välillä tulee toimitus.. joo, kiva siinähän sitten kökötetään koko päivä odottamassa kun yleensä se tarkoittaa sitten sitä että se tulee 16.55.
Nyt suosiolla tilaan paketit töihin, niin ei ole mitään ongelmia. Jos en itse satu olemaan paikalla työkaverit kyllä ottaa vastaan ja tuo työpöydälle odottamaan.
Aikanaan kanssa vitutti nämä toimitukset, kun ne ilmottaa sillain epämääräisesti että tänä päivänä klo 10-17 välillä tulee toimitus.. joo, kiva siinähän sitten kökötetään koko päivä odottamassa kun yleensä se tarkoittaa sitten sitä että se tulee 16.55.
Nyt suosiolla tilaan paketit töihin, niin ei ole mitään ongelmia. Jos en itse satu olemaan paikalla työkaverit kyllä ottaa vastaan ja tuo työpöydälle odottamaan.