Kuvat ponnahdusikkunaan kotisivuille

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
Roope80
Viesti:

Kuvat ponnahdusikkunaan kotisivuille

Viesti Kirjoittaja Roope80 »

Heips,
Olen tässä päivittelemässä kotisivujani ja haluaisin matkakertomukseni kuvien aukeavan ponnahdusikkunaan. Tämä onnistuu kyllä koodilla:

///<a href="kuva1.jpg"
onClick="window.open('kuva1.jpg', 'Kuva', 'status,resizable,scrollbars,width=700,height=467'); return false">
Kuva1</a>///

...mutta minua kiinnostaisi tietää miten tähän voisi lisätä vielä ikkunan sulkemiskomennon (ponnahdusikkunan kuvaan, esim. javascript:window.close();)?

Olen kiitollinen kaikista vinkeistä ;-)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
KeijoK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KeijoK »

Toson ohje: http://koti.mbnet.fi/~merkka/js/js12.html

Menee Javascript -kikkailuksi tosin...
ihanpihall

Viesti Kirjoittaja ihanpihall »

ihan hyvä idea, muista kuitenkin että moni blokkaa selaimista oletuksena ponnahdusikkunat pois ja javascriptiäkin moni rajoittaa/ monet estää kokonaan.
juuze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juuze »

ihanpihall kirjoitti:ihan hyvä idea, muista kuitenkin että moni blokkaa selaimista oletuksena ponnahdusikkunat pois ja javascriptiäkin moni rajoittaa/ monet estää kokonaan.
Yleensä popup-blokkerit eivät estä itse avatun popupin aukeamista. Mm. Mozillan popup-blokkeri estää vain "Unrequested popupit".
Tosin itseä ärsyttää, jos joka kuva aukeaa omaan ikkunaansa.. :)
-Jussi
Nikon/Hasselblad
unforcer

Viesti Kirjoittaja unforcer »

Juuh... ei estä, vain ne popupit poistetaan mitä ei ole itse avattu ainakin näin firefoxissa + adblock.
Vastaa Viestiin