Ongelmia eBayn kanssa!

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Lefa

Viesti Kirjoittaja Lefa »

Jappee kirjoitti:Kuukauden jälkeen laitoin kauppoihin kyselyä, missä tavara viipyy. Käskivät vielä odotella ja sitten ebay:n "rahat takaisin" aika 45 vrk meni umpeen ja enää en voinut vaatia rahojani takaisin.

Eli jos tavaraa ei kuulu niin pitää nostaa juttu ennen kuin tuo 45 vrk määräaika menee umpeen, vaikka kuinka kauppias käskee odottelemaan.
Minulle tuli väärä tavara. Reklamoin, ja kauppias kysyi palautetaanko rahat vai lähetetäänkö uusi tavara. Valitsin uuden, mutta se oli vikatikki. Odottelin ja kyselin. Kauppias vastaili kohteliaasti ja pyysi odottamaan kärsivällisesti. Uutta ei koskaan tullut ja negapalautteen aika 45 vrk meni umpeen.

Reklamoin suoraan eBaylle, vaikka deadline oli ylittynyt. Kas kummaa, sain rahat takaisin! Ja pidin väärän, mutta käyttökelpoisen tavaran. Eli ei kannata hyväksyä kauppiaan ehdotusta uudesta tavarasta, vaan aina rahat takaisin, koska se on nopein tapa. Sitten voi tilata uudestaan.

Minulle ei ole koskaan tullut tappiota eBay-ostoksista. Reklamoimaan olen joutunut muutaman kerran, mutta aina menestyksellä.
Vastaa Viestiin